Op zich wel handig om misbruik te voorkomenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef SausDip het volgende:
Elke AH medewerker krijgt een aparte bonuskaart. Als die gescand wordt tijdens het boodschappen doen krijg je 10% korting op je boodschappen. Deze korting krijg je achteraf bij je salaris gestort, 4x per jaar. Dit wordt personeelskorting genoemd.
FOK! is een forum vol orakels en wijzen. Derhalve snap ik dat best.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Skv het volgende:
Ik snap echt niet wat er in de hoofden van mensen omgaat. In plaats van het te vragen aan je leidinggevende of te bellen met de salarisadministratie gaat TS een account aanmaken op Fok om het hier na te vragen?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
FOK! is een forum vol orakels en wijzen. Derhalve snap ik dat best.
Beste Milan,quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef orang1120 het volgende:
Hallo iedereen ik heb een probleem met mijn albert heijn salaris.
vandaag, 13 oktober, zou ik mijn salaris krijgen zoals de bedoeling was.
Maar om de een of andere reden heb ik mijn personeelskorting niet gekregen terwijl ik dit normaal gesproken wel krijg???
Heeft iemand hetzelfde probleem of ben ik de enige, zo ja weet iemand een oplossing of iets wat ik kan doen om het alsnog te krijgen.
MVG,
Milan.
Dus als je al je vrienden en familie met jouw kaart boodschappen laat doen, krijg je aan het eind van het kwartaal een mega-bedrag op je rekening gestort?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef SausDip het volgende:
Elke AH medewerker krijgt een aparte bonuskaart. Als die gescand wordt tijdens het boodschappen doen krijg je 10% korting op je boodschappen. Deze korting krijg je achteraf bij je salaris gestort, 4x per jaar. Dit wordt personeelskorting genoemd.
Max 300 per jaar(3000 aan boodschappen)quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus als je al je vrienden en familie met jouw kaart boodschappen laat doen, krijg je aan het eind van het kwartaal een mega-bedrag op je rekening gestort?
Het was ook wel te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Max 300 per jaar(3000 aan boodschappen)
Volgende periode, opgelost slotje. En kijk de volgende keer gewoon even in het centrale AH Medewerkers topic.quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:41 schreef orang1120 het volgende:
Hallo iedereen ik heb een probleem met mijn albert heijn salaris.
vandaag, 13 oktober, zou ik mijn salaris krijgen zoals de bedoeling was.
Maar om de een of andere reden heb ik mijn personeelskorting niet gekregen terwijl ik dit normaal gesproken wel krijg???
Heeft iemand hetzelfde probleem of ben ik de enige, zo ja weet iemand een oplossing of iets wat ik kan doen om het alsnog te krijgen.
MVG,
Milan.
Dat denkt iedereen, maar uiteindelijk heeft TS hier gewoon het antwoord gekregen, dus die stupiditeit wordt ook gewoon beloond. Tsja, dan snap ik wel dat dit soort dingen blijven gebeuren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Skv het volgende:
Ik snap echt niet wat er in de hoofden van mensen omgaat. In plaats van het te vragen aan je leidinggevende of te bellen met de salarisadministratie gaat TS een account aanmaken op Fok om het hier na te vragen?
Ik heb het wel naar jouw rekeningnummer overgemaakt, leugenaar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef mujentas het volgende:
Ik heb ook niks gehad
Dat dit kan in Nederland
Jij ook al niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef mujentas het volgende:
Ik heb ook niks gehad
Dat dit kan in Nederland
Heb je daar wel inkomstenbelasting over betaald?quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:13 schreef Bucketlist het volgende:
Wat raar, ik heb het wel ontvangen en ik werk niet eens bij Albert Heijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |