Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:29 schreef KneusTeun het volgende:
Tot aan lvl 24 geen legendary of iets gehad en nu in één avond opeens 2 legendary drops en een exotic gekregen! toch maar vaker die weekly's doen.
Thnx over hedge btw.
Je kunt gasten reporten die niks doen, stil blijven staan. Waarom zou je gasten reporten die gewoon weggaan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:44 schreef Pheno het volgende:
Zal eens kijken als zo'n eikel weer vertrekt... Alhowel, hoe richt ik met R3 op iemand die juist weg is
Omdat het fucking hinderlijk is dat mensen constant weg gaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt gasten reporten die niks doen, stil blijven staan. Waarom zou je gasten reporten die gewoon weggaan?
Ik ga ook wel eens weg als het weer dezelfde strike is dan die ik net heb gehad, helemaal met die Valus Ta'aurc. Meestal komt er gewoon een nieuwe bij als je met z'n tweeën begint.
Tja, als ik net een strike heb gedaan en daarna komt dezelfde weer ---> daaagquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Omdat het fucking hinderlijk is dat mensen constant weg gaan.
Dat moet je met vrienden spelen dan heb je dat probleem niet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:54 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Omdat het fucking hinderlijk is dat mensen constant weg gaan.
omdat je dan met niet drie, maar twee man de boel moet gaan doen? Erg irritant, gezien het systeem de plekken van verloren mensen niet meer opvultquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt gasten reporten die niks doen, stil blijven staan. Waarom zou je gasten reporten die gewoon weggaan?
Ik ga ook wel eens weg als het weer dezelfde strike is dan die ik net heb gehad, helemaal met die Valus Ta'aurc. Meestal komt er gewoon een nieuwe bij als je met z'n tweeën begint.
die zijn niet altijd online wanneer ik er ben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat moet je met vrienden spelen dan heb je dat probleem niet.
ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat moet je met vrienden spelen dan heb je dat probleem niet.
Met fokkers danquote:
Onzin, want dat gebeurt dus wel. Op de PS4 tenminste.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:28 schreef Pheno het volgende:
Erg irritant, gezien het systeem de plekken van verloren mensen niet meer opvult
\quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Onzin, want dat gebeurt dus wel. Op de PS4 tenminste.
Zal wel consolegerelateerd zijn dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:11 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
\
Ik heb het nog nooit meegemaakt met de one iig.
Lvl 24 strikes without dying zijn goed te doen. Had er laatst 4 op een rij tot ik die exotic bounty kreeg waar ik 5 strikes niet dood mag gaan. Heb er 4 gehaald maar die laatste wil maar niet lukken omdat het nu moet. Dan schijn ik nog al eens de behoefte te hebben om uit het niets in een afgrond te springen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zal wel consolegerelateerd zijn dan.
Ik wilde zelf gister de 'Complete a strike without dying'-bounty doen dus joinde een Vanguard Tiger. Ik spawnde gewoon bij Valus Ta'aurc en die gasten hadden hem al bijna kapot. En toen dat klaar was kreeg ik die bounty ook gewoon als completed.
Zal de volgende keer eens pics maken als er iemand bij komt of ik ergens bijkom waar ze al begonnen zijn. Want op de PS4 wordt dat gewoon aangevuld.
Dat vind ik te saai om te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:32 schreef VMSDKR het volgende:
Kun je niet gewoon Devils Liar op lvl 8 5x achter elkaar spelen? Dan heb je het zo.
Jammer dat er geen 26 en 28 strikes zijn btw.
True, dat is wel zo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat vind ik te saai om te doenLvl 24 random is ook gewoon goed te doen alleen moet ik rustig blijven. Ik ben iemand die altijd midden tussen de tegenstanders springt ipv op een afstand te gaan staan snipen oid. Dat duurt mij ook veel te lang. Alles moet snel gedaan zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |