Ik ken vrienden die je kunnen helpen, maar eens vragen ze een dienst terug en die moet je dan uitvoeren zonder vragen....quote:
Klopt, geen alcohol hier.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Choco niet want die staat inmiddels droog..
Een mooie theme maar bederft nu wel mijn stemming.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:14 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ken vrienden die je kunnen helpen, maar eens vragen ze een dienst terug en die moet je dan uitvoeren zonder vragen....
Mijn mooiste film (trilogie) ooit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een mooie theme maar bederft nu wel mijn stemming.
Ik zie het wel iedere keer, ligt misschien aan jou.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Iemand, probeer is deze link te posten zonder iets anders. Mij lukt het niet.
Ja als je het met tekst post. Maar probeer is alleen de link te posten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zie het wel iedere keer, ligt misschien aan jou.
Je post het ja steeds weerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:16 schreef Braindead2000 het volgende:
Iemand, probeer is deze link te posten zonder iets anders. Mij lukt het niet.
Mooiste film? Is dat ook beste film?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:17 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Mijn mooiste film (trilogie) ooit.
1, the godfather
2. love actually
3, sweet dreams
Ik kom weer eens niet op youtube met firefox en geen zin om via chrome te werken nuquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja als je het met tekst post. Maar probeer is alleen de link te posten.
2 en 3 mooiste, maar crap. Godfather de bestequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Mooiste film? Is dat ook beste film?
Ik weet dat nooit. Beste film, beste muziek. Ik kan dat niet zeggen. Teveel gezien/gehoord om daar een keuze in te maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 02:20 schreef Majoraan het volgende:
[..]
2 en 3 mooiste, maar crap. Godfather de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |