Wat zat er nog in behalve champignons?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vleugje zelfoverschatting. Nee, hij was echt lekker, ietsepietsie aan de zoute kant.
Klinkt goedquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:17 schreef Robby87 het volgende:
Pecorino, verschillende soorten paddenstoelen, mascarpone, tijm, sjalotje, etc.
Waar gaat 't over?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Saving Mr. Banks is een mooie film!
Over de schrijfster van Mary Poppins en het maken van de filmquote:
Smaken verschillen... en zo lang ik het geld nog niet nodig heb. Ik blijf wel mailtjes sturen. Ik ga er alleen nooit meer iets bestellenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:20 schreef Robby87 het volgende:
Cancel hem gewoon, was toch een lelijk ding.
awaiting shipment van de leverancier blijkbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Na 3 weken krijg ik na 2 mailtjes bericht dat mijn trui niet op voorraad is, dat ze wachten op de leverancier. Maar de order status kon wel al na 1 dag veranderd worden naar awaiting shipment...
Beetje dubieuze omschrijving, vind je nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
awaiting shipment van de leverancier blijkbaar.
Do not mock me!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:57 schreef ArtistA het volgende:
Ik heb Borderlands the Pre-Sequel vier maanden geleden besteld en die heb ik nog eerder binnen dan jouw trui
Klopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee. Ik dacht dat dat mannen niks uitmaakte als het om seks ging.
Ik wist het, alle mannen zijn hetzelfde.quote:
VI, verder misschien nog South Park ofzo. Jij? Oh en Pauw kijk ik ook wel vaak.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks kijken vanavond?
Ook VI en Pauw waarschijnlijk. Of misschien dat ik Liefs uit terug ga kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
VI, verder misschien nog South Park ofzo. Jij? Oh en Pauw kijk ik ook wel vaak.
Ah, nou nog maar een paar uurtjes.quote:
Gisteren Pauw gezien? Opeens kan ik Freek de Jonge een stuk meer waarderen, vond hem wel relaxt. Daarvoor kwam hij nogal zuur overquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook VI en Pauw waarschijnlijk. Of misschien dat ik Liefs uit terug ga kijken.
Niksquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks kijken vanavond?
Nee, ik had even een Pauw-pauze nodig na die ouwe hoeren van woensdag. Waar had Freek het over? Ik vind hem nooit zo leuk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gisteren Pauw gezien? Opeens kan ik Freek de Jonge een stuk meer waarderen, vond hem wel relaxt. Daarvoor kwam hij nogal zuur over.
Oh, dat was echt een slechte uitzending... verhaal van die jongen ging alle kanten uit, en ik vroeg me ook de hele tijd af of het geen hoax was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, ik had even een Pauw-pauze nodig na die ouwe hoeren van woensdag. Waar had Freek het over? Ik vind hem nooit zo leuk.
Das toch een leuk moedertjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:05 schreef Robby87 het volgende:
Chantal Janzen,als ik ergens een binnenwaartse erectie van krijg is zij het wel.
Afgewassen, gestreken. Fifa gespeeld en nou sta/zit ik weer klanten te kijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:50 schreef Robby87 het volgende:
Nieuwe sokjes![]()
En wat hebben jullie gedaan op deze mooie dag?
Geslapenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:50 schreef Robby87 het volgende:
Nieuwe sokjes![]()
En wat hebben jullie gedaan op deze mooie dag?
En toen? Gebutst?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Mijn hoogtepunt van de dag: Ik stond bij het stoplicht te wachten en bij groen trok ik op. De auto naast mij trok ook op, alleen hadden hij een de auto voor hem nog geen groen...
quote:
Dan voelt het nog als best een flinke klap.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]het klonk nog best hard, terwijl ze toch echt niet harder dan 10 km gereden kan hebben
Spreek je uit ervaring? Jammer genoeg heb ik er wel ervaring mee...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan voelt het nog als best een flinke klap.
V&d, iets gekocht? Ik kom zelf nooit bij de kringloop.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Waar heb je ze uiteindelijk gevonden?
Ik ben naar de kringloop gefietst vandaag.
Ja, maar ik zat zelf niet achter het stuur.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Spreek je uit ervaring? Jammer genoeg heb ik er wel ervaring mee...
Jij kon toch zo goed rijden? Ahemmhemm.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Baas boven baas, ik heb een frontale aanrijding gehad waarbij we alle 2 80 a 90 hebben gereden
De frontale aanrijding is dan ook niet mijn schuld geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Jij kon toch zo goed rijden? Ahemmhemm.
Oh, dat vind ik juist heel schattig. Als ik later oud ben zou ik dat ook kunnen doen. Fuck de wasstraat, heerlijk in je eentje lekker soppen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:18 schreef dyonvbaal het volgende:
Walgelijk, mensen die met de auto naar een pompstation rijden. Niet gaan trekken, maar alleen de auto met het emmertje dat er staat de auto gaan staan " wassen"
Swype die er trekken van maakt in plaats van tankenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:20 schreef wyccie het volgende:
Trekken?
Jongens, er staat al een tijdje een piano op het station.
Heb het gezien ja. Ik kan helaas geen piano spelen, en ik wil het ook niet voor jou leren. Je neemt me maar zoals ik ben!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:20 schreef wyccie het volgende:
Trekken?
Jongens, er staat al een tijdje een piano op het station.
Hoe vind je Twin Peaks btw?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:51 schreef JayHovah het volgende:
Ik ben zelf een keer met 80 ŕ 90 km per uur de vangrail ingedoken in een oude Mini...niet aan te raden. Ik zat er zelf naast dus kon er weinig aan doen
Ja, paar dingetjes. Ik kom er wel graag, vind het zonde om sommige dingen nieuw te kopen terwijl je het ook voor weinig tweedehands kan krijgen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
V&d, iets gekocht? Ik kom zelf nooit bij de kringloop.
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, paar dingetjes. Ik kom er wel graag, vind het zonde om sommige dingen nieuw te kopen terwijl je het ook voor weinig tweedehands kan krijgen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb het gezien ja. Ik kan helaas geen piano spelen, en ik wil het ook niet voor jou leren. Je neemt me maar zoals ik ben!
Vind het btw een beetje aandachtshoeren, doe dat lekker ergens anders.
Nu eigenlijk alleen maar attributen voor mijn sinterklaassurpisequote:
En gaat WH ook wat knutselen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu eigenlijk alleen maar attributen voor mijn sinterklaassurpise
Vorige keer boeken en keukenspullen.
Nou ben nu eigenlijk met zijn surpise bezig.. Weet nog niet wat ik zelf ga makenquote:
Nee, is voor de surprise, niet het cadeau.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus de persoon die jij getrokken hebt, krijgt nou 2de handse cadeautjes?
Voor de zekerheid maar in een spoiler, je weet nooit wie hier meeleestquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:51 schreef wyccie het volgende:
Nee, ze zei attributen voor haar surprise. Ik ben heel benieuwd. Mogen we weten wat je gaat knutselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg deze tutorial, maar het is heel wat moeilijker dan hij het doet voorkomen ben ik al achter
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Haha, vorig jaar geen tijd gehad om mee te doen dus heb wat goed te maken dit jaarquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar in een spoiler, je weet nooit wie hier meeleest
Ik hoop dat het lukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg deze tutorial, maar het is heel wat moeilijker dan hij het doet voorkomen ben ik al achter
Mwah....ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden. De serie is typisch begin jaren 90; de muziek die constant aanwezig is, de prototype Amerikaanse studenten (college footballstar, high-school promqueen, vreemde donkere afwezige leerling)... Ik denk dat ik er nog een beetje moet inkomen. Ik kan ook wel begrijpen dat er genoeg lovers en haters van deze serie zijn.quote:
Volgend jaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Hiro![]()
Wanneer komt die vervolg serie nou?
Beklemmende sfeer zeker, David Lynch op z'n best...quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:16 schreef wyccie het volgende:
Ik vond het nou niet typisch een jaren 90 serie (zoals Life goes on, Beverly Hills). Het heeft een behoorlijk beklemmende sfeer.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
voor haar surprise. Ik ben heel benieuwd. Mogen we weten wat je gaat knutselen?
Voor de zekerheid maar in een spoiler, je weet nooit wie hier meeleest
Ik zag Netflix voorbijkomen bij Jay en in relatie tot deze post, wilde ik de liefhebber nog tippen op de docu Being Elmo (als ik me niet vergis in de titel). Het is ook maar de vraag of die er nog op staat na al die tijd, maar die is wel het kijken waard en ik begrijp vanwege die docu heel goed hoe moeilijk het is om zo'n pop te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg deze tutorial, maar het is heel wat moeilijker dan hij het doet voorkomen ben ik al achter
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:22 schreef JayHovah het volgende:
Goedemiddag allen! Iemand nog wat uitgevoerd deze herfstachtige zondag?
Heb je al onder de bank gekeken of daar wat ligt?quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ben een leuke film aan het zoeken die ik wil gaan kijken
Nou, deze zomerse óchtend heb ik een behoorlijk zware 10km gerend, in het Limburgse Molenhoek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:22 schreef JayHovah het volgende:
Goedemiddag allen! Iemand nog wat uitgevoerd deze herfstachtige zondag?
Mooie combinatie.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, deze zomerse óchtend heb ik een behoorlijk zware 10km gerend, in het Limburgse Molenhoek.
En zo met een zak chips op de bank wat tv-zappen of een filmpje kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |