Neeee, kut film, kut band.quote:
Gefeliciteerd nog en probeer google eens, misschien kan die je helpen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:38 schreef Majoraan het volgende:
Nou genoeg over de triviale probleempjes van Braindead en over naar urgentere zaken.
Wij hebben gisteravond op mijn verjaardag sinterklaaslootjes getrokken.
Ik trok Melany en nu is mijn vraag (ik wil een cd samenstellen) welke liedjes hebben melany, melanie in de lyrics.
Tell ye what, you get in another round, while I head to the jacks.quote:
Te laat maar alsnog een gefeli .....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:38 schreef Majoraan het volgende:
Nou genoeg over de triviale probleempjes van Braindead en over naar urgentere zaken.
Ik trok Melany en nu is mijn vraag (ik wil een cd samenstellen) welke liedjes hebben melany, melanie in de lyrics.
Helaas is er een artiest die Melanie heet dus die resultaten voeren de boventoonquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog en probeer google eens, misschien kan die je helpen.
Klopt, dacht ik ook gelijk aan maar toen zag ik dat je het in de titel wilde.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Helaas is er een artiest die Melanie heet dus die resultaten voeren de boventoon
Die is toch al van heel vroeger en zo?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Helaas is er een artiest die Melanie heet dus die resultaten voeren de boventoon
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:38 schreef Majoraan het volgende:
nee, hoeft niet in de titel, gewoon in de songtekst ergens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, dacht ik ook gelijk aan maar toen zag ik dat je het in de titel wilde.
Ja, van jouw tijd zeg maar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is toch al van heel vroeger en zo?
Pfff, dat is een lastige, vast wel iemand die wat weet, ik i.i.g. niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:41 schreef Majoraan het volgende:
[..]
nee, hoeft niet in de titel, gewoon in de songtekst ergens.
Download spotifyquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ken het liedje uit mijn hoofd, maar heb het idee dat jij nu wat anders bedoelt met lay down....quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en de laatste YT is daar een reflectie van ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |