Kijkse of slaapsequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
Goed, zoals ik al zei, 1 aflevering van Peaky
you just have to waitquote:
Piet is ook flink bezig geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz! Je bent spamhoer van de dag!
Dank u dank u.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz! Je bent spamhoer van de dag!
Kan wel kloppen, was vannacht met piet en fresh in gesprek en we hadden vrij snel een topic vol gekalkt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Piet is ook flink bezig geweest.
Die heeft in z'n 1-tje een half Zwarte Piet-topic volgepompt met (off-topic) oneliners.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Piet is ook flink bezig geweest.
Pro of contra?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 00:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die heeft in z'n 1-tje een half Zwarte Piet-topic volgepompt met (off-topic) oneliners.
Trollen.quote:
Ik ga nog niet slapen en moet af en toe wat eten, geen zware maaltijd ofzo.quote:
Lekker toch .. Hoe laat wordt je meestal wakker ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen en moet af en toe wat eten, geen zware maaltijd ofzo.![]()
Even een klein tonijnsaladetje gemaakt.
Dat ligt eraan wanneer ik naar bed ga. Of dat mijn omgeving wel wakker is en ik dan ook weer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker toch .. Hoe laat wordt je meestal wakker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |