abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_420572
Tsja, en toen lag ineens de site van Big Brother plat. Beetje veel bezoekers misschien??
Als je de streams live wilt blijven volgen, kijk dan snel op www.bb.koenie.com!!

Veel kijkplezier!

Later,

Koenie.

www.koenie.com
pi_420625
bij mij doet ie 't al weer hoor, wijsneus
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_420631
Ik ken nog een site die momenteel plat ligt Maar goed deze opmerking was zwaar off-topic
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:41:13 #4
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_420679
Ja, maar euh, die site die jij hebt genoemd heeft nu meer hits dan ooit! Moet je maar es Nedstat bekijken, was dat nog een beetje je bedoeling dan?
"Honger, da's het ergste wat er is!"
pi_420703
Oke, ik ga even kotsen.

KOENIE ROT EENS OP MET DIE URL-SPAMS

Sorry voor die capslock, maar tegen dat topics openen om alleen maar de url te spammen wordt me te weinig gedaan. Heb het van die koenie nu iets te vaak gezien

En ik weet dat dit in dat andere topic in feedback moet, maar aangezien dit het bb-forum is vind ik dat ie hier op de goede plaats staat.

Hatsjoe!
pi_420845
BB site is zeer traag en ik geloof ook dat Fokzine het wat drukker heeft
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:21:59 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_420854
Van Koenie.com
quote:
Die Edje toch! Blijft -ie gewoon in het Big Brother huis!
Misschien kan Ed nog wat leren van BB.Koenie.com als het een strijd tegen Big Brother aangaat!
Big Brother wil namelijk dat deze site gesloten wordt, omdat het doorgeven van de streams een inbreuk op de auteursrechten van John de Mol Producties zou zijn......

Wat er ook gebeurt: BB.Koenie.com blijft!

En nog een bericht voor Ed: Misschien kunnen we wel samen een advocaat vinden die de strijd met Big Brother aan wil gaan!

En gaan jullie nou maar lekker genieten van de live beelden van Big Brother!

Later,

Koenie.

Strijd aanfgaan met Big-Brother ?? En dan moet je eerst die streams heel omslachtig gaan installeren ............ Pffffffffff

http://big-brother.mediahits.nl

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 oktober 2000 @ 01:25:33 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_420865
dit is spammerij en gaat dus dicht
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')