quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat hij me positief verrast en met de week beter wordt nu hij vast speelt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Heb je het nou over Nelom of over Immers? Hij is op beide toepasselijk namelijk
Ook die doet het de laatste tijd steeds beter!quote:
quote:Noorse arbitrage bij Feyenoord tegen Rijeka
Het Europa League-duel van Feyenoord met HNK Rijeka staat onder leiding van Tom Harald Hagen. De Noorse scheidsrechter krijgt hulp van assistent-scheidsrechters Dag-Noger Nebben en Jan Erik Engan. Leif Erik Opland is aangewezen als vierde official.
Ik zeg doen, als hij daar trainer is winnen we sowieso.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Inzake de Standard Luik show, het schijnt dat Mario Been kandidaat is om daar trainer te worden. Standard v Feyenoord, niks mis mee.
Mario Been is erg desperate om aan het werk te komen, maar hij zou toch wel gek zijn om bij Standard aan de slag te gaan!quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zeg doen, als hij daar trainer is winnen we sowieso.
Echt één van de meest matige trainers die ik ken, die Mario.
Ik was verbaasd over zijn aardige spel tegen Heracles. Daaruit kun je opmaken dat ik hem nog steeds de Tito Jackson onder de linksbacks vind. (Al heeft hij zware concurrentie van die dikbil uit Eindhoven).quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:
Topic een beetje meegelezen, zo triest dat er nu mensen zijn die 4 weken geleden mij uit zaten te schelden omdat ik zei dat Nelom een goede back was met potentie nu blij lopen te doen over hem.
Zo triest.
Die heeft wel een keer goed gespeeld die dikbil uit Eindhoven.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was verbaasd over zijn aardige spel tegen Heracles. Daaruit kun je opmaken dat ik hem nog steeds de Tito Jackson onder de linksbacks vind. (Al heeft hij zware concurrentie van die dikbil uit Eindhoven).
tis watquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:26 schreef RetRy32 het volgende:
Topic een beetje meegelezen, zo triest dat er nu mensen zijn die 4 weken geleden mij uit zaten te schelden omdat ik zei dat Nelom een goede back was met potentie nu blij lopen te doen over hem.
Zo triest.
Klopt, en Tito Jackson dit keer ook.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heeft wel een keer goed gespeeld die dikbil uit Eindhoven.
Nee joh, Hiddink durft nu absoluut geen risico's te nemen. Die gaat Kuyt terughalen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou Manu al opgeroepen worden voor het Neerlands elftal ?
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Babel > Manu > Lens > Promesquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je vergeet Regi Blinker.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Babel > Manu > Lens > Promes
Ik denk het wel.
Hij verdient het wel maar ben inderdaad ook bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.quote:
Eerst contractje verlengen graag.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij verdient het wel maar ben inderdaad ook bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen.
Toch... heb ik meer vertrouwen in Boetius en Vilhena. Vind het belangrijker dat die 2 verlengen dan Manu...quote:
Vilhena moet gewoon spelen ipv Clasie of Ahmadi.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch... heb ik meer vertrouwen in Boetius en Vilhena. Vind het belangrijker dat die 2 verlengen dan Manu...
Ik ook, maar het is toch lekker als je straks Boëtius, Bilal en Manu vast hebt liggen voor de flanken. Van de winter hopelijk Immers verkopen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch... heb ik meer vertrouwen in Boetius en Vilhena. Vind het belangrijker dat die 2 verlengen dan Manu...
Op een middenveld met Immers wil jij Clasie of Ahmadi weghalen? Laat je nakijken joh gek...quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vilhena moet gewoon spelen ipv Clasie of Ahmadi.
Je komt sowieso scorend vermogen tekort op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |