Meeste is ouwe meuk, je kent het wel ... Maar zo laat wel zo fijn om af en toe dan dat muziekje hebbenn ..quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kom weer eens niet op youtube met firefox en geen zin om via chrome te werken nu
Ouwe meuk ken ik wel....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Meeste is ouwe meuk, je kent het wel ... Maar zo laat wel zo fijn om af en toe dan dat muziekje hebbenn ..
quote:
Ouwe meuk is vaak leukerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ouwe meuk ken ik wel....
Muziek is bijna altijd fijn.
je gevoel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Als je 1000 films gezien heb (en dat is nog weinig) dan zou je elke film 2 cijfers achter de komma moeten geven. Bijvoorbeeld de ene vind je een 9.23 en de ander een 9.24, maar hoe bepaal je dat?
Hoe oud ben je? Of mag ik dat niet vragenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:30 schreef Majoraan het volgende:
[..]
je gevoel.
Als ik muziek luister / zoek op youtube kom ik uiteindelijk toch vaak op hetzelfde uit. Ondanks dat ik denk mijn smaak is zooo gevarieerd, ik kan niet kiezen
53quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Of mag ik dat niet vragen
Ik ook. Ik moet meer aan mijn favorieten gaan toevoegen. Als je het niet weet kies je vaak voor hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:30 schreef Majoraan het volgende:
[..]
je gevoel.
Als ik muziek luister / zoek op youtube kom ik uiteindelijk toch vaak op hetzelfde uit. Ondanks dat ik denk mijn smaak is zooo gevarieerd, ik kan niet kiezen
En je verkloot je quote, je bent gewoon dronken volgens mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet meer aan mijn favorieten gaan toevoegen. Als je het niet weet kies je vaak voor hetzelfde.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En je verkloot je quote, je bent gewoon dronken volgens mij.
Edit, shit, je editte te snel.![]()
Dan weet ik het niet, herstarten zou ik dan zeggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ben pas aan mijn vierde bezig.
ik werd het ook pas gisteren , heurquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet ik nog worden ... vandaar het verschil van like
Aha, ik snap het.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan skip je toch iets .. Ik heb het geprobeerd .. Nee ... verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |