abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2014 @ 09:49:27 #251
43556 miss_dynastie
pi_145558936
Ik ga nu kijken... 40 en 38, heremetiet, geldzorgen maken echt oud he? :D

Is Annemarie in de overgang? Soepjurk galore :Y)

Wat een grapjas, eerst vertellen dat je voor 200 euro per maand aan frisdrank wegkloekt en dan denken dat je voor 300, 400 per maand boodschappen doet... waar denk je dat die cola onder valt, ei :')

Zagen jullie dat duimendikke beleg? Wat zij in 1 plakje hebben, heb ik op 1 boterham :')

Hoe ongeloofwaardig, de verkoop van die spullen... slimme mensen zetten het op Marktplaats, lijkt me :')

Staat Annemarie mooi voor schut met haar 'een kat kost minimaal 25 euro per maand'.... zij hadden twee grote honden, twee katten, die gekko's en spin voor nog geen 70 euro geloof ik? _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door miss_dynastie op 15-10-2014 10:26:28 ]
pi_145560483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:


Staat Annemarie mooi voor schut met haar 'een kat kost minimaal 25 euro per maand'.... zij hadden twee grote honden, twee katten, die gekko's en spin voor nog geen 70 euro geloof ik? _O-
dat was alleen voer he.. What about dierenartskosten?
pi_145560484
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga nu kijken... 40 en 38, heremetiet, geldzorgen maken echt oud he? :D
Is Annemarie in de overgang? Soepjurk galore :Y)
Wat een grapjas, eerst vertellen dat je voor 200 euro per maand aan frisdrank wegkloekt en dan denken dat je voor 300, 400 per maand boodschappen doet... waar denk je dat die cola onder valt, ei :')
Zagen jullie dat duimendikke beleg? Wat zij in 1 plakje hebben, heb ik op 1 boterham :')
Hoe ongeloofwaardig, de verkoop van die spullen... slimme mensen zetten het op Marktplaats, lijkt me :')
Staat Annemarie mooi voor schut met haar 'een kat kost minimaal 25 euro per maand'.... zij hadden twee grote honden, twee katten, die gekko's en spin voor nog geen 70 euro geloof ik? _O-
Zij rekenden dierenartskosten niet mee. Wij hebben een kat, kost ongeveer 20,- per maand aan voer en kattengrit e.d. (en dan hebben wij er één met speciaal voer vanwege een maagprobleem). Sowieso moet hij eens per jaar naar de dierenarts voor controle en inentingen, maar vaak ga je toch wel twee keer per jaar. Dat is ¤70 per bezoek, dus ¤140 per jaar. Gedeeld door 12, komt er zo 10-15 euro per maand bij. Dus die ¤25 is geen gekke schatting. :)

Moet overigens niet denken aan hun dierenartskosten met twee honden en twee katten... (Dan neem ik even aan dat een gekko niet zoveel kost aan verzorging :P).
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2014 @ 11:21:02 #254
43556 miss_dynastie
pi_145561212
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zij rekenden dierenartskosten niet mee. Wij hebben een kat, kost ongeveer 20,- per maand aan voer en kattengrit e.d. (en dan hebben wij er één met speciaal voer vanwege een maagprobleem). Sowieso moet hij eens per jaar naar de dierenarts voor controle en inentingen, maar vaak ga je toch wel twee keer per jaar. Dat is ¤70 per bezoek, dus ¤140 per jaar. Gedeeld door 12, komt er zo 10-15 euro per maand bij. Dus die ¤25 is geen gekke schatting. :)
Moet overigens niet denken aan hun dierenartskosten met twee honden en twee katten... (Dan neem ik even aan dat een gekko niet zoveel kost aan verzorging :P).
Ik heb zelf jaren gehad dat we meer dan een netto maandsalaris per jaar naar de dierenarts brachten, maar dan kom je er ook niet met 25 euro per maand hoor- dat bedrag van Annemarie is gewoon het 'vaste bedrag' dat je aan beesten kwijt bent, exclusief incidentele zaken als ziektes, wellicht inclusief inentingen, maar niet iedereen doet dat. Ik heb inclusief de reservering voor de dierenarts een véél hoger bedrag staan, ik zou er nooit komen met 25 euro per maand inclusief dierenarts (hetzij incidenteel door ziektes, hetzij structureel), maar die van mij eten ook geen voer van 3,70 per kilo :') :P
  woensdag 15 oktober 2014 @ 11:55:30 #255
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145562266
quote:
99s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 06:30 schreef Cynix ® het volgende:
Echt heel veel inkomen hadden ze trouwens niet. Haar 1.300 ¤ voor een full time baan was gewoon magertjes en de opbrengsten van de verhuur van hun koopwoning vielen weg tegen de woonlasten.
Dus eigenlijk netto 3.000 ¤, al is dat nog ruim voldoende om niet in de schulden te hoeven raken en toch een prima leven te leiden. Maar ja, een beetje nadenkend mens koopt geen cola-automaat die 200 ¤ per maand kost. Of een zwik gekko's waar je 'naar kunt kijken'. 8)7
Alsof 200 euro per maand aan zo'n cola automaat al geen instant diabetes oplevert...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_145563944
Ik vond die automaat wel vet, zou hem wel in mijn keuken willen hebben :D

(Ik heb dan ook geen 65k schuld ;))
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2014 @ 12:55:39 #257
43556 miss_dynastie
pi_145564040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:52 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik vond die automaat wel vet, zou hem wel in mijn keuken willen hebben :D
(Ik heb dan ook geen 65k schuld ;))
Echt? Van die automatencola? :o
Als ik de loterij win, neem ik zo'n automaat met flesjes, lijkt me veel vetter :9
pi_145564107
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Van die automatencola? :o
Als ik de loterij win, neem ik zo'n automaat met flesjes, lijkt me veel vetter :9
Als ik de loterij win dan neem ik iemand aan die mij glaasjes cola komt brengen :')

Naar mijn weten is de cola uit zo'n automaat verser dan uit een gemiddelde fles, in de Coca Cola fabriek in Nederland wordt namelijk ook simpelweg de siroop samen met water en koolzuur een fles in geholpen.
  † In Memoriam † woensdag 15 oktober 2014 @ 12:59:09 #259
43556 miss_dynastie
pi_145564161
Oh nee, daar moet ik dan weer niet aan denken, zo'n butler, weg privacy :N

Ik vind cola uit kleine flesjes echt het aller- allerlekkerst. Ik heb er alleen het geld niet voor over :P
pi_145564270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 10:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Zij rekenden dierenartskosten niet mee. Wij hebben een kat, kost ongeveer 20,- per maand aan voer en kattengrit e.d. (en dan hebben wij er één met speciaal voer vanwege een maagprobleem). Sowieso moet hij eens per jaar naar de dierenarts voor controle en inentingen, maar vaak ga je toch wel twee keer per jaar. Dat is ¤70 per bezoek, dus ¤140 per jaar. Gedeeld door 12, komt er zo 10-15 euro per maand bij. Dus die ¤25 is geen gekke schatting. :)
Moet overigens niet denken aan hun dierenartskosten met twee honden en twee katten... (Dan neem ik even aan dat een gekko niet zoveel kost aan verzorging :P).
Ik was vorig jaar 200 kwijt aan een cavia die het toch niet heeft gehaald. Zo jammer dat je geen geld terugkrijgt bij tegenvallende resultaten.
Tap tap tap
pi_145564377
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh nee, daar moet ik dan weer niet aan denken, zo'n butler, weg privacy :N
Ik vind cola uit kleine flesjes echt het aller- allerlekkerst. Ik heb er alleen het geld niet voor over :P
Ik zou zeggen, kom eens bij mij langs en dan doen we een blindtest met cola. Krijg je van mij geserveerd:

1. Cola uit 1,5 liter fles
2. Cola uit 2 liter fles
3. Cola uit een blikje
4. Cola uit klein flesje
5. Cola uit groter flesje
6. Cola uit de tap
7. Cola van huismerk Jumbo
8. Cola van merk Pepsi

En dan mag jij vertellen welke cola welke is. Ik garandeer je dat je het kleine flesje wat je zo lekker vindt er niet uithaalt ;)

Heeft voor een deel overigens te maken met het feit dat je het niet ziet (zorgt voor een deel voor de smaak) en ik vermoed dat je koudere cola lekkerder vindt. Zo'n klein flesje is over het algemeen kouder en de inhoud warmt minder snel op door het sneller leeg zijn.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:18:54 #262
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_145566796
Cola alleen uit blik _O_
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 14:23:29 #263
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_145566976
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kom eens bij mij langs en dan doen we een blindtest met cola. Krijg je van mij geserveerd:
1. Cola uit 1,5 liter fles
2. Cola uit 2 liter fles
3. Cola uit een blikje
4. Cola uit klein flesje
5. Cola uit groter flesje
6. Cola uit de tap
7. Cola van huismerk Jumbo
8. Cola van merk Pepsi
En dan mag jij vertellen welke cola welke is. Ik garandeer je dat je het kleine flesje wat je zo lekker vindt er niet uithaalt ;)
Heeft voor een deel overigens te maken met het feit dat je het niet ziet (zorgt voor een deel voor de smaak) en ik vermoed dat je koudere cola lekkerder vindt. Zo'n klein flesje is over het algemeen kouder en de inhoud warmt minder snel op door het sneller leeg zijn.
Huismerk haal ik er wel uit. Maar niet op nummer 7 :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_145567046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huismerk haal ik er wel uit. Maar niet op nummer 7 :')
Jij bent toch zo'n kut mod geweest? Dan maak ik er voor jouw op nummer 7 aceton van *O*
pi_145567242
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren gehad dat we meer dan een netto maandsalaris per jaar naar de dierenarts brachten, maar dan kom je er ook niet met 25 euro per maand hoor- dat bedrag van Annemarie is gewoon het 'vaste bedrag' dat je aan beesten kwijt bent, exclusief incidentele zaken als ziektes, wellicht inclusief inentingen, maar niet iedereen doet dat. Ik heb inclusief de reservering voor de dierenarts een véél hoger bedrag staan, ik zou er nooit komen met 25 euro per maand inclusief dierenarts (hetzij incidenteel door ziektes, hetzij structureel), maar die van mij eten ook geen voer van 3,70 per kilo :') :P
Ja ik ging nog van een relatief goedkoop dier uit inderdaad.
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 14:59:32 #266
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_145568236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n kut mod geweest? Dan maak ik er voor jouw op nummer 7 aceton van *O*
}:|
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:07:12 #267
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145568524
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Ben je zo oud, draag je nog Hello Kitty
Ja echt wel kinderachtig vind ik :{w
pi_145596685
quote:
13s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja echt wel kinderachtig vind ik :{w
vind het wel wat voor jou eigenlijk!!
pi_145597866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik heb zelf jaren gehad dat we meer dan een netto maandsalaris per jaar naar de dierenarts brachten, maar dan kom je er ook niet met 25 euro per maand hoor- dat bedrag van Annemarie is gewoon het 'vaste bedrag' dat je aan beesten kwijt bent, exclusief incidentele zaken als ziektes, wellicht inclusief inentingen, maar niet iedereen doet dat. Ik heb inclusief de reservering voor de dierenarts een véél hoger bedrag staan, ik zou er nooit komen met 25 euro per maand inclusief dierenarts (hetzij incidenteel door ziektes, hetzij structureel), maar die van mij eten ook geen voer van 3,70 per kilo :') :P
Met onvoorziene uitgaven houden deze lieden dan ook geen rekening. Als de kat naar de dierenarts moet, dan sluiten ze wel een flitskredietje.
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2014 @ 13:08:04 #270
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145600936
En pikken ze op de terugweg nog even een vogelspin of een gekko mee. Of een kapibara. Of een vleermuis. Whatever. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_145601255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik was vorig jaar 200 kwijt aan een cavia die het toch niet heeft gehaald. Zo jammer dat je geen geld terugkrijgt bij tegenvallende resultaten.
Mijn hondje in twee weken zo'n 550,00 euro, ze heeft het gehaald op het nippertje maar heeft nu wel medicijnen wat per maand zo'n 75 euro kost :') en de blikken voer die ze krijgt kosten 3,40 per stuk (gelukkig doet ze dagen met zo'n blik :P )...tja huisdieren zijn een dure hobby, helaas realiseren veel mensen zich dat niet. ;(

Toppunt hier was een kat die in een dag 1450,00 euro kostte...een week later complicaties en kon ik hem alsnog laten inslapen...terwijl hij aan het genezen was van de oorspronkelijke kwaal. :(

Maar je mag absoluut niet zeggen dat Anita en de kids dat derde schattige kitten beter niet kunnen aanschaffen omdat ze leefgeld hebben van 50 euro in de week de komende 5 jaar want zij mag ook huisdieren hebben hoor! Zucht. :|W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_145601435
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:18 schreef trovey het volgende:

[..]

Mijn hondje in twee weken zo'n 550,00 euro, ze heeft het gehaald op het nippertje maar heeft nu wel medicijnen wat per maand zo'n 75 euro kost :') en de blikken voer die ze krijgt kosten 3,40 per stuk (gelukkig doet ze dagen met zo'n blik :P )...tja huisdieren zijn een dure hobby, helaas realiseren veel mensen zich dat niet. ;(

Toppunt hier was een kat die in een dag 1450,00 euro kostte...een week later complicaties en kon ik hem alsnog laten inslapen...terwijl hij aan het genezen was van de oorspronkelijke kwaal. :(

Maar je mag absoluut niet zeggen dat Anita en de kids dat derde schattige kitten beter niet kunnen aanschaffen omdat ze leefgeld hebben van 50 euro in de week de komende 5 jaar want zij mag ook huisdieren hebben hoor! Zucht. :|W
Wees blij nog met zulke bedragen, als ze aan de chemo moeten kan ik je vertellen dat het aardig duur wordt.
pi_145601760
quote:
1s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 13:25 schreef Goejedag het volgende:

[..]

Wees blij nog met zulke bedragen, als ze aan de chemo moeten kan ik je vertellen dat het aardig duur wordt.
Ik heb dieren met kanker gehad (zelfs twee katten binnen een week de diagnose), chemo was daar geen optie meer, te kwaadaardige tumoren en teveel lijden voor het dier voor die iets langere tijd die ze dan zouden krijgen. Ik ben er maar niet aan begonnen en heb ze of meteen laten inslapen of met pijnstillers nog een fijne tijd gegeven tot het duidelijk was dat het hun tijd was. ;) Mijn dierenarts heeft leuke vakanties gehad met de kosten voor mijn huisdieren, zal dan ook zijn vakanties moeten terugschroeven nu, op mijn hond na, alles overleden is door ouderdomsziektes. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_145787541
Godverdomme, vanavond herhaling aflevering 1 van vorig seizoen!! :r :r

Wat NU?? :( :(
Ik ben radeloos :'(
pindazakje
pi_145787698
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 19:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Godverdomme, vanavond herhaling aflevering 1 van vorig seizoen!! :r :r

Wat NU?? :( :(
Ik ben radeloos :'(
ga zoveel mogelijk schulden aan en zorg dat je er zelf inkomt ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')