Oké, dus je valt richting pijn en angst en hoort dan Jezus? Dat lijkt mij te betekenen dat Jezus die pijn en angst veroorzaakt. Jezus is Satan.quote:tijdens het vallen kreeg ik ook steeds meer pijn en angst in mn lijf, ik kon niet zien waar ik in viel, wel dat er een roepstem uit mn lichaam kwam, help Jezus.
Cool, wie heeft het dan geschreven? En hoe weet je zeker dat wat daar staat waar is?quote:Ik ben toen bekeerd naar het christendom, heb alles onderzocht hoe het zit met de bijbel
Mooi geschreven Avawasada!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:02 schreef avawasada het volgende:
Heb ruim 2 jaar me verdiept in verschillende oosterse godsdienste maar vooral de filosofie van het hindoeïsme, ik zette ook ongeveer 500 gesprekken van goeroes op verschillende download sites , ik was een verspreider van leugens/dwaarlereren/wetteloze eigenlijk, en kreeg op een nacht een droom dat ik zon verlichtingsboekje aan het lezen was en dat ik ineens achterover viel ergens de diepte in, tijdens het vallen kreeg ik ook steeds meer pijn en angst in mn lijf, ik kon niet zien waar ik in viel, wel dat er een roepstem uit mn lichaam kwam, help Jezus.
Ik ben toen bekeerd naar het christendom, heb alles onderzocht hoe het zit met de bijbel en wat zonde dan precies is en welke zonde ik dan had,die allemaal bij God beleden, en ben later nog keer aangevallen , en toen kwam weer de roep uit mn lichaam, ook Help Jezus.
Kan het zijn dat de Heilige Geest die enorme roep naar Jezus deed, de stem kwam uit het middenste van mn lichaam.
Heb nu al meer dan 20 keer Jezus aangeroepen als ik problemen had en Jezus leeft echt, hij heeft me iedere keer gehoord en geholpen, Hij is ook super liefdevol, geen mens is zo trouw als Hem.
Ja, in Mexico, samen met zijn zus Maria en zijn schoonbroer Jorge.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:09 schreef Snackman het volgende:
[..]
Mooi geschreven Avawasada!
Jezus leeft echt!!!
Ik denk juist dat het het omgekeerde is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oké, dus je valt richting pijn en angst en hoort dan Jezus? Dat lijkt mij te betekenen dat Jezus die pijn en angst veroorzaakt. Jezus is Satan.
Zo opgelost, slotje.
Maf. Ik zie juist voornamelijk mensen die het prima redden zonder Jezus.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het het omgekeerde is.
TS viel in diepe duisternis maar kopn er zelf niet uit komen, dus riep zijn ziel naar Jezus uit om hem te komen redden van de duisternis.
Hier blijkt maar weer eens uit dat men het gewoon niet red zonder Jezus.
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
ook als ze psychisch ofzo in de problemen zitten, of ineens hun baan kwijt zijn, of als dieraren hen ontvallen ofzo?
Nee, ik lees toch echt dat hij in de richting van de duisternis Jezus hoorde. Jezus' stem zat dus in de duisternis. Jezus is dus kennelijk Satan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:42 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het het omgekeerde is.
TS viel in diepe duisternis maar kopn er zelf niet uit komen, dus riep zijn ziel naar Jezus uit om hem te komen redden van de duisternis.
Hier blijkt maar weer eens uit dat men het gewoon niet red zonder Jezus.
Jup, Jezus is maar één van de vele handvaten die men aangrijpt om zichzelf uit een put te klauteren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
ook als ze psychisch ofzo in de problemen zitten, of ineens hun baan kwijt zijn, of als dieraren hen ontvallen ofzo?
Jezus wekte de angst in de TS en bood zichzelf aan als redder in ruil voor zijn ziel liefde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:18 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nee, ik lees toch echt dat hij in de richting van de duisternis Jezus hoorde. Jezus' stem zat dus in de duisternis. Jezus is dus kennelijk Satan.
Ja, iets uit TS riep naar Jezus. En Jezus antwoordde kennelijk vanuit die duisternis. Hoe kan hij antwoordden aan iemand in de duisternis als hij zelf niet in de duisternis zit?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:19 schreef sjoemie1985 het volgende:
Waar staat dat dan?
Ik lees dat TS in de duisternis viel maar doordat iets in TS uit riep naar Jezus hij weer daar uit kwam.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:35 schreef ems. het volgende:
Feitelijk topic. Jezus bestaat ook uitsluitend in dromen.
Dat is irrelevant. Misschien voelde hij het alsof hij door Jezus naar het licht werd getrokken, maar Jezus/Satan is de grote Misleider. Dus dat gevoel is gewoon misleiding geweest om hem van het juiste pad der verlichting af te houden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
Misschien moeten we wel even op antwoord wachten van TS die kan dat het beste uitleggen want hij heeft het mee gemaakt.
en weet hoe het voelde.
Dus of het voelde dat hij door Jezus weer naar het licht werdt getrokken of juist verder de duisternis in.
Juist de aanname dat hij ergens anders zou bestaan slaat helemaal nergens op. Dat hij in dromen voorkomt is tenminste nog een rationele constatering.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:36 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]dat slaat dus echt helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |