Iets met toet toet. Geen idee van titel, ben niet echt bekend met dit soort muziek eigenlijkquote:
Zo lang het over jou en/of Colinda gaat.quote:Op zondag 19 oktober 2014 12:16 schreef sararaats het volgende:
in mijn topic mag ik toch plaatsen wat ik wil?
Natuurlijk, met Colly komt het wel goedquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:49 schreef sararaats het volgende:
passen jullie een beetje op Colinda tijdens mijn vakantie? ik kan niet beloven online te komen.
Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt en dat het beter met je gaatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:12 schreef sararaats het volgende:
Heel veel groetjes vanuit Magdeburg. Ik geniet echt van de vrijheid en het gaat veel beter.
Mooiquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:26 schreef sararaats het volgende:
Ik ben onderweg naar huis. Ik vertel vanavond alles want het was heel positief.
Grtjs
bedoel je niet mijn hartchakra?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Sow Collie zat even met de vlakke hand recht op Collie's hartchakra.
Ja. Maar ook blij dat je op vakantie was. Lekker rustig voor jou en lekker rustig voor ons. Je hebt niks gemist. Welkom terug.quote:
Nee, je bent niet genoemd. En ga daar nou niet op hopen, want dat gebeurt echt niet.quote:Op zaterdag 1 november 2014 22:43 schreef sararaats het volgende:
Er was geen wifi, alleen in Allee Center Magdeburg.
Ben ik toevallig nog genoemd op de streams? Gewoon beetje curieus hehe.
Slapen/lurken
Serieus, zet die stream niet meer aan.quote:Op zondag 2 november 2014 15:49 schreef sararaats het volgende:
Nu wel ja.
Voorlopig geen streams meer en ik lurk nog in de cos.
Bang dat ik weer ga 'crashen'
Ik wil huilen, roepen, gillen, slaan om de pijn in mijn hart (trauma's van vroeger)
niemand? Ben ik niemandquote:Op zondag 2 november 2014 15:15 schreef Miek37 het volgende:
Lieve Sara, niemand durft het kennelijk tegen je te zeggen maar ik vind het zelf wel zo eerlijk naar jou toe ; Colinda is verliefd op Patrick, zie filmpjestopic en heeft in een intiem gesprek met de groene (voorheen MLP) kamer bekend dat ze sexverslaafd is.
Hoop dat dat je nu met je beide beentjes op de grond heeft doen belanden!
Nothing, niks, niemandal!quote:
¤15,50 (¤12,50+¤3 verzendkosten) voor 15cm.quote:Op zondag 2 november 2014 17:42 schreef Copycat het volgende:
Ze maakte tegen betaling tijd voor je vrij. Dat is geen vriendschap of genegenheid, maar een zakelijke overeenkomst. Vriendelijk verpakt, omdat dat nu eenmaal meer geld oplevert. Want zie: je hebt een dromenvanger besteld. Wat betaal je voor zo'n ding bij Colinda?
De mijne is persoonlijk door haar gemaakt met mijn geboortedatumquote:Op zondag 2 november 2014 17:52 schreef Copycat het volgende:
Dat bedoel ik. Eerste link via Google:
http://www.yogakledingonl(...)ger-groot-schelp-wit
Ik hoop oprecht voor je dat je bezoekje aan de psychotherapeute je helpt eea open te breken.
Lieve schat, ze maakt alle dromenvangers zelf, en als je het wil zet ze er 'liefs Colinda' op.quote:Op zondag 2 november 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
De mijne is persoonlijk door haar gemaakt met mijn geboortedatum
en voor genoeg geld zelfs ik heb u liefquote:Op zondag 2 november 2014 18:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve schat, ze maakt alle dromenvangers zelf, en als je het wil zet ze er 'liefs Colinda' op.
Een zakelijke overeenkomst, wat Cc zegt.
Wat bedoel je hiermee sara?quote:Op zondag 2 november 2014 19:47 schreef sararaats het volgende:
Mensen, voor mij eindigt het hier.
Het gaat jullie goed
Ow nee, ik zie dat hele bericht niet staan hier, heb je dat uit de Cos Gizmo, geen gekke dingen doen he Sara!quote:
Ja was in de cosquote:Op maandag 3 november 2014 00:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ow nee, ik zie dat hele bericht niet staan hier, heb je dat uit de Cos Gizmo, geen gekke dingen doen he Sara!
Goedemorgen Sara,quote:Op maandag 3 november 2014 08:05 schreef sararaats het volgende:
Eerst en vooral sorry dat ik jullie zo liet schrikken.
Ik ben compleet gebroken maar maak jullie geen zorgen.
Het werd me gewoon teveel.
geweldig advies voor iemand die nu al zo in de war isquote:Op maandag 3 november 2014 10:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Goedemorgen Sara,
Utopiamarkt op 4 oktober , je kreeg een handtekening van Colinda en had ook een afspraak voor een healing met Colinda, een prachtige zonnige dag was het. Ging ook op de foto met Colinda.
Niemand kan jou je momenten afnemen met Colinda.
Natuurlijk kan Colinda zich jou herinneren, een dag later had zij het nog over de bijzondere ontmoeting met jou.
Net als jij heeft Colinda ook een achtergrond, verleden, zoals ze zelf zegt was ze sexverslaafd en gebruiker van GHB.
Zei ze dat ze al weken op Mark verliefd was..
En was ze op een avond heel knus met Utopia-inwoner Patrick op het bankje buiten.
Heeft niets met jou te maken. Dat is haar leven.
Jij hebt jouw leven.
Las dat jij tante bent geworden. Vorige maand nog op het strand was en de camping.
Je was op vakantie in Duitsland, je schreef je vrij te voelen.
Je kan Utopia altijd nog een keer bezoeken, de Kerstmarkt , voor een korte healing met Colinda,
waarom niet.
Je bent een fan, groupie die verliefd werd op Colinda uit soap Utopia.
Meer dan deze bijzondere ontmoeting zal het denk niet worden met Colinda.
Zomaar boem, bam stoppen met verliefdheid voor Colinda , kappen met Colinda,
is makkelijker gezegd dan gedaan. Dit is jouw topic, je mag hier schrijven, niks forceren,
Wens je vandaag een goed gesprek bij je psychotherapeute,
rustig aan, veel sterkte, plezier met alles wat je doet,
zie je wel weer in dit topic, of in de COS op Fok, tot gauw in dit topic,
Goed dit te lezen Sara!quote:Op maandag 3 november 2014 14:18 schreef sararaats het volgende:
De psychotherapeute heeft me doen breken![]()
Ik voel me nu vooral opgelucht omdat ik mijn tranen liet vloeien.
quote:Op maandag 3 november 2014 14:18 schreef sararaats het volgende:
De psychotherapeute heeft me doen breken![]()
Ik voel me nu vooral opgelucht omdat ik mijn tranen liet vloeien.
echt waar joh. Wat een verlichtend inzichtquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Ik vind het vrij naïef zoals Sararaats tegen Colinda aan keek. Een zakelijk contact verwarren met vriendschap kan hele vervelende situaties opleveren. Ik denk dat dit een goed onderwerp is voor de hulpverlening.
Dat laatste is niet zo lief maar gelukkig heb ik de laatste paar dagen niet meer over Colinda gepost. Te hard geschrokken van haar gepoep met Patcreep.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:06 schreef DKUp het volgende:
De dochter van Colly schrijft over jou
"Een vrouw die verliefd op je is en een beetje gestoord."
Gewoon rustig aan doen en rust nemen, een beetje afstand nemen kan geen kwaad volgens mijquote:Op woensdag 5 november 2014 11:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat laatste is niet zo lief maar gelukkig heb ik de laatste paar dagen niet meer over Colinda gepost. Te hard geschrokken van haar gepoep met Patcreep.
Maak je aub geen zorgen over mij. De psychotherapeute leert mij omgaan met gevoelens en trauma's
Probeer ik hehe. Morgen Boekenbeurs in Antwerpen en hopelijk ligt Belgie niet plat want het is weer een chaos.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan doen en rust nemen, een beetje afstand nemen kan geen kwaad volgens mij
Dit.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:50 schreef mootie het volgende:
Nee Sara, het is geen cadeautje. Je hebt het zelf besteld en betaald.
Amenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit is sara haar Topic, Bij sommige mensen is ze niet welkom in de COS.Hoe laag ben je dan zelf om hier te gaan posten.Dat zegt meer over jullie dan over Sara.Jullie weten niet beter.En dat is jammer.
Ik bedoel het niet verkeerd maar als je zulke.. laat ik het maar mood swings noemen, en ervaring in de COS is het handig als je het hier houd, en niet als een yoyo door de COS stuitert.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit is sara haar Topic, Bij sommige mensen is ze niet welkom in de COS.Hoe laag ben je dan zelf om hier te gaan posten.Dat zegt meer over jullie dan over Sara.Jullie weten niet beter.En dat is jammer.
En zoek het niet opquote:Op donderdag 6 november 2014 22:39 schreef Soulraven het volgende:
Ik vind dat een beetje elitair overkomen. Waarom zou Saar verbannen moeten worden naar alleen dit topic? Als je je zo kan irriteren aan posts van 1 persoon dan moet je echt wat anders gaan doen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee lieverds, ik bedoelde het meer als zelfbescherming.. COS is heel hard soms en mensen irriteren zich/nemen anderen in de zeik.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:39 schreef Soulraven het volgende:
Ik vind dat een beetje elitair overkomen. Waarom zou Saar verbannen moeten worden naar alleen dit topic? Als je je zo kan irriteren aan posts van 1 persoon dan moet je echt wat anders gaan doen.
Mee eensquote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:39 schreef Soulraven het volgende:
Met andere woorden, jij weet het wel beter?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
as said Mootie, zelfbescherming.. maar nu word ik als elitair bestempeld.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij weet het wel beter?
En ik vind dat Sara recht heeft op de waarheid, daar heeft ze meer aan dan aan de mensen die haar aanmoedigen en voeren.
helpquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
Collie weet dat Sara verliefd op haar is
Die rotkwaliteit valt wel mee,staat er netjes op hoor.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:46 schreef sararaats het volgende:
Zelf even geprobeerd maar rotkwaliteit via mobiel
[ afbeelding ]
maar klein. ik ga even proberen om grotere caps te makenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die rotkwaliteit valt wel mee,staat er netjes op hoor.
Hoi Sara hoe gaat het met je? is deze mooie foto van vandaag en heb je nu wel streams?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar klein. ik ga even proberen om grotere caps te maken
met mij gaat het beter. ik heb die cap van een filmpje gemaakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoi Sara hoe gaat het met je? is deze mooie foto van vandaag en heb je nu wel streams?
Goed zo Sara fijn te lezen, je mag me altijd schrijven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
met mij gaat het beter. ik heb die cap van een filmpje gemaakt.
het was een experiment want weet niet goed of ik met Windows Mediaplayer caps kan makenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:15 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Goed zo Sara fijn te lezen, je mag me altijd schrijven.
Dus cappen van een filmpje kan ook, ik vind het een stralende mooie cap, nu nog iets groter.
Is je prima gelukt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was een experiment want weet niet goed of ik met Windows Mediaplayer caps kan maken
is er geen ander goed programma?
Wow, super mooi caps, Sara.Zo ziet Col er toch wel erg mooi uit, zo kan het dus ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:43 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft....ook maar eentje voor jou bewerkt.Is van vanmiddag
Sara rustig aan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:51 schreef sararaats het volgende:
Daar sta je dan. Hart gebroken en met gevoelens die niet wederzijds zijn. Het is over. Het gaat je goed Colinda.
Gooi het eruit. Emoties opkroppen is slecht voor je. Je kan het beter kwijt zijn accepteren. Jezelf oppakken en gaan genieten van alle andere mooie dingen die het leven te bieden heeft.quote:Op zondag 16 november 2014 00:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik sta anders wel op ontploffen.
eens ... zelfde geldt voor zangpogingen van lotquote:Op donderdag 6 november 2014 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij weet het wel beter?
En ik vind dat Sara recht heeft op de waarheid, daar heeft ze meer aan dan aan de mensen die haar aanmoedigen en voeren.
ik snap het wel maar het is voor mij heel moeilijk dat te onderscheiden. nu ze met Psycho Smurf samen is, dat doet pijn hoor. zeker omdat die ventquote:Op zaterdag 22 november 2014 03:00 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
eens ... zelfde geldt voor zangpogingen van lot
maar vind sara, anders dan lot, wel een schat... dus post de ot dingen lekker in dit topic en geniet van collie maar accepteer dat zij een tvpersoonlijkheid is en onder andere daardoor niet beschikbaar
Je kunt ook proberen blij voor haar te zijn, het maakt haar blijkbaar gelukkig.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik snap het wel maar het is voor mij heel moeilijk dat te onderscheiden. nu ze met Psycho Smurf samen is, dat doet pijn hoor. zeker omdat die ventis
Ga jij lekker even uitzieken met je buikgriep,je gooit nu echt je gal over elke Topic.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen blij voor haar te zijn, het maakt haar blijkbaar gelukkig.
Gal, ok....quote:Op donderdag 27 november 2014 17:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga jij lekker even uitzieken met je buikgriep,je gooit nu echt je gal over elke Topic.
Hou toch op met die onzin en ga aan jezelf werken.quote:Op donderdag 27 november 2014 16:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik snap het wel maar het is voor mij heel moeilijk dat te onderscheiden. nu ze met Psycho Smurf samen is, dat doet pijn hoor. zeker omdat die ventis
Dank je welquote:
Volgens mij niet. Ze zou weer beginnen, maar alleen maar ooit 1x iemand zien komen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 13:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Heeft zij dreadlocks ofzo? Kei-schattig.
Wat ik me afvraag: doet ze eigenlijk nog readings?
Ze staat er echt goed meequote:Op dinsdag 2 december 2014 13:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze zou weer beginnen, maar alleen maar ooit 1x iemand zien komen.
Dreadlocks niet volgens mij. Meer volgepropt met allerlei 'haar-troep'
[ afbeelding ]
Natuurlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:23 schreef sararaats het volgende:
Mag ik morgen mijn feestkapsel showen?
permanent. ik heb van mijn eigen steil haar.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:28 schreef IsitHeaven het volgende:
Mooi je haar, zijn die krullen van jezelf of heb je permanent?
Goed geluktquote:Op woensdag 10 december 2014 13:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
permanent. ik heb van mijn eigen steil haar.
het was ook helemaal uitgegroeidquote:Op woensdag 10 december 2014 13:30 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Goed geluktzo kom je de feestdagen wel door
Ook mooi en een stuk langerquote:Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was ook helemaal uitgegroeid
misschien geen duidelijke foto maar dit is mijn origineel haar hehe
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto!quote:Op woensdag 10 december 2014 13:41 schreef sararaats het volgende:
het was ook helemaal uitgegroeid
misschien geen duidelijke foto maar dit is mijn origineel haar hehe
Beter laat je Colinda los meis, dat mens spoort ook voor geen meterquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:03 schreef sararaats het volgende:
Als ik zou mogen kiezen koos ik voor een 'vriendschap' met Colinda.
mjaquote:Op woensdag 24 december 2014 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter laat je Colinda los meis, dat mens spoort ook voor geen meter
Jij kan vast beter krijgen dan dit.
Je zet het al tussen aanhalingstekens, 'vriendschap'quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:03 schreef sararaats het volgende:
Maar je hebt niets te kiezen dus gewoon met de beide benen op de grond lijkt mij een goed voornemen. Stoppen met dat geschuim en aan het werk!quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:03 schreef sararaats het volgende:
Yep, dat is een vide.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:27 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit ook een vide? Dit is mijn slaapkamer en ik kijk op de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |