Vrouw bekijkenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:25 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Bloed cum men
Een lekkere vrouw bekijken of een chubby ballen?
Alles wetenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:33 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Hont verkrachten (sorry hontje)
Letterlijk alles weten wat er afspeelt in het universum, maar niet meer kunnen communiceren met anderen (rest van je leven als kasplantje), OF je geheugen gewist, dus ook opnieuw leren spreken enz
Nooit meer naar het buitenland. Sowieso niks. Daar stikt 't van de buitenlanders.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Alles weten
Nooit meer op internet of nooit meer naar het buitenland.
Alles wat ik zeg wordt in het Duits nagesynchroniseert .... Alles was ich sage ist in der deutschen Synchronquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nooit meer naar het buitenland. Sowieso niks. Daar stikt 't van de buitenlanders.
Alles wat je zegt wordt in het Duits nagesynchroniseert, of je wordt op straat constant door een straatorgel achtervolgt.
Boerenkool met rookworst.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hutspot met verse jus en een biefstukje, of boerenkool met rookworst. Eintopf mit frischem Jus und ein Steak , oder Grünkohl mit Wurst .
Naar de Eftelingquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Boerenkool met rookworst.
Twee weken lang elke dag naar de efteling of 10 jaar nooit meer in een pretpark komen?
Nooit meer klaarkomenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:35 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Naar de Efteling
Nooit meer poepen of nooit meer klaar komen
Kloppende roede.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nooit meer klaarkomen(Nooit meer poepen zou betekenen dat ik snel doodga)
Paarsgepunte lans of kloppende roede?
Stokslobberenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kloppende roede.
Stokslobberen of Bibberend neukvleesch?
Het eerste.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:30 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
kaas
Dik wijf met mooi hoofd of slank wijf met rotkop?
Deze is al gesteld in dit topiquequote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef Toto69 het volgende:
Kort pittig kapsel dan maar
Osama Bin Laden of Saddam Hoessein?
Hoessein.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:43 schreef Toto69 het volgende:
Kort pittig kapsel dan maar
Osama Bin Laden of Saddam Hoessein?
Het antwoord is voor iedereen verschillend.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deze is al gesteld in dit topique
Sure. Saddam dan.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Het antwoord is voor iedereen verschillend.
60 jaar gezond. Al betwijfel ik of ik wel echt zo gezond was als ik 40 jaar minder leef dan een ongezond persoon.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 14:49 schreef Toto69 het volgende:
5 jaar lang 25k
60 jaar en gezond of 100 jaar en ongezond?
Stinkdier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
60 jaar gezond. Al betwijfel ik of ik wel echt zo gezond was als ik 40 jaar minder leef dan een ongezond persoon.
Als huisdier: liever een stinkdier of een zwangere vogelspin?
in beide gevallen in een kooi opgesloten met 'tralies', de stank kan eruit maar kleine vogelspinnen ook. [ afbeelding ]
Jessica Albaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:11 schreef Toto69 het volgende:
Emma Watson.
Jessica Alba of Tara Reid?
Viva Forumquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
Hele maand geen geld.
Viva forum of Ellegirl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |