Wat zat er nog in behalve champignons?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vleugje zelfoverschatting. Nee, hij was echt lekker, ietsepietsie aan de zoute kant.
Klinkt goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Pecorino, verschillende soorten paddenstoelen, mascarpone, tijm, sjalotje, etc.
Waar gaat 't over?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Saving Mr. Banks is een mooie film!
Over de schrijfster van Mary Poppins en het maken van de filmquote:
Smaken verschillen... en zo lang ik het geld nog niet nodig heb. Ik blijf wel mailtjes sturen. Ik ga er alleen nooit meer iets bestellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:20 schreef Robby87 het volgende:
Cancel hem gewoon, was toch een lelijk ding.
awaiting shipment van de leverancier blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Na 3 weken krijg ik na 2 mailtjes bericht dat mijn trui niet op voorraad is, dat ze wachten op de leverancier. Maar de order status kon wel al na 1 dag veranderd worden naar awaiting shipment...
Beetje dubieuze omschrijving, vind je nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
awaiting shipment van de leverancier blijkbaar.
Do not mock me!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:57 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb Borderlands the Pre-Sequel vier maanden geleden besteld en die heb ik nog eerder binnen dan jouw trui
Klopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee. Ik dacht dat dat mannen niks uitmaakte als het om seks ging.
Ik wist het, alle mannen zijn hetzelfde.quote:
VI, verder misschien nog South Park ofzo. Jij? Oh en Pauw kijk ik ook wel vaak.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks kijken vanavond?
Ook VI en Pauw waarschijnlijk. Of misschien dat ik Liefs uit terug ga kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
VI, verder misschien nog South Park ofzo. Jij? Oh en Pauw kijk ik ook wel vaak.
Ah, nou nog maar een paar uurtjes.quote:
Gisteren Pauw gezien? Opeens kan ik Freek de Jonge een stuk meer waarderen, vond hem wel relaxt. Daarvoor kwam hij nogal zuur overquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook VI en Pauw waarschijnlijk. Of misschien dat ik Liefs uit terug ga kijken.
Niksquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks kijken vanavond?
Nee, ik had even een Pauw-pauze nodig na die ouwe hoeren van woensdag. Waar had Freek het over? Ik vind hem nooit zo leuk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gisteren Pauw gezien? Opeens kan ik Freek de Jonge een stuk meer waarderen, vond hem wel relaxt. Daarvoor kwam hij nogal zuur over.
Oh, dat was echt een slechte uitzending... verhaal van die jongen ging alle kanten uit, en ik vroeg me ook de hele tijd af of het geen hoax was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, ik had even een Pauw-pauze nodig na die ouwe hoeren van woensdag. Waar had Freek het over? Ik vind hem nooit zo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |