Klopt, en nou vlug weer gaan kokenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef Seven. het volgende:
Opvallend dat in een feministisch topic altijd weer de mannen de boventoon voeren.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vrouwen geen gelijke rechten hebben in Nederland beweer ik niet. Dat vrouwen maatschappelijk nog steeds meer hinder ondervinden dan mannen wel.
Om maar wat te noemen is slut shaming nog een onderdeel van onze cultuur
Dat is geroddel en dat doen vrouwen nou het meest. En wat wil je er als feminist aan doen?
zitten er relatief weinig vrouwen in technische sectoren,
Nou en? Er zitten relatief weinig mannen in de kinderopvang.
worden voor meisjes al poppen gekocht zodat ze kunnen voorbereiden op het zijn van "een echte huisvrouw"
is er nog steeds een wage gap
Wel een terechte klacht, maar dat is 'm dan ook echt
en zitten er ook minder vrouwen in de politiek dan mannen. Om zo maar wat te noemen.
En dat ligt dat aan mannen die vrouwen dat verhinderen?
Dat ook inderdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En welk bedrijf zou er in godsnaam nog mannen aannemen als vrouwen goedkoper zijn
You wish, ik heb de tuinbroek aan hier in huis, hij kookt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt, en nou vlug weer gaan koken
Als vrouw zelfs niet kunnen kokenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
You wish, ik heb de tuinbroek aan hier in huis, hij kookt.
Ligt dat aan de mannen of aan de afwezigheid van vrouwen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:17 schreef Seven. het volgende:
Opvallend dat in een feministisch topic altijd weer de mannen de boventoon voeren.
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef Seven. het volgende:
Probleem met vrouwen is dat ze allemaal parttime willen werken. Wage gap komt volgens mij vooral daar vandaan.
Welnee gekkie, laatst weigerde hij te dweilen, dus nu laat ik al 5 weken mijn haar staan. Ik lig alleen maar op de bank.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als vrouw zelfs niet kunnen koken![]()
Godver, ben je er dan echt alleen maar om je benen te spreiden
Dat ook en het speelt ook mee dat ze in salarisonderhandelingen vaak niet onderhandelen of in ieder geval niet effectief onderhandelen en iets wat feministen ook graag vergeten is dat een schoonmaakster nou eenmaal niet hetzelfde verdient als een hartchirurg.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef Seven. het volgende:
Probleem met vrouwen is dat ze allemaal parttime willen werken. Wage gap komt volgens mij vooral daar vandaan.
Dat ligt aan de mannen. De vrouwen alhier kijken wel uit voor ze met de grond gelijk gemaakt worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ligt dat aan de mannen of aan de afwezigheid van vrouwen?
Oh oh oh, weer triest hoor dat je man je niet onder controle heeft, hij heeft zeker twee moedersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welnee gekkie, laatst weigerde hij te dweilen, dus nu laat ik al 5 weken mijn haar staan. Ik lig alleen maar op de bank.
Klopt wel, ik heb nog nooit onderhandeld over mijn salaris in ieder geval. Binnenkort ff inlezen want mijn proeftijd zit er bijna op.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:24 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat ook en het speelt ook mee dat ze in salarisonderhandelingen vaak niet onderhandelen of in ieder geval niet effectief onderhandelen.
Zijn moeder is dood.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh oh oh, weer triest hoor dat je man je niet onder controle heeft, hij heeft zeker twee moeders
Nee, hij had er maar 1 (bless her). Hij is gewoon echt veel beter in koken en huishouden, hij heeft ook wel eens moeite met de rolverdeling hier maar ik werk nu eenmaal veel meer dan heb dus zou achterlijk zijn als ik na 12 uur op kantoor kan gaan koken terwijl hij thuis zit.quote:
Dan zijn de argumenten ook niet zo stevig of welquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat ligt aan de mannen. De vrouwen alhier kijken wel uit voor ze met de grond gelijk gemaakt worden.
Streven naar gelijkheid is emancipatie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:28 schreef Kyubey het volgende:
Soberzo wel dat feminisme doorslaat. Of in ieder geval in de VS.
Ik denk als de eerste generatie feministen zou kunnen zien hoe de feministen nu denken, dat ze zich de ogen uit hun kop zouden schamen voor de idioten die nu het feminisme zwart maken met mannenhaat.
Streven voor gelijkheid is anders dan het neofeminisme.
Is ook zo hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, hij had er maar 1 (bless her). Hij is gewoon echt veel beter in koken en huishouden, hij heeft ook wel eens moeite met de rolverdeling hier maar ik werk nu eenmaal veel meer dan heb dus zou achterlijk zijn als ik na 12 uur op kantoor kan gaan koken terwijl hij thuis zit.
Hij werkt wel, maar zelfstandige dus hij is lekker flexibel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook zo hoor
Ik zou alleen zelf niet niet kunnen werken en de hele dag een beetje thuiszitten en stofzuigen
Ze willen wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Streven naar gelijkheid is emancipatie.
Ik vind dat de vrouwen vandaag de dag nogal verwend zijn. Klagen dat ze niet genoeg verdienen of niet evenveel als hun man, maar niet fulltime willen werken. Als het je niet aanstaat, laat je man dan voor de kinderen zorgen?! Maar neeeeeeeeee, dat kan echt niet hoor! Je kunt in dit leven godverdomme niet alles hebben, je hebt OF veel vrije (familie) tijd OF veel geld. En hoe je het ook wendt of keert, een van beide ouders zal fulltime moeten werken om genoeg geld binnen te harken.
Dus. Rant over.
Enlighten me?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 01:05 schreef hugecooll het volgende:
Er zijn ook zaken waar mannen benadeeld worden en waar het feminisme voor strijdt._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |