quote:van mtv.nl...
BRAINPOWER KRIJGT PROGRAMMA OP MTV
28 oktober 2002 - Rapper Brainpower presenteert vanaf 6 november wekelijks het hiphop-programma 'RAW' op MTV. Samen met zijn 'boys' TLM en 2 Tall zal Brainpower in het programma garant staan voor ongedwongen commentaar, interessante weetjes en de coolste gasten uit binnen- en buitenland. In RAW kun je de hotste hiphop clips van dit moment én vele klassiekers verwachten. Naast zijn succesvolle carrière als MC heeft Brainpower jarenlang de nodige ervaring opgedaan door zijn vele werk als radiopresentator bij kleine en grote stations en tevens als gast-VJ. Brainpower: "Dat MTV deze kans geeft, is geweldig! Ik ben opgegroeid met Yo! MTV Raps. Hopelijk kunnen TLM, 2 Tall en ik dezelfde relaxte vibe neerzetten in onze show!" RAW is vanaf woensdag 6 november om 22:00 uur te zien op MTV.
Eindelijk wat goeie hiphop clips hier op tv
quote:Zou hij de clips zelf uitkiezen?
Op maandag 28 oktober 2002 22:46 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
van mtv.nl...
Eindelijk wat goeie hiphop clips hier op tv
2tall is Ok (ik mis je programma man ) en brain bedoelt het ook niet slecht. Ik hoop dat ze er wat van kunnen (en mogen!) maken!
mag ook wel, wat kwaliteitsmuziek op die zenders..
Maar ik vrees nu toch wel voor veel Nelly en Ja-Rule enzo .
ALSJEBLIEFT laat er echt dope shit voorbij komen.
Eerst zien, dan geloven..
quote:Wat spreken we elkaar lekker tegen
Op maandag 28 oktober 2002 23:02 schreef dunniecash het volgende:
Hoop dat het Yo!/ThePitch stijl wordt..
Maar wat was er mis met The Pitch dan?
glaze! hahahahaha,m bedankt dat je me aan hem herinnert!
quote:Ik denk dat Brain en 2tall echt niet zo'n programma zouden willen maken als de hele playlist door mtv gedicteerd zou worden. Waarschijnlijk kan je de (binnen de hiphop scene) bekendere maar wel goeie hiphop verwachten.. Jurassic 5.. Dilated.. Mos Def etc.. dat soort dingen... Hoop ik
Op maandag 28 oktober 2002 22:57 schreef Moitessier het volgende:
pff, zelfde relekste vibe als Yo? ik hoop het, maar ik ben bang dat MTV dit programma gaat gebruiken om de nieuwe cd's van B artiesten als Nelly en puff daddy te promoten.2tall is Ok (ik mis je programma man
) en brain bedoelt het ook niet slecht. Ik hoop dat ze er wat van kunnen (en mogen!) maken!
mag ook wel, wat kwaliteitsmuziek op die zenders..
quote:Neeeh Braintje blijft wel scientific komen
Op maandag 28 oktober 2002 22:59 schreef Erosjuhhh het volgende:
mm.. als hij maar niet een eminem look a like word met zijn texten..
quote:Ja!!!!
Op maandag 28 oktober 2002 23:12 schreef Kid_RisK het volgende:
Waarschijnlijk kan je de (binnen de hiphop scene) bekendere maar wel goeie hiphop verwachten.. Jurassic 5.. Dilated.. Mos Def etc.. dat soort dingen... Hoop ik
Dan worden de Ja Rule ventjes eindelijk opgevoed met GOEDE hiphop. Ik zou zelfs willen pleiten dat elke aflevering van het programma eindigt met een clip van Tribe !
quote:Murth the Man-O-Script?
Op maandag 28 oktober 2002 23:22 schreef phunc het volgende:
samen met die andere dude van "flip da scipt"
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-10-2002 11:14]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-10-2002 11:15]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-10-2002 11:16]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 29-10-2002 11:16]
quote:Nee, Flip da Scrip was een redelijk gepolijste hiphop/R&B act waar Glaze deel van uit maakte midden jaren '90, hadden geloof ik in Duitsland wel wat bescheiden succesjes... In Nederland hadden ze welgeteld 1 hit (I never told you, een cover geloof ik), maar dat was dus nadat Glaze de groep al verlaten had. De muziek paste prima in die tijd ('97 vooral denk ik), met "geestverwanten" als Papa Bear en zo...
Op maandag 28 oktober 2002 23:25 schreef keeper het volgende:[..]
Murth the Man-O-Script?
quote:Cherish the Love!
Op dinsdag 29 oktober 2002 00:40 schreef Grobbel het volgende:
Papa Bear en zo...
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |