Tof!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
Bedankt voor je inschrijving voor de Marathon Rotterdam op zondag 12 april 2015.
Jarenlang gezegd dat ik het wilde doen, dus nu de knoop doorgehakt.
Ik wilde zeggen "Je kan het parcours van Rotterdam al dromen" Maar ja....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik vind het al bijna jammer dat ik me heb ingeschreven voor Parijs
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik had het vandaag met mijn loopmaatjes over de laatste deelnemer tijdens de 100 miles in Naseby....een man van achter in de 50 die met een grijns van oor tot oor na 32 uur over de finish kwam.
Nu blijkt dat hij komende zondag tijdens de Southland Marathon zijn 150ste marathon loopt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik had het vandaag met mijn loopmaatjes over de laatste deelnemer tijdens de 100 miles in Naseby....een man van achter in de 50 die met een grijns van oor tot oor na 32 uur over de finish kwam.
Nu blijkt dat hij komende zondag tijdens de Southland Marathon zijn 150ste marathon loopt
| 1 | [*] Quoi - 10,5 km |
heerlijk als alles lukt!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:02 schreef Quoi het volgende:
Mossel WAT DOE JE!?
Zo, eerst tijd voor koffie
Dat was een heuveltraining in het meest baggerige weer sinds tijden. Het was niet makkelijk, maar o-o-o wat houd ik van dat soort afzie-trainingen!
4 km inlopen naar 'de' heuvel en vervolgens in 2 blokken van 10 minuten de heuvel op en af gerend. Het is een soort T-splitsing-ding, dus telkens nam ik één van de drie af- en opgangen, de één steil, de ander minder steil. Wat gaat dat heerlijk als je de juiste tred hebt gevonden en je hartslag comfortabel hoog zit zegHet ging wel errrrrug hard regenen en waaien, maar dat maakt het alleen maar meer episch.
Terug uitlopen naar huis weer ca 4 km met wind tegen en regen en 11 km op de teller.
De dag mag beginnen
twitter:MarathonRdam twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 10:59:37Iedereen die heeft ingeschreven maar geen bevestigingsmail heeft gehad, vragen wij zich opnieuw in te schrijven. #mr15 reageer retweet
B - Berlijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Als Amsterdam goed bevalt, wil ik de volgende M in het buitenland doen
In Amsterdam loop je met meer buitenlanders om je heen dan tijdens een marathon in het buitenlandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:
Als Amsterdam goed bevalt, wil ik de volgende M in het buitenland doen
Lijkt me een mooi 26-jaren planquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
B - Berlijn
C - Chicago
D - Dublin
etc.
Haha het gaat me niet om het lopen tussen de buitenlanders maar meer om het snoepreisje en een beetje je ogen uitkijken tijdens het hardlopenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
In Amsterdam loop je met meer buitenlanders om je heen dan tijdens een marathon in het buitenland
Jij bent toch onderhand wel klaar met R'dam?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:04 schreef YUR het volgende:
Ik vind het al bijna jammer dat ik me heb ingeschreven voor Parijs
De enige die ik echt MOET doen van mezelf, is die van Diever. Want die wordt waarschijnlijk gehouden op de dag dat ik 42 jaar en 195 dagen oud word.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef mosselmossel het volgende:
Ik hoef niet zo veel in andere landen te lopen eigenlijk. Alleen Rome wil ik ooit, want Rome <3. Berlijn lijkt me wel tof nog, maar verder boeit het me niks.
| 1 2 | [b]12 april 2015 - [url=http://www.schneiderelectricparismarathon.com/index_us.html]Schneider electric Paris marathon (Parijs)[/url][/b] [*] Devv - Marathon |
De eerste, ja. Verste afstand is 22km twee weken terug, dus het zal me benieuwen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wordt dit je eerste?
en Mossel ook een
Er is nog tijd zatquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
De eerste, ja. Verste afstand is 22km twee weken terug, dus het zal me benieuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |