Mercury zit al een beetje in Destinyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:54 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Zullen velen wel al weten, maar ik zie het nu pasmaar zag bij Grimoire al gebieden staan die nog niet in Destiny zitten, dus weten wat we kunnen verwachten komende expensions
[ afbeelding ]
Mercury
Jupiter
Saturn
Ligt eraan welk wapen je wilt:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
Snel, help. Ik heb een exotic bounty maar welke moet ik nemen?
Ik heb:
Shattered Memory Fragment
Tolands Legacy
A Light in the Wilderness
Je hebt wel de tijd om op FOK! de vraag te stellen maar je kan het niet googlen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef VMSDKR het volgende:
Snel, help. Ik heb een exotic bounty maar welke moet ik nemen?
Ik heb:
Shattered Memory Fragment
Tolands Legacy
A Light in the Wilderness
Ik had het allang gegoogled maar ik wilde weten of hier mensen goede / slechte ervaringen met die drie hadden, smartass.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef Bartcoah het volgende:
Je hebt wel de tijd om op FOK! de vraag te stellen maar je kan het niet googlen?
Allemaal kut gewoonquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had het allang gegoogled maar ik wilde weten of hier mensen goede / slechte ervaringen met die drie hadden, smartass.
28 is prima alleen waar zijn je wapens? Heb je geen coins meer ergens?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:01 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet echt kapot veel shards en energy hebben om m'n legendary's te upgraden. Dus ik wil eigenlijk wel een poging wagen om de VoG op Normal te gaan doen. Is dat haalbaar als ik een fatsoenlijk team op LFG kan vinden met deze stats / gear?
http://www.bungie.net/en/(...)843009229817505#gear
Precies, m'n primary wapens zuigen wel best hard. Ik had wel coins maar die heb ik uitgegeven aan die helm + een exotic engram toen ik iets te enthousiast dacht dat daar iets goeds uit ging komen twee week terug ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
28 is prima alleen waar zijn je wapens? Heb je geen coins meer ergens?
Nah kan zo ook wel maar vroeg het mij even afquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, m'n primary wapens zuigen wel best hard. Ik had wel coins maar die heb ik uitgegeven aan die helm + een exotic engram toen ik iets te enthousiast dacht dat daar iets goeds uit ging komen twee week terug ofzo.
Was een helmet voor een andere class.
Maar eerst ff beter wapen kopen + levelen dus?
Ik probeer het gewoon, als ik keihard faal weet ik dus dat ik nog even moet wachten. Thanks dudequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nah kan zo ook wel maar vroeg het mij even af
Welke console speel je?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon, als ik keihard faal weet ik dus dat ik nog even moet wachten. Thanks dude
Raid zojuist gedaan:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:04 schreef Koenani het volgende:
Iemand die nog 1 persoon nodig heeft voor een raid op de PS4?
Ik nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:00 schreef KneusTeun het volgende:
iedereen waarschijnlijk de weekly al done?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |