quote:
GTA: Vice City contains more than 113 songs, snippets and commercials, all of which can be switched to and fro using the L1 button on our PS2 Dual Shock Controller. In fact, Rockstar felt the music was so good, as did Epic Records, that it compiled the songs on seven separate albums, which are now in record stores. That list includes these songs, in their entirety, plus more.Disc 1 features Vrock, and it includes: Lazlow, You've Got Another Thing Comin' - Judas Priest, Too Young To Fall In Love - Motley Crue, Peace Sells - Megadeth, Dangerous Bastrad - Rockstar's Lovefist, Turn Up The Radio - Autograph, DJ Lazlow, I Wanna Rock - Twisted Sister, Bark At The Moon - Ozzy Osbourne, Madhouse - Anthrax, 2 Minutes To Midnight - Iron Maiden, Raining Blood - Slayer, Cumin' Atcha Live - Tesla, Yankee Rose - David Lee Roth, DJ Larlow, Exploder, and Thor.
Disc 2 features Wave 103, and it includes: DJ Adam First, Two Tribes - Frankie Goes To Hollywood, Pale Shelter - Tears For Fears, Kids In America - Kim Wilde, Atomic - Blondie, I Ran (So Far Away) - A Flock Of Seagulls, Fascination, (Keep Feeling) - The Human League, DJ Adam First, 99 Luftballons - Nena, Love My Way - The Psychedelic Furs, Gold - Spandau Ballet, Hyperactive! - Thomas Dolby, Never Say Never - Romeo Void, Sunglasses At Night - Corey Hart, DJ Adam First, Sissy Spritz, and Synth And Jon.
Disc 3 features Flash FM, and it includes: DJ Fernando Martinez, Africa - Toto, Crockett's Theme - Jan Hammer, Missing You - John Waite, Died In Your Arms, (I Just) - Cutting Crew, Waiting For A Girl Like You - Foreigner, Broken Wing - Mr. Master, DJ Fernando Martinez, More Than This - Roxy Music, Tempted - Squeeze, Keep On Loving You - Reo Speedwagon, Sister Christian - Night Ranger, Never Too Much - Luther Vandeross, Wow - Kate Bush, DJ Fernando Martinez, Knife After Dark, and Petstuffers.
Disc 4 features Flash FM, and it includes: Hi I'm Tom, Out Of Touch - Hall & Oates, Four Little Diamonds - Electric Light Orchestra, Billie Jean - Michael Jackson, Your Love - The Outfield, Life's What You Make It - Talk Talk, Run To You - Bryan Adams, Dance Hall Days - Wang Chung, DJ Tom, Call Me - Go West, Running With The Night - Lionel Richie, Self Control - Laura Braningan, Kiss The Dirt (Falling Down The Mountain) - INXS, Owner Of A Lonely Heart - Yes, DJ Tom, Blox, and Just The Five Of Us.
Disc 5 features Wildstyle Pirate Radio, and it includes: Mr. Magic, Rockit - Herbie Hancock, Message, The - Grandmaster Flash & The Furious Five, More Bounce To The Ounce - Zapp & Roger, Mr. Magic, One For The Treble - Davy DMX, Bassline - Mantronix, Mr. Magic, Hip Hop Be Bop (Don't Stop) - Man Parrish, Al-Naafiysh (The Soul) - Hashim, Clear - Cybotron, Mr. Magic, Looking For The Perfect Beat - Afrika Bambaataa & The Soulsonic Force, Mr. Magic, Rock Box - Run DMC, Breaks, The - Kurtis Blow, Mr. Magic, Magic's Wand - Whodini, Mr. Magic, Degeneration, and Maibatsu Thunder.
Disc 6 features Fever 105, and it includes: DJ Oliver Ladykiller Biscuit, Wanna Be Startin' Somethin' - Michael Jackson, Automatic - The Pointer Sisters, Act Like You Know - Fat Larry's Band, Juicy Fruit - Mtume, Behind The Groove - Teena Marie, DJ Oliver Ladykiller Biscuit, Get Down Saturday Night - Oilver Cheatham, Ghetto Life - Rick James, Shame - Evelyn Champagne King, All Night Long - Mary Jane Girls, Summer Madness - Kool & The Gang, I'll Be Good - Rene & Angela, And The Beat Goes On - Whispers, DJ Oliver Ladykiller Biscuit, Salivex, and Yuppie And The Alien.
Disc 7 features Radio Espantoso, and it includes: DJ Pepe, Super Strut - Deodato, A Gozar Con Mi Combo - Cachao, Me And You Baby (Picao Y Tostao) - Mongo Santamaria, Mambo Mucho Mambo - Machito And His Afro-Cuban Orchestar, Jamay - Xavier Cugat And His orchestra, Pepe, Mama Papa Tu - Mongo Santamaria, La Vida Es Una Lenteja - Unresta, Expansions - Lonnie Liston Smith, Aguanile - Irakere, Maracaibo Oriental - Beny More, Latin Flute - Deodato, Mambo Gozon - Tito Puente, Pepe, Fernando's Medillion Ad, and Think Your Way To Success.
Capturing that much music on one DVD is truly impressive, especially when the game itself is so large and filled with stuff to do. And they are taking seven discs to get it all down. According to Rockstar this list above is actually the album soundtrack, not the actual game sound track, which is even larger.
quote:niet dus
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:23 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik klik op zo'n radiostation links en dan hoor ik een stukje audio...
thuis maar ff proberen vanavond
klinkt t cool?
quote:Ik ben nu al fan van Emotion 98.3 met I just died in your arms tonight
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:26 schreef Robhimself het volgende:[..]
niet dus
Ow!! wacht er draait al een stream hier.....ff afsluiten.........nope...nix
thuis maar ff proberen vanavond
klinkt t cool?
quote:was vorig jaar ook zo...1 week voor de release datum was ie er al
Op dinsdag 29 oktober 2002 12:28 schreef pmponer het volgende:[..]
Ehm waarom denk je dat?
quote:same here.
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wacht met luisteren totdat de game uitkomt. Lekker cruisen en de stad ontdekken met een relax muziekje op de achtergrond.
Maar wat gaat dit een geweldig spel worden! Heb hem (natuurlijk) al gereserveerd, dus de 8e halen en meteen twee dagen full time spelen! ![]()
quote:I....i just died in your arms tonight, must' ve been something you said... COOL!!!!!!!
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:27 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ik ben nu al fan van Emotion 98.3 met I just died in your arms tonight
. Ik had in de vorige GTA's ook altijd het classics station aan, dus dit is helemaal geweldig voor me
.
Kep al veel commercials, alleen nog geschikte nummers..Summer in the city van Joe Cocker zit er zowiezo in, want die past perfect ![]()
suggesties wbt liedjes? lemme know!
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 29-10-2002 14:33]
Of zal ik het toch maar doen...
quote:Ach, hier hadden ze toendertijd bij de release van FFX ook genoeg exemplaren liggen. Maar je weet maar nooit. Better safe then sorry.
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:31 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb helemaal niks gereserveerddat zal toch wel niet nodig zijn... bij de Media Markt in Rotterdam hebben ze volgens mij altijd tientallen exemplaren van nieuwe games.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 29-10-2002 14:33]
quote:Het lijkt me ook niet nodig hoor. But you never know....
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:31 schreef Ketel_1 het volgende:
Of zal ik het toch maar doen...
quote:Ja, dat is wel zo. Maar ik heb nog nooit gehad dat ze een game niet hadden en toen ik laatst bij de Mediamarkt stuntman ging halen lagen er wel 100 exemplaren op een grote stapel. Als ik deze week nog in de stad ben zal ik 'm wel reserveren, maar ik ga er niet expres voor naar de winkel.
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:32 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ach, hier hadden ze toendertijd ook genoeg exemplaren van FFX liggen. Maar je weet maar nooit. Better safe then sorry.
quote:Misschien leuk om daar een eigen topic voor te openen?
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:30 schreef Robhimself het volgende:
suggesties wbt liedjes? lemme know!
quote:Alle GTA freaks zitten toch hier?
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Misschien leuk om daar een eigen topic voor te openen?
quote:In het muziekforum wel te verstaan
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Misschien leuk om daar een eigen topic voor te openen?
Als ik volgende maand mijn slaris krijg is die van mij!
Nu dus nog ff een maandje de game bij een vriend van me spelen ![]()
I can't wait!
quote:die gasten daar hebben de ballen verstand van games..laat staan gta.......maar goed...ik houd mn bek wel
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:36 schreef Tijn het volgende:[..]
In het muziekforum wel te verstaan
quote:Les 1: Ga bij een pin automaat staan
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:36 schreef WebForce het volgende:
Dit spel is voor mij een reden om een PS2 te kopen...Als ik volgende maand mijn slaris krijg is die van mij!
Nu dus nog ff een maandje de game bij een vriend van me spelen
I can't wait!
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:38 schreef Robhimself het volgende:
die gasten daar hebben de ballen verstand van games..laat staan gta.......maar goed...ik houd mn bek wel
quote:Dr liep ook een GTA3-muziektopic daarzo hoor
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:38 schreef Robhimself het volgende:[..]
die gasten daar hebben de ballen verstand van games..laat staan gta.......maar goed...ik houd mn bek wel
quote:point taken!
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:40 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Ik denk dat heel Nederland inmiddels wel weet wat GTA is!
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:40 schreef Robhimself het volgende:[..]
Les 1: Ga bij een pin automaat staan
Les 2: Beroof het oude vrouwtje die het langst met d'r knip staat te klooien (meerdere briefjes)
Les 3: Storm naar de winkel en haal die PS2
Bij Next Level (game winkel in Arnhem) is tegenover een pinautomaat ![]()
Maar ik ben niet zo...
Ik rij wel elke morgen naar die vriend toe! Wat !? Ik blijf slapen het hele weekend
quote:thnx! ff checken....
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:41 schreef Tijn het volgende:[..]
Dr liep ook een GTA3-muziektopic daarzo hoor
quote:koop dan het spel vast, want die is binnen 1 dag pleite, mark my words
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:42 schreef WebForce het volgende:[..]
Bij Next Level (game winkel in Arnhem) is tegenover een pinautomaat
Maar ik ben niet zo...
Ik rij wel elke morgen naar die vriend toe! Wat !? Ik blijf slapen het hele weekend
![]()
quote:Het duurt een maand voordat ik em eindelijk kan kopen (incl. PS2) Dan zal er toch wel weer een nieuwe lading zijn
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:44 schreef Robhimself het volgende:[..]
koop dan het spel vast, want die is binnen 1 dag pleite, mark my words
quote:ohzo
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:45 schreef WebForce het volgende:[..]
Het duurt een maand voordat ik em eindelijk kan kopen (incl. PS2) Dan zal er toch wel weer een nieuwe lading zijn
Anders ben ik de eerste op de wachtlijst
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 14:50 schreef Robhimself het volgende:[..]
ohzo
je kan m wel vast reserveren en ophalen wanneer je weer geld hebt
Ik moet geen tegenvallers krijgen natuurlijk...
quote:Oei,........een pittige !
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet de laatste missie van GTA3 nog steeds uitspelen. Dit weekend maar even doen.
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:45 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik schaam me diep om dit te moeten bekennen, maar ik heb GTA3 nooit uitgespeeld...
quote:Nee waarom? Gewoon alsnog doen, je hebt een week de tijd (wat zat tijd zou moeten zijn). Die laatste missie lijkt lastig, maar na ff prutsen is dat best te doen. Je hoeft iig niet te haasten, want je hebt tijd zat.
zal ik er nu nog aan beginnen of verpest ik dan het 'nieuwe' van Vice City?
quote:Nee, het is nog erger. Ik ben nooit bij de laatste missie gekomen... op een gegeven moment had ik per ongeluk m'n memorycard gewist en toen had ik geen zin meer om helemaal vanaf het begin te beginnen. Nu zit ik ergens op dat tweede eiland.
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:53 schreef Tijn het volgende:[..]
Nee waarom? Gewoon alsnog doen, je hebt een week de tijd (wat zat tijd zou moeten zijn). Die laatste missie lijkt lastig, maar na ff prutsen is dat best te doen. Je hoeft iig niet te haasten, want je hebt tijd zat.
Mijn memorycard is nooit gewist en ik ben nooit verder gekomen als 't 2e eiland in GTA3
Tsja, op een gegeven moment ben ik het gewoon zat om een missie constant overnieuw te doen...
quote:Ff een nachtje doorploeteren
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:58 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Nee, het is nog erger. Ik ben nooit bij de laatste missie gekomen... op een gegeven moment had ik per ongeluk m'n memorycard gewist en toen had ik geen zin meer om helemaal vanaf het begin te beginnen. Nu zit ik ergens op dat tweede eiland.
quote:Always look on the bright side of life: Je hebt nu meer tijd op VC en KH te doen
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
Voor kerst is dit spel samen met Kingdom Hearts zeer gunstig voor Sony.
Alleen jammer dat Ker over 3 weken werkloos is
quote:Was het maar zo Ketel ,heb nog me vaste lasten en ik zit net in me rijbewijs + aflossing dus ik moet snel wat anders vinden en geen achterlijk magazijn werkje.
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:27 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Always look on the bright side of life: Je hebt nu meer tijd op VC en KH te doen
.
quote:Heb ik ook niet gedaan, moest nog iets van 150.000 dollar hebben e met een insane jump (makkelijkste om geld te verdienen) krijg je maar iets van 5000 maximaal!
Op dinsdag 29 oktober 2002 15:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet de laatste missie van GTA3 nog steeds uitspelen. Dit weekend maar even doen.
Nee, die sla ik wel over
quote:Dat wordt dan 30 X jumpen
Op dinsdag 29 oktober 2002 16:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Heb ik ook niet gedaan, moest nog iets van 150.000 dollar hebben e met een insane jump (makkelijkste om geld te verdienen) krijg je maar iets van 5000 maximaal!
Nee, die sla ik wel over
Succes!
quote:origineel
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:53 schreef Newman het volgende:
GTA VC wordt week uitgesteld
quote:Van mij nageaapt..wat een sukkel
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:15 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
origineel
quote:Kijk eens naar je ondertitel
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:16 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Van mij nageaapt..wat een sukkel
quote:Deze kloon zuigt !
Op dinsdag 29 oktober 2002 17:53 schreef Newman het volgende:
GTA VC wordt week uitgesteld
Deze link mot je hebben, mocht je m willen bestellen......NL staat er nog niet bij, maar komt nog wel ![]()
alstublieftgraaggedaan
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:07 schreef Robhimself het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Wilde ik net (na het luisteren naar de previews van de radio zenders) die 7 CD box bestellen......kan het nog niet...Deze link mot je hebben, mocht je m willen bestellen......NL staat er nog niet bij, maar komt nog wel
alstublieftgraaggedaan
*Bookmarked*
quote:Waar kan ik wat muziek luisteren vriend !
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:07 schreef Robhimself het volgende:
(na het luisteren naar de previews van de radio zenders)
quote:www.vicecityradio.com HET IS VEEEEETTTTTTTTTT
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Waar kan ik wat muziek luisteren vriend !
Het geeft zonder het spel al de indruk dat je in de eighties zit! Ow man...dit gebeurd niet vaak, maar mn oren komen kl**r!!! ![]()
Ik kan niet wachten tot ik het schijffie in mn hongerige en met smart wachtende PS2 schuif....Breedbeeldje aan, Stereo op stand "Burenruzie", joint in mn muil en wegzakken in de dimensie die GTA heet
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 29-10-2002 21:24]
quote:Told-ya
Op dinsdag 29 oktober 2002 21:18 schreef Robhimself het volgende:[..]
www.vicecityradio.com HET IS VEEEEETTTTTTTTTT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |