Welterustenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken lieve mensjes. Fijne nacht verder.![]()
sweet dreamsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
Dan zullen er gauw velen volgen ... SLaap lekker Choco Kusquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
Want die spaar je ... Hoeveel heb je alquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:21 schreef Majoraan het volgende:
ik ga er ook vandoor.
Als iemand een liedje weet waar de naam Melany/ Melanie in voorkomt, Pm het het.
Mijn dank is groot
1, Toto (thanx Braindaed)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Want die spaar je ... Hoeveel heb je al
Mogge hippie, how are you, KOEKOEK!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 08:16 schreef Pavement het volgende:
Goede morgen zonnestraaltjes,
Het is vandaag 18 oktober 2014
Het weer voor vandaag
[sup]Vandaag is het schitterend weer met zonnige perioden en hoge wolkenvelden. Het blijft droog en bij een matige zuidenwind wordt het 20 graden in het noorden tot 23 in Limburg en Oost-Brabant.
Jups ik heb er eenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:39 schreef Gert het volgende:
PeZu, ik heb jou weleens iets zien posten over een vaporizer. Jij hebt er eentje? Wat voor een dan?
Ik zie hele simpele glazen die je met een aansteker verhit, maar ook electrische, variërend van 50 tot zo'n 500 euro.
Mijn vraag is eigenlijk: is goedkoop duurkoop?
olaquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:49 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen langzame praters![]()
De Pavementer Courant op de mat, koffie naast mijn hand en een heel fijn liedje in mijn oren.
Het is nu al een mooie dag.
Doe je er wel eens wat anders in? Meurt je hele huis niet naar wiet na gebruik? Vind ik nou niet echt de allerlekkerste geur....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
Jups ik heb er een
Ik heb de Vulcano, deze http://www.storz-bickel.com/shop_us/en/volcano-classic/ en kost ongeveer 400
ik heb ze niet allemaal getest maar een goede electrische die je exact op temperatuur kan instellen is het best voor je wiet, rendement, en je kan varieren met het effect van thc en cbd
en daarin geld wel goedkoop is duurkoop, een goede is snel op temp, blijft constant op temp etc en duurzaamheid
Ah oké, jij zit wel in een andere prijsklasse dan ik voor ogen heb.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
Jups ik heb er een
Ik heb de Vulcano, deze http://www.storz-bickel.com/shop_us/en/volcano-classic/ en kost ongeveer 400
ik heb ze niet allemaal getest maar een goede electrische die je exact op temperatuur kan instellen is het best voor je wiet, rendement, en je kan varieren met het effect van thc en cbd
en daarin geld wel goedkoop is duurkoop, een goede is snel op temp, blijft constant op temp etc en duurzaamheid
Liesje heeft een oude 'gewoonte' bij mij aangewakkerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je er wel eens wat anders in? Meurt je hele huis niet naar wiet na gebruik? Vind ik nou niet echt de allerlekkerste geur....
Absuluut verstandig, vroeg mij gewoon af hoe dat in de praktijk werkt. Joint rook je makkelijk buiten, dit nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje heeft een oude 'gewoonte' bij mij aangewakkerd.
Maar ik heb geen zin om elke keer als ik een high wil scoren teer en nicotine naar binnen te werken. En eten is me te ongecontroleerd. Dus volgens mij is zo'n vaporiser dan dé oplossing.
heel even, tis damp du sdat vervliegt veel sneller dan rook, en het ruikt veel groener, meer naar de plant zelfquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe je er wel eens wat anders in? Meurt je hele huis niet naar wiet na gebruik? Vind ik nou niet echt de allerlekkerste geur....
ja slechte ervaring dat de wiet dan toch verbrand enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah oké, jij zit wel in een andere prijsklasse dan ik voor ogen heb.
Maar wèl een electrische nemen dus. Dat idee had ik al browsend wel gekregen, maar hoopte stiekem dat jij met een goedkope niet-electrische prima ervaringen had.
Straks ga ik ook nog denken dat ik er een nodig heb (voor de aromatherapie/ kruiden dan he)quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel even, maar het ruikt veel groener, meer naar de plant zelf
en ja soms hash icm wiet, en ook heel af en toe olie als aroma therapie of andere kruiden voor de geur of inhalatie
O kijk, dat is dus de toepassing die (schoon)ouders vast nogal eens te horen krijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Absuluut verstandig, vroeg mij gewoon af hoe dat in de praktijk werkt. Joint rook je makkelijk buiten, dit nietoh en je kan er een 'zak' aan doen zag ik later..... voor meerdere doeleinden geschikt, werkt het ook als je er eucalyptus in doet als je verkouden bent bijvoorbeeld
Verbrandt hasj wat minder snel dan wiet, in een vaporiser? Of maakt dat niet uit?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel even, tis damp du sdat vervliegt veel sneller dan rook, en het ruikt veel groener, meer naar de plant zelf
en ja soms hash icm wiet, en ook heel af en toe olie als aroma therapie of andere kruiden voor de geur of inhalatie
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Absuluut verstandig, vroeg mij gewoon af hoe dat in de praktijk werkt. Joint rook je makkelijk buiten, dit nietoh en je kan er een 'zak' aan doen zag ik later..... voor meerdere doeleinden geschikt, werkt het ook als je er eucalyptus in doet als je verkouden bent bijvoorbeeld
er verband helemaal niks in een vapo, hij verdampt, er blijft bruine verdorde wiet over, en de hasj kickt dan tijdens het verdampen later in, zodat je wat langer doet met een vulling zeg maar en het smaakt lekkerquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:24 schreef Gert het volgende:
[..]
O kijk, dat is dus de toepassing die (schoon)ouders vast nogal eens te horen krijgen.
[..]
Verbrandt hasj wat minder snel dan wiet, in een vaporiser? Of maakt dat niet uit?
Ja ik snap het idee van een vaporiser wel, juist omdat het niet verbrandt komen er veel minder schadelijke stoffen vrij. Daarom ben ik er ook in geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
er verband helemaal niks in een vapo, hij verdampt, er blijft bruine verdorde wiet over, en de hasj kickt dan tijdens het verdampen later in, zodat je wat langer doet met een vulling zeg maar en het smaakt lekker
ik heb in al die jaren nog nooit gehad dat het ook maar een keer verbrand is of in de buurt kwam, kwestie dus van goede apparatuurquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik snap het idee van een vaporiser wel, juist omdat het niet verbrandt komen er veel minder schadelijke stoffen vrij. Daarom ben ik er ook in geïnteresseerd.
Alleen ik las her en der (en jij noemde het net ook) dat het nogal eens stiekem tóch wil verbranden.
En dat goede temp-regeling dus belangrijk is.
In dat kader: is hasj makkelijker controleerbaar qua verdamping dan wiet.
Ik zit hiernaastquote:
Heb ik dat gedaan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Liesje heeft een oude 'gewoonte' bij mij aangewakkerd.
Maar ik heb geen zin om elke keer als ik een high wil scoren teer en nicotine naar binnen te werken. En eten is me te ongecontroleerd. Dus volgens mij is zo'n vaporiser dan dé oplossing.
En Gert straks;quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan?
Goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |