SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor de OP zijn altijd welkom
[ Bericht 6% gewijzigd door Brammetjuh94 op 15-10-2014 11:43:44 ]Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Fingerprint reader is Totaal niet nodig.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:35 schreef zoz het volgende:
Geen fingerprint reader. Erg jammer.Hoop dat hij max 5.2 inch is of dat er een kleinere variant dat even krachtig is uitkomt.
vind ik ook bsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Fingerprint reader is Totaal niet nodig.
Is ook erg groot. Zag zojuist een comparison met de iPhone 6+ ergens. Formaat leek exact hetzelfde. Wel netjes dat ze dan 0,4 inch extra erin krijgen gepropt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:36 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind hem echt groot. Als er een sub 5.5" komt zou ik hem overwegen.als er geen typische nexusfaal in zit (camera, accu, barstende behuizing)
Meisjes alleen Ja?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:55 schreef zoz het volgende:
Mij lijkt het ideaal. Meisjes kunnen na een aantal dagen al je pin of teken onthouden en dat gaat met zo'n vinger scanner lekker niet lukken.
dat lijkt me erg lastig, zoveel speling heb je niet. Denk dat ze eerder hebben zitten fiebelen met de renderquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is ook erg groot. Zag zojuist een comparison met de iPhone 6+ ergens. Formaat leek exact hetzelfde. Wel netjes dat ze dan 0,4 inch extra erin krijgen gepropt.
Camera is hardware matig nooit bagger geweest, software wel, dus fingers crossedAccu ben ik na android L en met een Snapdragon 805 niet bang voor, maar hij moet echt wel rond de 3000 zitten.
Vingerprint scanner is voor mijn gevoel echt een gimmick, geef me liever 10 gram minder dan een vingerprint scanner.
De Bezels van een iPhone 6+ zijn erg groot. De note 4 past er ook in met zijn 5,7 inch. Ik had het gezien in een video.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dat lijkt me erg lastig, zoveel speling heb je niet. Denk dat ze eerder hebben zitten fiebelen met de render
Hoe oud ben je in godsnaam. Dat is echt zo'n iPhone gimmick die vaker niet dan wel werkt overigens (heb naast m'n N4 nog een 5s). Doe dan gewoon face unlock.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:55 schreef zoz het volgende:
Mij lijkt het ideaal. Meisjes kunnen na een aantal dagen al je pin of teken onthouden en dat gaat met zo'n vinger scanner lekker niet lukken.
Erg jammer die prijzen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:43 schreef dutchdevil het volgende:
http://androidworld.nl/ni(...)-nexus-9-lekken-uit/
Nog niets is final, want er was ook een lek op een amerikaanse aanbieder. Daar kostte het toestel ¤50 euro met contract, wat gelijk ligt aan een LG G3S, dit toestel kost hier onder de ¤250 euro. (bron: http://www.androidpolice.(...)r-49-99-on-contract/ )quote:
Valt me heel erg tegen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:43 schreef dutchdevil het volgende:
http://androidworld.nl/ni(...)-nexus-9-lekken-uit/
Mwah, vaak zijn dit retail (advies)prijzen. Via de Play Store waarschijnlijk wat goedkoper, plus sowieso voor een flagship device nog niet héél erg schokkend. Was ook niet meer vol te houden die dingen voor 400 of lager weg te zetten, dan krijgen ze vroeg of laat flinke bonje met de HTC's, LG's en Samsungs van deze wereld.quote:
volgens mij is er geen keynote achtig ietsquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:15 schreef Skillstorm het volgende:
En wanneer Is die announcement? En is die live te zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |