Of de aandacht was zo groot omdat het gewoon fucking idioot was ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de veronderstelling dat het Marokkanen waren ja. Toen het tegendeel bleek was de geest al uit de fles.
Dat is echt bullshit die in jouw straatje past. Er kwamen nog hele Pownews reportages daarna waarin Brend werd opgezocht, adressen werden gepost e.d.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In de veronderstelling dat het Marokkanen waren ja. Toen het tegendeel bleek was de geest al uit de fles.
Er is iig iets gebeurd, ze heeft flinke tikken gehad. Wat zou een reden kunnen zijn om het verhaal te verzinnen? Een wifebeater die ze wil beschermen?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee of het hele verhaal waar is.
Ik heb geen idee waarom iemand dit zou verzinnen. Maar de meeste reacties in dit topic komen neer op onzin.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er is iig iets gebeurd, ze heeft flinke tikken gehad. Wat zou een reden kunnen zijn om het verhaal te verzinnen? Een wifebeater die ze wil beschermen?
Zoals in elk topic. Voorlopig denk ik dat ze, zeker gezien de verwondingen, gewoon geloofd moet worden.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom iemand dit zou verzinnen. Maar de meeste reacties in dit topic komen neer op onzin.
Het werd heel groot toen de veronderstelling was dat het Marokkanen waren. Dat triggerde de hype, dat kun je ook op fok teruglezen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of de aandacht was zo groot omdat het gewoon fucking idioot was ?
Oh.. Kan mij dat niet herinneren maar het is vast een grote teleurstelling geweest toen bleek dat ze het niet warenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het werd heel groot toen de veronderstelling was dat het Marokkanen waren. Dat triggerde de hype, dat kun je ook op fok teruglezen.
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het werd heel groot toen de veronderstelling was dat het Marokkanen waren. Dat triggerde de hype, dat kun je ook op fok teruglezen.
Zeker, overigens leidde die teleurstelling niet tot herbezinning bij de usual suspects, wel verstomde de roep om het probleem te benoemen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh.. Kan mij dat niet herinneren maar het is vast een grote teleurstelling geweest toen bleek dat ze het niet waren
Ja typisch welquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker, overigens leidde die teleurstelling niet tot herbezinning bij de usual suspects, wel verstomde de roep om het probleem te benoemen.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:18 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
En daar helpen een aantal foto's van haar gezicht bij?
Nope, helaas niet. Ook geen idee of ze weet van dit topic heeft.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft ze zich al ergens laten zien op Fok?
Ze heeft maar een paar honderd posts waarvan de laatste een poos terug dus denk niet dat ze hier nog actief post hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft ze zich al ergens laten zien op Fok?
Jammer.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze heeft maar een paar honderd posts waarvan de laatste een poos terug dus denk niet dat ze hier nog actief post hoor.
Zo komen we nooit achter de waarheidquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Ook geen idee of ze weet van dit topic heeft.
Ik twijfel niet, dit klinkt namelijk geloofwaardig.. Helaas.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:44 schreef erodome het volgende:
Vind het raar dat er gelijk aan haar getwijfeld wordt....
Hoop dat ze zich nog wat kenmerken kan herinneren straks waardoor het makkelijker wordt de daders te vinden.
Kut dat dit gebeurt is. Heeft de politie enig idee wie het zijn geweest? En het was dus gewoon zonder reden ?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Om zelf ook maar even te reageren.
Ik ben niet dronken van mn fiets gevallen
Erg jammer weer dat mensen meteen gaan denken dat het nep is, omdat ik vermoedde dat jongens zijn van Marokkaanse afkomst...
Ik zag ruim 20 meter van te voren ze al aan komen lopen...
Dus heb ze wel degelijk kunnen zien, alleen goed niet in gezicht.
Verder, aangifte is 15 min na incident bij mij thuis afgelegd..
Ik ben na gebeuren in paniek naar huis gefietst, daar mn moeder e.d. geappt omdat ik niet kon praten, en die heeft de politie gebeld.
Enige reden waarom ik het op facebook plaatste, was omdat ik hoopte dat iemand bij mij in de buurt wat gezien en/of gehoord had.
Dat dit zo groot werd, en zo vaak gedeeld, had ik niet verwacht.
Ik ben compleet beurs, kan amper lopen, en echt bang om alleen te zijn.
Dus nee, dit is geen verzonnen grapje o.i.d.
Je loopt echt weer eens uit je nek te lullen. De verontwaardiging bleef aanhouden met klopjachten toen al lang bekend was dat de daders geen Marokkanen waren. Je obsessie om iedereen die hiertegen ageert maar direct in een PVV-tokkie "MAROKKANEEEUH HEBBUH UT GEDAAAN" hoekje te plaatsen neemt echt zielige proporties aan.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker, overigens leidde die teleurstelling niet tot herbezinning bij de usual suspects, wel verstomde de roep om het probleem te benoemen.
De impact van sociale media kan enorm zijn zoals je nu hebt ervaren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:28 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Dat dit zo groot werd, en zo vaak gedeeld, had ik niet verwacht.
Die vermoedden dat het samenhangt met de andere zaken, maar hebben nog geen verdachte opgepakt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kut dat dit gebeurt is. Heeft de politie enig idee wie het zijn geweest? En het was dus gewoon zonder reden ?
Pfff idd. Gelukkig is dat niet gebeurt.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:38 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Die vermoedden dat het samenhangt met de andere zaken, maar hebben nog geen verdachte opgepakt.
Toen ik thuis kwam zag ik dat mn shirt gescheurd was, en dat mes dan op m'n keel en verder is er niks gestolen, dus denk poging tot verkrachten..
Maar dat weet ik niet.
Het had heel anders af kunnen lopen als die honden niet waren gaan blaffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |