Heb je energie besparen aanstaan in de wifi settings?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
Niet het gehele vorige topic doorgeleze maar zijn er meer mensen die na de update problemen hebben met het aangaan wifi na uit slaapstand te zijn gekomen ?
Yup, hij zou 't moeten behouden maar ik moet regelmatig even togglen om 't toch aan de praat te krijgen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
Niet het gehele vorige topic doorgeleze maar zijn er meer mensen die na de update problemen hebben met het aangaan wifi na uit slaapstand te zijn gekomen ?
Die lijkt er inderdaad erg veel op, djw. scheelt toch 20 euro inclusief verzenden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:14 schreef malalatete het volgende:
[..]
Een soort van ardaga kan je op ebay bestellen voor 6,30 incl verzendkosten.
nop staat uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:33 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Heb je energie besparen aanstaan in de wifi settings?
of via amazon.co.uk, zie mijn eerdere post in deze reeks hieroverquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:14 schreef malalatete het volgende:
[..]
Een soort van ardaga kan je op ebay bestellen voor 6,30 incl verzendkosten.
ook last van? Ff morgen tegenaan kijken, misschien valt het mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:32 schreef VersFresh het volgende:
[..]
Ja kaulo slecht, ik haal einde van de dag niet kil
1 slechte grap dit.
Ja, dat is hem. Iets groter dan de originele van google zelf (die is voor kleinere toestellen geschikt)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:16 schreef enilnomrow het volgende:
Wow, cool. Dat is zo'n bril als deze dus? http://www.dx.com/p/liont(...)-339025#.VD-oWvm4Uzs
Tof, misschien ga ik 'm wel bestellen. Bedankt voor de info iig.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:21 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ja, dat is hem. Iets groter dan de originele van google zelf (die is voor kleinere toestellen geschikt)
Deze geeft een veel mooiere ervaring vindt ik. Grotere lenzen, grotere kijkhoek en dat laatste is belangrijk bij VR.
Omdat de telefoon opgesloten zit in de bril kun je het scherm niet bedienen, daarom zie je aan de zijkant een metalen ring. Als je die op en neer schuift verstoor je het magnetisch veld van je ingebouwde kompas waarmee je bepaalde acties kunt triggeren.
Er zit ook een niet geprogrammeerde NFC chip bij die je op de bril kunt plakken om automatisch een app te starten maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Heb er ook last van ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:20 schreef Manke het volgende:
Sinds de update heeft de telefoon last van spontane reboots.
Heb 'm besteld. Die 11 euro kan ik wel hebben. Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:34 schreef Adfundum het volgende:
Ja, zit stevig vast, hij valt in het frame, ook aan de zijkanten, aan de achterkant zit een klep die je met klittenband vastzet. Bij de Google cardboard versie kan hij er wel aan de zijkant uitschuiven en moet een elastiekje (bijgeleverd) hem op zijn plaats houden, bovendien drukt de klep daar steeds op de power-knop (of je moet een stukje karton wegsnijden).
heb je geroot?quote:
Heb 'm niet gerootquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:59 schreef Manke het volgende:
[..]
heb je geroot?
Dan kan je zien wat /proc/last_kmsg aangeeft als reden voor de crash. Ik heb geen root access, kan het even niet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |