SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Maja als je er zo hard afgaat tegen portugal, wat heb je dan te zoeken op zon EKDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
is ook een drama elftal. Zal me verbazen als er meer dan twee van deze groep in het grote Oranje komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maja als je er zo hard afgaat tegen portugal, wat heb je dan te zoeken op zon EK![]()
Wout en wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is ook een drama elftal. Zal me verbazen als er meer dan twee van deze groep in het grote Oranje komen![]()
Iedereen gaat me uitlachen, maar Willems heeft gewoon alles om een goede linksback te zijn (meer dan Blind in elk gevalquote:) .
Behalve wellicht de mentaliteit.![]()
En de hersens. Verder eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iedereen gaat me uitlachen, maar Willems heeft gewoon alles om een goede linksback te zijn (meer dan Blind in elk geval) .
en hij kan niet verdedigenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iedereen gaat me uitlachen, maar Willems heeft gewoon alles om een goede linksback te zijn (meer dan Blind in elk geval) .
Castaignos en Van Beek wel, maar die zijn nu geblesseerd afgehaakt. John, Kongolo, Willems en Maher heb ben oranje al gehaald en Rekik, Ebecilio, Hendrix en El Ghazi hebben de potentie ook zeker wel. En Sinkgraven wellicht. Valt dus nog wel mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is ook een drama elftal. Zal me verbazen als er meer dan twee van deze groep in het grote Oranje komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die zeker, zodra hij bij een andere club zitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Castaignos en Van Beek wel, maar die zijn nu geblesseerd afgehaakt. John, Kongolo, Willems en Maher heb ben oranje al gehaald en Rekik, Ebecilio, Hendrix en El Ghazi hebben de potentie ook zeker wel. En Sinkgraven wellicht. Valt dus nog wel mee.![]()
![]()
Heb echt nog te weinig van hem gezien om dat echt in te schatten. Snap die hype ook nog niet zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die zeker, zodra hij bij een andere club zitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bedoelde van de elf die er nu in staan, maar John zie ik het echt niet in zitten en Willems/Maher is afwachten hoe zij zich ontwikkelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Castaignos en Van Beek wel, maar die zijn nu geblesseerd afgehaakt. John, Kongolo, Willems en Maher heb ben oranje al gehaald en Rekik, Ebecilio, Hendrix en El Ghazi hebben de potentie ook zeker wel. En Sinkgraven wellicht. Valt dus nog wel mee.![]()
Willems lijkt me wel een zekerheidje. Bij Maher heb ik mijn twijfels en John gaat idd erg moeilijk worden, maar al die gasten die nu zo zijn teruggevallen zijn nog jong genoeg om het tij te keren natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoveel inzicht/visie nu alquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb echt nog te weinig van hem gezien om dat echt in te schatten. Snap die hype ook nog niet zo.Als ie zo doorgaat word het echt een topper
![]()
![]()
Vroeger was het zo dat die talenten aan het begin flink wat moeite hadden om aan te haken vanwege het hoge tempo en de fysieke kracht in het eerste. Tegenwoordig staan al die gasten er meteen alsof ze al jaren in de ploeg spelen en zakken ze daarna terug als er wat meer verwachtingen zijn. Heb me daar al vaak op verkeken afgelopen jaren, dus ik moet het allemaal nog maar zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel inzicht/visie nu alAls ie zo doorgaat word het echt een topper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind hem geweldigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel inzicht/visie nu alAls ie zo doorgaat word het echt een topper
hoop dat hij snel naar Ajax komt zodat we van Serero af zijn.
![]()
Gewoon lekker zonder verdedigende middenvelders spelen joh.
Dit kan trouwens ook, twijfel een beetje. RCM kan elke bbva'er zijn.
Alleen die Braziliaanse kutverdedigers altijd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
als je je verkochte items cleared, gaan alle niet-verkochte items op de transferlijst zonder prijzen ipv dat je opnieuw aanbieden kan doen
ea![]()
![]()
Gewoon Farina op CAM want Trejo is kutquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
Anders gezegd, weet er iemand een oplossing?
[ afbeelding ]![]()
Ach ja, ik vind het wel prettig rijden op de hypetrainquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vroeger was het zo dat die talenten aan het begin flink wat moeite hadden om aan te haken vanwege het hoge tempo en de fysieke kracht in het eerste. Tegenwoordig staan al die gasten er meteen alsof ze al jaren in de ploeg spelen en zakken ze daarna terug als er wat meer verwachtingen zijn. Heb me daar al vaak op verkeken afgelopen jaren, dus ik moet het allemaal nog maar zien![]()
![]()
Aardige kopbal van Kongolo, 2-2Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
Anders gezegd, weet er iemand een oplossing?
[ afbeelding ]
YOLOOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:nice
Trejo is zo ongeveer op elk front beter.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gewoon Farina op CAM want Trejo is kut
behalve ingamequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]nice
[..]
Trejo is zo ongeveer op elk front beter.![]()
![]()
Vooral Baroni heeft best een leuke kaart. Ben alleen bang dat silvers weer kut spelen zoals vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]nice
[..]
Trejo is zo ongeveer op elk front beter.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
onzinquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vooral Baroni heeft best een leuke kaart. Ben alleen bang dat silvers weer kut spelen zoals vorig jaar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je nog wel zitten?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:54 schreef Zhano het volgende:
Gister gerapet door deze dude:
[ afbeelding ]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
2* skillsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:54 schreef Zhano het volgende:
Gister gerapet door deze dude:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vorig jaar een tof silver teampje gemaakt, maar speelde gewoon kut doordat aannames en balcontrole gewoon belabberd was.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vorig jaar waren silvers wel wat minder dan andere jaren, maar dit jaar juist niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorig jaar een tof silver teampje gemaakt, maar speelde gewoon kut doordat aannames en balcontrole gewoon belabberd was.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:FC Twente-voorzitter Joop Munsterman en drie van zijn commissarissen hebben voor tonnen aan privé-geld gestoken in de aankoop van Felipe Gutiérrez. Om dit te verhullen hebben ze een vennootschap (limited) op Cyprus opgericht. Dat blijkt uit onderzoek van Nieuwsuur.
In de zomer van 2012 kocht Twente de Chileense middenvelder Gutiérrez. Voor zeventig procent van de transferrechten betaalde Twente 2,8 miljoen euro. De overige dertig procent van de transferrechten bleven in handen van de oude club van Gutierrez, Universidad Catolica.
Eigen geld
Twente meldde dat de aankoop mogelijk werd gemaakt door externe financiers. Nu blijkt dat dit Munsterman, drie van zijn commissarissen en nog drie Twentse zakenlieden zijn. Ieder legde vier ton op tafel.
Drie bronnen bevestigen, onafhankelijk van elkaar, tegenover Nieuwsuur dat voorzitter Munsterman, commissaris Aldo van der Laan en twee andere commissarissen eigen geld in de aankoop van spelers hebben gestoken.
Investeerders
Een zakenman uit Twente verklaart: "Een bevriende zakenman liet mij een mail lezen opgesteld door Twente-commissaris Aldo van der Laan. Hij, Munsterman en nog twee commissarissen wilden een constructie opzetten op Cyprus, om Gutiérrez te gaan kopen. Ze zochten zakenmensen die per persoon vier ton op tafel wilden leggen."
Munsterman reageert vanavond in Nieuwsuur: "Investeerders zeiden: we willen daar wel geld in stoppen, als de voorzitter en commissarissen dat ook doen."
Constructie via Cyprus
Bij de Kamer van Koophandel op Cyprus staat sinds oktober 2012 de Limited Twente Investment International ingeschreven. "De mensen van buiten Twente die hier aan hebben meegedaan stelden het niet op prijs dat hun namen naar buiten zouden komen", zegt commissaris Aldo van der Laan vanavond. "Adviseurs kwamen toen met die constructie via Cyprus."
Financieel belang
Vanaf het volgend seizoen komt de KNVB met strengere regels. Dan moet een meerderheid van het bestuur en de raad van commissarissen bestaan uit leden die geen direct of indirect financieel belang hebben in de voetbalclub, zo laat de bond weten.
Volgens Joop Munsterman is er bij Twente helemaal geen sprake van belangenverstrengeling. "Wij hebben dat gevoel helemaal niet. De belangen lopen parallel. De investeerdersgroep heeft belang bij het verkopen van de voetballer, en FC Twente heeft belang bij de verkoop van die speler."
Clubbelangen
Het hoofd juridische zaken van de wereldwijde vakbond van voetballers Fifpro, Wil Van Megen, schrikt van de constructie bij FC Twente. "De taak van een bestuurder is om de clubbelangen te dienen. En als je er persoonlijk belang bij hebt dat een speler beter presteert of in het zicht komt van kopers, dan ben je verkeerd bezig."
En over de vennootschap op Cyprus zegt Van Megen. "Zo'n schimmige constructie heb je nodig om iets te verhullen. Als je vindt dat het allemaal deugt, zou je dat toch in Nederland en in het openbaar kunnen regelen?"
Belangenverstrengeling
Voorzitter Adriaan Visser van PEC Zwolle waarschuwt voor belangenverstrengeling bij dit soort constructies. "Bij PEC Zwolle zouden we zoiets zeker niet doen. Als bestuurder en directie ga je over aan- en verkopen van spelers, dan moet je er zeker niet met eigen geld in zitten."
Onlangs maakte Visser bekend dat hij zijn eigen deelname van vijftigduizend euro aan een spelersfonds bij PEC Zwolle heeft teruggetrokken, vanwege mogelijke belangenverstrengeling.
Nieuwsuur begint vanavond om 22.00 uur op NPO 2 met daarin een reactie van Joop Munsterman.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silvers spelen niet kut, maar geen tegenstanders in de silver (en bronze) cup kunnen vinden is wel kut.
Snap nog steeds niet waarom ik hier zoveel meer last van heb dan anderen
Is er nog iets met router instellingen op de PS4 waar ik niet aan gedacht heb? Ik heb wel de poorten open gezet die EA aan geeft.![]()
Toch maar even een kans geven dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar waren silvers wel wat minder dan andere jaren, maar dit jaar juist niet.
Zit Danny vera er nou ook bij bij dwdd
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En 3-2 Portugal. NL is eigenlijk wel beter, maarja..iedere aanval van Portugal is raak zo ongeveer. Kongolo en Rekik bakken er niets van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rekik doet net of die rugdekking geeft, maar blokt Kongolo gewoon en blijft zelf stilstaanquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:08 schreef Tim86 het volgende:
En 3-2 Portugal. NL is eigenlijk wel beter, maarja..iedere aanval van Portugal is raak zo ongeveer. Kongolo en Rekik bakken er niets van..
![]()
3-3
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, die threads lopen al voor er een bal is getrapt johquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en 4-3 Portugal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh, maandag voor het eerst weer met de trein sinds 5-6 jaar ofzo
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
ga in dat stuk tussen de coupé's zitten hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Bohh, maandag voor het eerst weer met de trein sinds 5-6 jaar ofzohallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ga in dat stuk tussen de coupé's zitten haha
Heb geeneens een ov-kaart; gaat een hele nieuwe wereld voor me open!Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Spannend hoor. Ga je smleno'en in de trein?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef The_Yakuza het volgende:
Bohh, maandag voor het eerst weer met de trein sinds 5-6 jaar ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat was jij voor student dan? Nooit ergensanders wezen stappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Heb geeneens een ov-kaart; gaat een hele nieuwe wereld voor me open!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Auto en Groningen is supermooi om te stappenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat was jij voor student dan? Nooit ergensanders wezen stappen
#geensluitingstijden
Haha Genee komt ook pas na een halfuur binnen lopen bij DWDD.
Elke dag![]()
Oke, ben benieuwd! Kans op IF De Bruyne?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die threads lopen al voor er een bal is getrapt joh![]()
Wat slecht dit
Elke dag![]()
Jep. Laten we het hopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd! Kans op IF De Bruyne?
Op EA forum kan je hem zo vinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit vind ik wel iets voor jouquote:
Elke dag![]()
Oke dat is wel een geil team jaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit vind ik wel iets voor jou
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/176151/]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
Geen reclame voor het boekje over de ruzie bij VI Oranje dus. Had ik eigk wel wat over verwacht
Elke dag![]()
De Sciglio op RB. Dat is een eindbaas.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh Remi heeft meteen contact gezochttwitter:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ff bankenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef DutchSL het volgende:
Ik kom net binnen vallen, waarom VI bij DWDD en waar is van Nieuwkerk ?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij heeft af en toe wat aansporing van ons nodigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh Remi heeft meteen contact gezochttwitter:
Maar lekker
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh Remi heeft meteen contact gezochttwitter:
oepsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het werkt nog niet..ik krijg overal 0 als prijs bij een wefut link.
Hier staat het ook nog niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk reclame over maken danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat het ook nog niet.
Elke dag![]()
Heeft iemand ook lekker 6 pagina's NIF Bonucci's voor net onder de IF prijs erop gezet
Is wel in ons voordeel want nu heeft iedereen schijt aan zoeken op bin en kopen ze gewoon de eerste IF die ze vinden
Elke dag![]()
Servie knikkert even Spanje eruit onder 21
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
NL verliest met 5-4
Geen EK, geen Olympische Spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Eindelijk weer eentje kwijt. Nu nog een keer een Aogo..die willen hier niet vlottenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohh Remi heeft meteen contact gezochttwitter:Futbin support komt er ook aan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel goed dat deze gozert even op de centen heeft gelet door gewoon niet de Bin te pakken maar de gok te nemen met het bidquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk weer eentje kwijt. Nu nog een keer een Aogo..die willen hier niet vlottenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoeveel landen zitten op het EK als er zulke goede teams playoffs spelen ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
NL verliest met 5-4
Geen EK, geen Olympische SpelenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Das nog beterquote:
Ook op wefut.com zelf?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Is dat niet Futbin?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat het ook nog niet.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Futfocus hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat het ook nog niet.Futbin laadt wel al de spelers in, prijzen niet. Zal deze week wel af zijn.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
oh lol, niet eens naar gekeken. Ging er blind vanuit dat het FUTBIN was vanwege die post van TTquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Futfocus heFutbin laadt wel al de spelers in, prijzen niet. Zal deze week wel af zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
8quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel landen zitten op het EK als er zulke goede teams playoffs spelen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In die post staat toch ook futfocusquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh lol, niet eens naar gekeken. Ging er blind vanuit dat het FUTBIN was vanwege die post van TT
Elke dag![]()
twitter:bateson87 twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 19:49:08Latency bar back..... full green bars.....game lags like fuck.....awesome reageer retweet
![]()
Ja klopt, maar ik las die shit maar half en vanwege de context (omdat we het eerder hadden gehad over futbin support voor wefut) ging ik dus uit van futbinquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In die post staat toch ook futfocus![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is er dus ook mee bezig. Dank voor het aansporen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik las die shit maar half en vanwege de context (omdat we het eerder hadden gehad over futbin support voor wefut) ging ik dus uit van futbin![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Oke oke tis al goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik las die shit maar half en vanwege de context (omdat we het eerder hadden gehad over futbin support voor wefut) ging ik dus uit van futbin![]()
![]()
![]()
Nog geen een IF verkocht vandaag
Elke dag![]()
![]()
jat0g
Echt nog veel lastiger dan ik dacht om een tof teampje in elkaar te draaien. Goede CDM-CM of CDM-CB combo's zijn schaars.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ebecilio vind ik heel goedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
jat0g
Echt nog veel lastiger dan ik dacht om een tof teampje in elkaar te draaien. Goede CDM-CM of CDM-CB combo's zijn schaars.silver Fer
![]()
Dacht dat dat een klein mannetje was, ziet er wel aardig uit ja. Jammer dat hij defensief verder niet bijzonder is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ebecilio vind ik heel goedsilver Fer
Kleinquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dacht dat dat een klein mannetje was, ziet er wel aardig uit ja. Jammer dat hij defensief verder niet bijzonder is.? Nooit zien spelen?
Elke dag![]()
Hij is wel echt heel goed hoor. Fijnste verdedigende middenvelder waar ik mee heb gespeeld qua silvers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dacht dat dat een klein mannetje was, ziet er wel aardig uit ja. Jammer dat hij defensief verder niet bijzonder is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice. Ik ga 'm proberen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel echt heel goed hoor. Fijnste verdedigende middenvelder waar ik mee heb gespeeld qua silvers.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die bronzequote:![]()
Elke dag![]()
Waarom, je vond Ibra toch kut?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die 1-2tjes werken voor geen meter. Iemand daar een oplossing voor? Degene die het 1-2tje begint rent bijna nooit![]()
![]()
Ja maar wilde die andere gast proberenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom, je vond Ibra toch kut?
En wilde weer een team met Elmgod op CDM
En toen kwam het idee van; wat leuk een zweeds/franse hybrid bij me op![]()
Wat een ongemakkelijke shit dat love at first kiss
Elke dag![]()
Kutelmquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar wilde die andere gast proberen
En wilde weer een team met Elmgod op CDM
En toen kwam het idee van; wat leuk een zweeds/franse hybrid bij me op
Elke dag![]()
Ik zie net dat Aubameyang als ST een IF zou kunnen krijgen
Hala Madrid !
Zeer onwaarschijnlijk alleen dat ie hem krijgtquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:39 schreef BDIL het volgende:
Ik zie net dat Aubameyang als ST een IF zou kunnen krijgen
Elke dag![]()
Ik zie net ook dat hij maar 2 keer scoorde en nog Africa Cup Qualifiers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk alleen dat ie hem krijgtHala Madrid !
Dat loveatfirstkissGayshit zit er tussen
Hala Madrid !
Komt doordat er nog steeds duizenmiljard autobuyers en coinsellers zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:48 schreef zerokil het volgende:
¤8,19 voor 100k, nooit verwacht dat de prijs op deze datum zo laag zou zijn.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zijn ook totaal niet nodig dit jaar. Spelers rennen uit zichzelf toch wel naar voren steeds.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Die 1-2tjes werken voor geen meter. Iemand daar een oplossing voor? Degene die het 1-2tje begint rent bijna nooitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt 99% van wat iedereen nu doet aanvallend is dit:
FIFA 15 Dribbling Tutorial / The Face-Up Dribble SPEED BOOST / Most effective attacking moves UT&H2H
Alleen een paar snappen het niet en die gebruiken alleen sprint, maar proberen hetzelfde.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pffff hahaha wat staat deze vogel voor aap dan
Elke dag![]()
Ik doe het bijna nooitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:51 schreef Tim86 het volgende:
Echt 99% van wat iedereen nu doet aanvallend is dit:Alleen een paar snappen het niet en die gebruiken alleen sprint, maar proberen hetzelfde.
FIFA 15 Dribbling Tutorial / The Face-Up Dribble SPEED BOOST / Most effective attacking moves UT&H2HIk hou van snel spel, deze manier van dribbelen vertraagt het alleen maar. Dit is ook een punt dat ik in de demo had aangekaart. Acceleratie na contact met een verdediger is ook fucking hoog en met dribbelen geldt hetzelfde.
Hala Madrid !
quote:
Ja tof team om een keer te maken. Niet kwijt raken.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Heb vandaag 3 bananen gegeten. Morgen feest.![]()
![]()
Plakpoepquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
Heb vandaag 3 bananen gegeten. Morgen feest.Hala Madrid !
Vanmiddag best goede kebab op, maar wel met sambal. Dat wordt afzien met schijten zo
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
WTF is er mis met die grieken ?Hala Madrid !
kan je niet tegen een beetje sambalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:55 schreef el-blanchito het volgende:
Vanmiddag best goede kebab op, maar wel met sambal. Dat wordt afzien met schijten zo![]()
![]()
41212 (2)quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:05 schreef zerokil het volgende:
4-3-1-2 wil niet vlotten, welke formatie raden jullie aan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen tegenstanders in de silver cup, dan maar even een single match en dan kom je tegen een 3,5* team wat dus eigenlijk een volledig gold BPL team is + een bronzen bank.Kansloos volk. Hij quitte ook echt voor rust al, pauper. Stond pas 2-1.
Probeer gewoon zelf wat formaties uit joh. Dat verschilt toch per persoon. En aangezien er geen formatiekaarten meer zijn is het niet zo moeilijk om te switchen als het niet bevalt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat is met CM's ipv LM en RM's toch?
Zat zelf juist aan 41212 te denken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het wordt alleen een issue als je echt gaat switchen tussen formatie met en zonder flankspelers.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer gewoon zelf wat formaties uit joh. Dat verschilt toch per persoon. En aangezien er geen formatiekaarten meer zijn is het niet zo moeilijk om te switchen als het niet bevalt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Organiseer een silver Karper Cup.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
Geen tegenstanders in de silver cup, dan maar even een single match en dan kom je tegen een 3,5* team wat dus eigenlijk een volledig gold BPL team is + een bronzen bank.Kansloos volk. Hij quitte ook echt voor rust al, pauper. Stond pas 2-1.
50k lijkt me toch wel de bodem eigenlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef Reemi het volgende:
Zal Lacazette nog veel goedkoper worden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nu een team met die formatie en met 4321, die spelen allebei best lekker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beste formatie in de afgelopen 39 jaar.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dacht dat die veel duurder was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
50k lijkt me toch wel de bodem eigenlijkMaar eens binnenhalen dan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
4321 wil ik ook nog proberenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb nu een team met die formatie en met 4321, die spelen allebei best lekker.![]()
Dit wijf
Elke dag![]()
Hij deed er facking veel opquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je niet tegen een beetje sambal
Ging die Turk ineens stoer lopen doen, hij vroeg of ik alles erop wilde en ik zei prima, behalve tomaat. Zegt hij opeens "ja dat mag niet van de burgemeester"
Wat een kutgrapi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
je zou maar op de xbox spelen met al die te dure spelersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
vind het niet gek dat DS2 zo'n rijke tata is. wat een prijs verschillen man![]()
![]()
700c zegquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:13 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
vind het niet gek dat DS2 zo'n rijke tata is. wat een prijs verschillen manzo hee
ja dan is het nog eens de moeite om 1400 400c packs te openenquote:als zelfs rare CB's met 74 Pace al 200c zijn schiet het niet op he.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja die zemmels willen nog wel eens van die rare grappen makenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:12 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hij deed er facking veel op
Ging die Turk ineens stoer lopen doen, hij vroeg of ik alles erop wilde en ik zei prima, behalve tomaat. Zegt hij opeens "ja dat mag niet van de burgemeester"
Wat een kutgrap
en ik kan met gepaste trots zeggen dat ik nooit last krijg van anusburn als ik sambal eet![]()
![]()
MaaaatthijjsssiiieeeDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De prijzen van bronzes zijn inderdaad erg laag op de PS.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja dan is het nog eens de moeite om 1400 400c packs te openenals zelfs rare CB's met 74 Pace al 200c zijn schiet het niet op he.
![]()
steek maar in je hol die karperquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Silver Karper Cup 2014 - PS4
Team eisen
Ideeën
Deelnemers - Max 16
1. Ozz![]()
Nou nou nou.mp4quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
im down cuzzquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Team eisen
Ideeën
Deelnemers - Max 16
1. OzzHala Madrid !
Jij bent ook een pacehoertje geworden zie ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet echt maar ik wil sowieso Muriel, Niang, Zuniga en Abate in een team hebben. Dat er dan spelers met pace in staan is toeval.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent ook een pacehoertje geworden zie ik![]()
gekkenhuis zeg bij Servië - Albanië. Gestaakt nu vanwege vuurwerk (spelers ook bekogeld). Nu vliegt er ineens een drone het stadion in met de Albanese vlag eraan en nu flippen ze helemaalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je wilt 5 paceracers in een team hebben, dus een team met spelers met pace is toeval. Zo is hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat er dan spelers met pace in staan is toeval.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
omg Mitrovic trekt die vlag uit de lucht en nu hoeken de Albanese spelers hem neer omdat hij aan de vlag zatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
geef eens snel een stream linkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
omg Mitrovic trekt die vlag uit de lucht en nu hoeken de Albanese spelers hem neer omdat hij aan de vlag zat![]()
![]()
zit op sport1 te kijkenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef Tim86 het volgende:
omg Mitrovic trekt die vlag uit de lucht en nu hoeken de Albanese spelers hem neer omdat hij aan de vlag zat
Hala Madrid !
4* En er staat een CB in met 69 pace.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je wilt 5 paceracers in een team hebben, dus een team met spelers met pace is toeval. Zo is het![]()
Als hij het verleden kent, kan je er maar beter van af blijven.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
helemaal opgefokt omdat ie die vlag wil opruimenidioten
Hala Madrid !
DS2LENOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
DS2LENOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft wel een chemistry kaartje hoorquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
oh danquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij heeft wel een chemistry kaartje hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
DS2LENOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
dan zou je zeggen dat je er 10 in je club moet hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:40 schreef BDIL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
nee want er kunnen er maar 5 in de club rest moet op de TPquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan zou je zeggen dat je er 10 in je club moet hebben
#FreeTrapz![]()
ohjaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee want er kunnen er maar 5 in de club rest moet op de TP![]()
![]()
Daarna begon het knokken pasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:42 schreef DePresident. het volgende:
Mitrovic
https://vine.co/v/Oqed5KV2KFv
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ze moeten echt een discard all knop in de club maken volgend jaar
#FreeTrapz![]()
Fuck silversquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Team eisen
Ideeën
Deelnemers - Max 16
1. Ozz
2. BDILHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mis alle actiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:42 schreef DePresident. het volgende:
Mitrovic
https://vine.co/v/Oqed5KV2KFv![]()
geen idee, maar vast welquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stopt eigenlijk ook nog te vroegquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:51 schreef DePresident. het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/vide(...)-vlam-in-de-pan.html
Is die wedstrijd eigenlijk wel uitgespeeld?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ongekend wat een kansen Ronaldo ineens mist als hij een Portugal shirt aan heeftAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is allemaal van een paar minuten geleden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Stopt eigenlijk ook nog te vroeg
Is die wedstrijd eigenlijk wel uitgespeeld?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Griekenland
Hala Madrid !
Ohquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is allemaal van een paar minuten geleden..![]()
Die kkteams met Doumbia, Musa, Emenike en kornuiten
Elke dag![]()
CSKA met coopquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die kkteams met Doumbia, Musa, Emenike en kornuiten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die kkteams met Doumbia, Musa, Emenike en kornuiten![]()
![]()
so wow many zhano amazequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
KroosWat een baas
Hala Madrid !
Definitief gestaakt bij Servië.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zoek een chille CM uit de BPL die verdedigend is ingesteld. Nu heb ik daar Schneiderlin staan, die op zich best wel goed is eigenlijkMaar toch.
Welke rol/formatie?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:16 schreef DuTank het volgende:
Ik zoek een chille CM uit de BPL die verdedigend is ingesteld. Nu heb ik daar Schneiderlin staan, die op zich best wel goed is eigenlijkMaar toch.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sandro? Fer?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:16 schreef DuTank het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede goal ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4321 en dan de middelste. Daar staan Dembele en Fer al naast.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zou Fer centraal zetten en Ramires ernaast. Dembele - Fer - Ramsey is ook nice.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
4321 en dan de middelste. Daar staan Dembele en Fer al naast.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fer naar het midden Fellaini naar rechts. anders ramseyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
4321 en dan de middelste. Daar staan Dembele en Fer al naast.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Fellaini als rechtshalf moet je echt niet willen joh..daar moet een loper of spelmaker staan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Fer naar het midden Fellaini naar rechts. anders ramseyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laat ik voor Ramsey gaan dan. Ramires heeft echt een belachelijke prijs. En voor wat? Een beetje pacequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fellaini als rechtshalf moet je echt niet willen joh..daar moet een loper of spelmaker staan.
heb hem dit jaar nog niet geprobeerd vorig jaar was hij koning daarquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fellaini als rechtshalf moet je echt niet willen joh..daar moet een loper of spelmaker staan.verder dit jaar de BPL redelijk links laten liggen. op Fer dembele vertonghen onuoha na dan.
#FreeTrapz![]()
Zat even die PSN's door te nemen en had die van jou er zeker niet tussen verwacht.quote:
PSN: DePresident_![]()
die psns doornemen gaat nog een stap verder dan erop reageren ;p'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
DuitsersIeren
Hala Madrid !
lollermoffen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denemarken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Uiteraardquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Paar aardige kansen gehad maar lieten het helaas afweten.quote:Hala Madrid !
body feintquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:38 schreef vanpers het volgende:
Wat is eigenlijk een effectieve skillmoves waarmee ik mensen kan passeren?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ronaldo die het ook viert alsof hij hem maakte, terwijl het gewoon een eigen goal was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar dan moet er geen high/high meer naast of wel?quote:
Chest flickquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:38 schreef vanpers het volgende:
Wat is eigenlijk een effectieve skillmoves waarmee ik mensen kan passeren?![]()
Hebben er mensen Serie A teams hier?
Ik stap van mijn 352 over naar een 41212 opstelling. Heb nu eigenlijk een hele nieuwe defensie nodig. Heb drie CB's: ogbonna, jesus en Yanga M'Biwa. Twijfel voor de CDM positie tussen Muntari en M'vila.![]()
moussaquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar dan moet er geen high/high meer naast of wel?
#FreeTrapz![]()
Kan best imo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar dan moet er geen high/high meer naast of wel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:38 schreef vanpers het volgende:
![]()
Gewoon roulette doen. Hele tijd. Het hele veld over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar passeer ik daar ook iemand mee, wil er wat verdiensten voor halen bij VP.![]()
morgen lekker vrijquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar passeer ik daar ook iemand mee, wil er wat verdiensten voor halen bij VP.![]()
Ja. Body feint en fake shot werken het best als je nog niet op 4* skills zit.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Maar passeer ik daar ook iemand mee, wil er wat verdiensten voor halen bij VP.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Das toevallig ik ookquote:
Wanneer komt de wajong deze maand eigenlijk? Wil nieuwe koelkast halen dus heb wat geld nodig.![]()
Over 9 dagen pasquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Das toevallig ik ook
Wanneer komt de wajong deze maand eigenlijk? Wil nieuwe koelkast halen dus heb wat geld nodig.![]()
![]()
zo ff terugkijken. Ben nu Love at first kiss aan het kijken. Wat een programmaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
roulette is handig, alleen is soms lastig uit te voerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:38 schreef vanpers het volgende:
Ik heb een serie a team met 41212(2), speelt erg goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:40 schreef leoon. het volgende:
Hebben er mensen Serie A teams hier?
Ik stap van mijn 352 over naar een 41212 opstelling. Heb nu eigenlijk een hele nieuwe defensie nodig. Heb drie CB's: ogbonna, jesus en Yanga M'Biwa. Twijfel voor de CDM positie tussen Muntari en M'vila.
maar spelers die ik heb zijn wel ietwat duurder dan degene die jij opnoemt![]()
screentje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb een serie a team met 41212(2), speelt erg goed.
maar spelers die ik heb zijn wel ietwat duurder dan degene die jij opnoemt
s![]()
https://www.facebook.com/(...)905084399?fref=photo_____________________________________________________________________!
Wauw.![]()
niet op je xbox geslagen hoop ikquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:50 schreef Freire het volgende:
https://www.facebook.com/(...)905084399?fref=photo_____________________________________________________________________!
Wauw.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:50 schreef Freire het volgende:
Wauw.![]()
![]()
Ja, ik kom niet verder dan mertens, handandovic, palacio etc. Maar kun je eens posten misschien? Ben aan het sparen voor tevez.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik heb een serie a team met 41212(2), speelt erg goed.
maar spelers die ik heb zijn wel ietwat duurder dan degene die jij opnoemt
Neem konko op RB denk ik.![]()
Jawel, nu is hij weer kapot.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet op je xbox geslagen hoop ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij heeft een beetje een vieze vingerquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Jup:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet verder dan mertens, handandovic, palacio etc. Maar kun je eens posten misschien? Ben aan het sparen voor tevez.
Neem konko op RB denk ik.![]()
![]()
guidetti ook niet gescoordquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef Freire het volgende:
[..]
Frankrijk heeft niet eens voor gestaan
Doelpunt afgekeurd?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het was 2-0 in Frankrijk. Door die goal van Kurzawa zou Frankrijk door gaan (3-1). Maar het werd dus nog 4-1.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:57 schreef Freire het volgende:
[..]
Frankrijk heeft niet eens voor gestaan
Doelpunt afgekeurd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanksquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het was 2-0 in Frankrijk. Door die goal van Kurzawa zou Frankrijk door gaan (3-1). Maar het werd dus nog 4-1.Welquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op whoscored.com zie ik ook Guidetti bij 3-0. Weet dan niet wie er begon van de 2
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
Op whoscored.com zie ik ook Guidetti bij 3-0. Weet dan niet wie er begon van de 2![]()
![]()
Kurzawa geloof ik, die deed die soort saluut-celebration. Toen het 4-1 werd deed compleet Zweden dezelfde, maar badboy Guidetti voor Kurzawa natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
Op whoscored.com zie ik ook Guidetti bij 3-0. Weet dan niet wie er begon van de 2Zo begrijp ik het iig.
![]()
ik kan het je wel weer lerenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben fifa verleerd
Alles verloren online laatste tijd
¤12.50 p/uur
tot nu toe zeer tevreden klanten![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: