Klopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh okee. Ik dacht dat dat mannen niks uitmaakte als het om seks ging.
Ik wist het, alle mannen zijn hetzelfde.quote:
VI, verder misschien nog South Park ofzo. Jij? Oh en Pauw kijk ik ook wel vaak.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks kijken vanavond?
Ook VI en Pauw waarschijnlijk. Of misschien dat ik Liefs uit terug ga kijken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
VI, verder misschien nog South Park ofzo. Jij? Oh en Pauw kijk ik ook wel vaak.
Ah, nou nog maar een paar uurtjes.quote:
Gisteren Pauw gezien? Opeens kan ik Freek de Jonge een stuk meer waarderen, vond hem wel relaxt. Daarvoor kwam hij nogal zuur overquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook VI en Pauw waarschijnlijk. Of misschien dat ik Liefs uit terug ga kijken.
Niksquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks kijken vanavond?
Nee, ik had even een Pauw-pauze nodig na die ouwe hoeren van woensdag. Waar had Freek het over? Ik vind hem nooit zo leuk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gisteren Pauw gezien? Opeens kan ik Freek de Jonge een stuk meer waarderen, vond hem wel relaxt. Daarvoor kwam hij nogal zuur over.
Oh, dat was echt een slechte uitzending... verhaal van die jongen ging alle kanten uit, en ik vroeg me ook de hele tijd af of het geen hoax was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, ik had even een Pauw-pauze nodig na die ouwe hoeren van woensdag. Waar had Freek het over? Ik vind hem nooit zo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |