abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145566808
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
De 10 geboden van dit topic:

1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.

Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_145566848
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:18 schreef Johnbon het volgende:
Toefjes in het topic. Hier moet ik gepost hebben. *;
Het is een stuk minder hier zonder jou berichten. Nohomo
Over 5 minuten terug, even de hand in de broek :D
pi_145566900
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
ieder jaar weer hetzelfde liedje :') mensen alleen maar lopen te janken dat het spel zo slecht is maar het wel blijven spelen. FIFA is opzich geen slecht spel denk ik kijk maar naar H2H prima te spelen als de community zich een beetje gedraagt.
FUT community is gewoon verrot tot op het bot. zijn in staat om vanaf de 30e minuut rond te tikken bij de cornervlag om de winst binnen te slepen :')
Denk alleen dat dit jaar niet is te vergelijken met andere jaren (speel zelf vanaf FIFA 9). In andere jaren zaten er ook altijd wel fouten of bugs in, maar voor mij bleven deze altijd nog wel speelbaar zodat ik er plezier aan beleefde. Nu zijn ze echt volledig doorgeschoten.

Vooral het feit dat alles draait om snelheid en dribbelen en verdedigen niet te doen is verpest de game mijn inziens volledig. De game is zo onrealistisch, zo eentonig en zo weinig tactisch hierdoor geworden dat de lol er binnen een paar weken gewoon volledig van af is.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:22:11 #4
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_145566913
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef FCsuarez het volgende:
ieder jaar weer hetzelfde liedje :') mensen alleen maar lopen te janken dat het spel zo slecht is maar het wel blijven spelen. FIFA is opzich geen slecht spel denk ik kijk maar naar H2H prima te spelen als de community zich een beetje gedraagt.
FUT community is gewoon verrot tot op het bot. zijn in staat om vanaf de 30e minuut rond te tikken bij de cornervlag om de winst binnen te slepen :')
FUT 15 is overall beter dan de vorige editie. Natuurlijk maken de keepers veel te veel belachelijke blunders maar je profiteert daar evenveel van als je tegenstander. Mensen die werkelijk stoppen met spelen zijn gewoon niet goed genoeg.
pi_145566931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:21 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Denk alleen dat dit jaar niet is te vergelijken met andere jaren (speel zelf vanaf FIFA 9). In andere jaren zaten er ook altijd wel fouten of bugs in, maar voor mij bleven deze altijd nog wel speelbaar zodat ik er plezier aan beleefde. Nu zijn ze echt volledig doorgeschoten.
Vooral het feit dat alles draait om snelheid en dribbelen en verdedigen niet te doen is verpest de game mijn inziens volledig. De game is zo onrealistisch, zo eentonig en zo weinig tactisch hierdoor geworden dat de lol er binnen een paar weken gewoon volledig van af is.
Of jij bent gewoon slecht? :P
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145566933
Mis net een IF Menez voor 38k BIN.... :(
pi_145566940
quote:
2s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT 15 is overall beter dan de vorige editie. Natuurlijk maken de keepers veel te veel belachelijke blunders maar je profiteert daar evenveel van als je tegenstander. Mensen die werkelijk stoppen met spelen zijn gewoon niet goed genoeg.
Dit.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145566966
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het interesseert je meer of ik gemist word? Met je gezeur over wielrennen steeds. Zou ik ook een mooie sport vinden als ik afhankelijk zou zijn van de fiets.
Ok ja, met mijn wielrennen :')
pi_145566974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon slecht? :P
Nee gewoon wat snelle spelers opstellen en 4-3-1-2 spelen en je wint drie kwart :P . Maar wil nog niet zeggen dat ik het leuk vind.

Zelf die gast van gamekings die het spel een 8/9 ofzo had gegeven hoorde ik laatst zeggen dat nu die het langer online had kunnen spelen, vond dat dat de balans was doorgeslagen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Matedeor op 15-10-2014 14:29:34 ]
pi_145567008
quote:
[..]
Dit. Fifa 15>14
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:25:22 #11
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_145567038
Alles is beter dan de 360-versie van dit spel.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_145567105
Fifa 13>Fifa 15.

Mijn record is 45 - 12 - 27 en ik zit nu in div 4. Niet slecht, maar zeker niet goed. Het probleem is dat wanneer ik scoor, het vaak gewoon een kut goal is. Er zitten maar weinig mooie aanvallen bij. Of het is een loopactie en ik sta 1 op 1 tegen de keeper of het is een dribbel met Ibarbo. Het leuke is er een beetje vanaf.
pi_145567110
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alles is beter dan de 360-versie van dit spel.
Fifa 15 op de 360 :')
pi_145567112
Het is ieder jaar hetzelfde. Je kan beter met cheapass renjerot Atsu spelen dan met van Persie. Zijn fysiek is laag, maar dat maakt geen zak uit, sterker nog het is eerder een voordeel. Want als je de plooi uit zn broekje loopt dat heb een penalty tegen. Zelfs fifa 97 was beter in balans.
pi_145567158
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
Het is ieder jaar hetzelfde. Je kan beter met cheapass renjerot Atsu spelen dan met van Persie. Zijn fysiek is laag, maar dat maakt geen zak uit, sterker nog het is eerder een voordeel. Want als je de plooi uit zn broekje loopt dat heb een penalty tegen. Zelfs fifa 97 was beter in balans.
je bent gewoon _____
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_145567178
quote:
[..]
Overwinningen zijn ook niet zo leuk meer door het random gedoe. Het spel gaat te snel, zodat het meer pinball is dan voetbal. Staat compleet los van het feit of je wint of verliest. Het gaat om de hele ervaring. En dan is het wel of niet goed genoeg zijn niet relevant.
pi_145567192
Je moet gewoon H2H gaan spelen.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_145567198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
pi_145567229
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Kamikazie het volgende:
Ja maar ook in h2h merkte ik gisteren dat ik nog steeds een half elftal kan uitspelen met een snelle speler.
pi_145567236
Misschien is die FIWC wel leuk om te doen :)
pi_145567270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja maar ook in h2h merkte ik gisteren dat ik nog steeds een half elftal kan uitspelen met een snelle speler.
Dan kan jij, of je tegenstander, gewoon niet verdedigen
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:33:38 #22
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_145567287
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:27 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
Wel realistisch aangezien van Persie er nu niks van bakt in het echt.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_145567305
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:33 schreef Freire het volgende:
[..]
Dan kan jij, of je tegenstander, gewoon niet verdedigen
Zou kunnen inderdaad dat ik pas in divisie 7 zit bij h2h :P . Maar het loonde voor mij in ieder geval niet om op te bouwen.
pi_145567309
Nee die OP headers, extreme high pressure, OP lobbed through balls en 45th minute goals uit FIFA 14 waren leuk.
pi_145567314
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:31 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dan ga je een ander spel doen.
Miet.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')