SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Maja als je er zo hard afgaat tegen portugal, wat heb je dan te zoeken op zon EKDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
is ook een drama elftal. Zal me verbazen als er meer dan twee van deze groep in het grote Oranje komenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maja als je er zo hard afgaat tegen portugal, wat heb je dan te zoeken op zon EK![]()
Wout en wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is ook een drama elftal. Zal me verbazen als er meer dan twee van deze groep in het grote Oranje komen![]()
Iedereen gaat me uitlachen, maar Willems heeft gewoon alles om een goede linksback te zijn (meer dan Blind in elk gevalquote:) .
Behalve wellicht de mentaliteit.![]()
En de hersens. Verder eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iedereen gaat me uitlachen, maar Willems heeft gewoon alles om een goede linksback te zijn (meer dan Blind in elk geval) .
en hij kan niet verdedigenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iedereen gaat me uitlachen, maar Willems heeft gewoon alles om een goede linksback te zijn (meer dan Blind in elk geval) .
Castaignos en Van Beek wel, maar die zijn nu geblesseerd afgehaakt. John, Kongolo, Willems en Maher heb ben oranje al gehaald en Rekik, Ebecilio, Hendrix en El Ghazi hebben de potentie ook zeker wel. En Sinkgraven wellicht. Valt dus nog wel mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
is ook een drama elftal. Zal me verbazen als er meer dan twee van deze groep in het grote Oranje komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die zeker, zodra hij bij een andere club zitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Castaignos en Van Beek wel, maar die zijn nu geblesseerd afgehaakt. John, Kongolo, Willems en Maher heb ben oranje al gehaald en Rekik, Ebecilio, Hendrix en El Ghazi hebben de potentie ook zeker wel. En Sinkgraven wellicht. Valt dus nog wel mee.![]()
![]()
Heb echt nog te weinig van hem gezien om dat echt in te schatten. Snap die hype ook nog niet zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die zeker, zodra hij bij een andere club zitAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bedoelde van de elf die er nu in staan, maar John zie ik het echt niet in zitten en Willems/Maher is afwachten hoe zij zich ontwikkelenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Castaignos en Van Beek wel, maar die zijn nu geblesseerd afgehaakt. John, Kongolo, Willems en Maher heb ben oranje al gehaald en Rekik, Ebecilio, Hendrix en El Ghazi hebben de potentie ook zeker wel. En Sinkgraven wellicht. Valt dus nog wel mee.![]()
Willems lijkt me wel een zekerheidje. Bij Maher heb ik mijn twijfels en John gaat idd erg moeilijk worden, maar al die gasten die nu zo zijn teruggevallen zijn nog jong genoeg om het tij te keren natuurlijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoveel inzicht/visie nu alquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb echt nog te weinig van hem gezien om dat echt in te schatten. Snap die hype ook nog niet zo.Als ie zo doorgaat word het echt een topper
![]()
![]()
Vroeger was het zo dat die talenten aan het begin flink wat moeite hadden om aan te haken vanwege het hoge tempo en de fysieke kracht in het eerste. Tegenwoordig staan al die gasten er meteen alsof ze al jaren in de ploeg spelen en zakken ze daarna terug als er wat meer verwachtingen zijn. Heb me daar al vaak op verkeken afgelopen jaren, dus ik moet het allemaal nog maar zienquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel inzicht/visie nu alAls ie zo doorgaat word het echt een topper
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind hem geweldigquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel inzicht/visie nu alAls ie zo doorgaat word het echt een topper
hoop dat hij snel naar Ajax komt zodat we van Serero af zijn.
![]()
Gewoon lekker zonder verdedigende middenvelders spelen joh.
Dit kan trouwens ook, twijfel een beetje. RCM kan elke bbva'er zijn.
Alleen die Braziliaanse kutverdedigers altijd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
als je je verkochte items cleared, gaan alle niet-verkochte items op de transferlijst zonder prijzen ipv dat je opnieuw aanbieden kan doen
ea![]()
![]()
Gewoon Farina op CAM want Trejo is kutquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:43 schreef Lindgren. het volgende:
Anders gezegd, weet er iemand een oplossing?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |