Ik hou me echt heel bewust volkomen stl in die groepen, want als ik wel mijn mening ga geven lig ik er zo uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
gloeiende godver, ik wil ook weer terug naar dat actionfb
Neuh, je kunststukjes verdwenen toch spoorloos na een tijdje.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of met stukjes bloempot, dan had je alleen rood. Maar dat gaf niks
ja ik moet er echt nog wat op verzinnenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou me echt heel bewust volkomen stl in die groepen, want als ik wel mijn mening ga geven lig ik er zo uit
Ik hou me in....zover als ik kan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hou me echt heel bewust volkomen stl in die groepen, want als ik wel mijn mening ga geven lig ik er zo uit
Gewoon ogen dicht en doorvreten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
ik word zo onpasselijk van die taart in de op![]()
![]()
dan kijk ik nog liever naar zo'n geboortetaart
quote:
Die namen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:54 schreef rebel-angel het volgende:
die naam van dat middelste kind
[ afbeelding ]
Dit vind ik stiekem dan wel weer leuk gevondenquote:
Daar vallen ze vrienden, familie en kennissen mee lastigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Waar laten die mensen die troepjes?
Vind je?quote:
nee sorry, zo creatief ben ik nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:04 schreef RadioSlut het volgende:
Trouwens, heeft iemand weleens een poging gewaagd in die groepen om een eigen knutselstukje daar neer te zetten? Dat je dat knutselstukje expres lelijk hebt gemaakt?
zit er bloemkoolblad omheen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:07 schreef trovey het volgende:
Had godver dat touw dan tenminste er fatsoenlijk omheen gewonden.
[ afbeelding ]
Nee maar daarom juist.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee sorry, zo creatief ben ik niet
ik heb vorig jaar die kerstpoppen in elkaar genaaid. dat vond ik al drama genoeg. er was geen pakket compleet.
Wtfquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:07 schreef trovey het volgende:
Had godver dat touw dan tenminste er fatsoenlijk omheen gewonden.![]()
[ afbeelding ]
zo slecht zijn ze toch niet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nee maar daarom juist.Hoe slechter hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |