quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:49 schreef Robby87 het volgende:
Wat vinden jullie dan mooi bij een man staan qua ondergoed? Of maakt dat niet zoveel uit?
Is ook een stiefvader, wat een lullo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Meid!
Die pa, die eet z'n niet aan te nemen houding weg, heerlijk
More to love.quote:
Ja he. Ze heeft het wel goed verborgen gehouden voor die vrienden, ze zijn zo verbaasd.quote:
acterenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja he. Ze heeft het wel goed verborgen gehouden voor die vrienden, ze zijn zo verbaasd.
Ik dacht heel even dat hij een zij is, en lesbisch.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Maar geen gevoel voor stijl met z'n foute kapsel.
Ja, dat is ook zo. Maar blijkbaar ook nooit laten doorschemeren dat ze een meisje leuk vond ofzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:46 schreef wyccie het volgende:
Ze is ook nog niet zo oud toch? En bij sommigen zie je het in het uiterlijk en gedragingen, bij haar niet.
Uit elkaar???quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Komen er in dat programma eigenlijk alleen homo's en lesbo's uit elkaar of ook biseksuelen?
Oh euhh uit de kastquote:
Oh okee, had het begin niet gezien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef Robby87 het volgende:
Dat meisje van net wist niet helemaal zeker of ze alleen op vrouwen viel.
En, hoe ging het?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
Heb het niet vaak genoeg gezien om te weten of er ook biseksuelen uit de kast komen.
Trouwens, afgelopen vrijdag was het Coming Out Day.
Niet eens meegekregen. Niet dat ik wat van plan was.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef wyccie het volgende:
Heb het niet vaak genoeg gezien om te weten of er ook biseksuelen uit de kast komen.
Trouwens, afgelopen vrijdag was het Coming Out Day.
Een wat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:59 schreef Robby87 het volgende:
Weet iemand een goede (gratis) ID tagger voor de mac?
Wie zijn dat? Klinkt als Sesamstraatpersonages.quote:
Onno Hoes de burgervader en Albert Verlinde de roddelkoning (en theater producent)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie zijn dat? Klinkt als Sesamstraatpersonages.
Burgervader? Ja Verlinde ken ik wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Onno Hoes de burgervader en Albert Verlinde de roddelkoning (en theater producent)
NOS nieuws is gewoon entertainment geworden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Het was zelfs in het NOS nieuws zojuist, een soort RTL Boulevard.
Lol!quote:
Zwarte pieten genoeg in het team...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:39 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Lol!
Ik heb zomaar het idee dat Guus straks overal de schuld van krijgt. Straks moet ie zeker Stroopwafel of Goudse kaas pieten opstellen in het elftal haha!
Haha ik wou het niet zeggen...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zwarte pieten genoeg in het team...sorry kon het niet laten
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zwarte pieten genoeg in het team...sorry kon het niet laten
Oaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ey Swa, heb je het over mij?!?"
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:59 schreef drakin het volgende:
Zijn dat ook van die mensen die ze eruit kunnen latten "ploppen"?
Hoi Njos. Ik wilde alleen de lelijke ogen uit beeld hebben. Maar verder gaat het lekker. Dagje vrij en ook echt niks gedaan, of tenminste zo min mogelijk. Films kijken, series kijken en gamen.quote:
Rechts, wie immer...quote:
Ik sta er zelf ook versteld vanquote:
Flikken Maastricht en Penoza zijn de andere 2. En nee, voor de rest interesseert het mij ook weinigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:45 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou niet weten wat er allemaal genomineerd is
Jaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:44 schreef JayHovah het volgende:
Jaloers Robby?
Nog favorieten voor de Televizierring hierzo? Ik gun het SynDROOM, gewoon omdat de gedachte achter het programma goed is...
Lekker rustig dagje dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoi Njos. Ik wilde alleen de lelijke ogen uit beeld hebben. Maar verder gaat het lekker. Dagje vrij en ook echt niks gedaan, of tenminste zo min mogelijk. Films kijken, series kijken en gamen.
[..]
Rechts, wie immer...
[..]
Ik sta er zelf ook versteld van
Nee die onzin kijk ik ook niet hoor Robbyquote:
Haha, geveinsde interesse?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nee die onzin kijk ik ook niet hoor Robby.
Maarruuhhhh...hoe is het met jou? Vandaag nog wat uitgevoerd?
Deze pagine stond open en jouw post was het laatste dat ik zag. Maar die ogen vind ik maar niks, dus heb ik een post geplaatst zodat die ogen uit beeld zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:51 schreef Robby87 het volgende:
Alleen de lelijke ogen uit beeld?Wat bedoel je?
Ah, ik dacht dat je je eigen ogen wilde uitsteken.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Deze pagine stond open en jouw post was het laatste dat ik zag. Maar die ogen vind ik maar niks, dus heb ik een post geplaatst zodat die ogen uit beeld zijn
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef JayHovah het volgende:
Risotto!! My favorite!!
Nou ik heb vandaag de hele dag gebikkeld op werk. Vakantietijd, dat betekend hier net zoveel doen met half het personeel (oftewel flink aanpoten). Ben nu de pilot van Twin Peaks aan het kijken (jaar of 14 te laat, ik weet het...).
Twin Peaksquote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:57 schreef JayHovah het volgende:
Risotto!! My favorite!!
Nou ik heb vandaag de hele dag gebikkeld op werk. Vakantietijd, dat betekend hier net zoveel doen met half het personeel (oftewel flink aanpoten). Ben nu de pilot van Twin Peaks aan het kijken (jaar of 14 te laat, ik weet het...).
Vleugje zelfoverschattingquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Omdat je die van jou heerlijk noemde
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit al eens risotto heb gegeten
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:45 schreef Sands het volgende:
Ik eet nooit Risotto en ik kijk geen Twin Peaks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |