abonnement Unibet Coolblue
pi_145566179
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Logisch. Maar je kan ook na afloop zelf een mail sturen "nav ons telefonisch contact wil ik graag bevestigen dat we net <X, Y, Z, A, B en C> hebben besproken.
Ja ik weet ook niet wat het was.

Wij hadden een vraag over wat dingen die ons niet helemaal duidelijk waren. Waaronder wat voor toiletten er geplaatst zouden worden. Nou gaf hij aan in een telefoon gesprek dat hij kon garanderen dat dat wand closetten zouden worden. Maar na navraag bij het bouwbedrijf zijn het dus staande. Maarja hij garandeerde ons wand closetten. Dus daar hebben we over gevraagd wat we daarmee doen. Maar daar wordt niet op gereageerd. We zouden ook na twee dagen het tijdelijk koop contract krijgen om door te lezen. Dat was vrijdag.

En ik kan daar echt heel slecht tegen :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145566198
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 13:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Het is 12 uur geweest. Kan prima.

Maar ik snap je stress wel, maar het heeft zo weinig nut :@
Ik schiet nogal snel in de stress in dit soort situaties :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145566223
Huis kopen is redelijk stressvol inderdaad..
pi_145566224
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik schiet nogal snel in de stress in dit soort situaties :@
Klinkt bekend. Maar het hele proces schiet er niet mee op, dus je kan beter proberen het los te laten.
pi_145566240
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat het was.
Wij hadden een vraag over wat dingen die ons niet helemaal duidelijk waren. Waaronder wat voor toiletten er geplaatst zouden worden. Nou gaf hij aan in een telefoon gesprek dat hij kon garanderen dat dat wand closetten zouden worden. Maar na navraag bij het bouwbedrijf zijn het dus staande. Maarja hij garandeerde ons wand closetten. Dus daar hebben we over gevraagd wat we daarmee doen. Maar daar wordt niet op gereageerd. We zouden ook na twee dagen het tijdelijk koop contract krijgen om door te lezen. Dat was vrijdag.
En ik kan daar echt heel slecht tegen :@
Dat snap ik, maar er even achteraan bellen kan wel. Desnoods bij een collega neerleggen als hij er niet is ;)
pi_145566335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:04 schreef Puala het volgende:

[..]

Klinkt bekend. Maar het hele proces schiet er niet mee op, dus je kan beter proberen het los te laten.
Ja dus laten we hopen dat het allemaal snel goed gaat komen voor ik mezelf een hartaanval bezorg ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145566355
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar er even achteraan bellen kan wel. Desnoods bij een collega neerleggen als hij er niet is ;)
Ja uurtje geleden mailtje gestuurd dus we wachten het nog even af haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145566365
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:04 schreef DonJames het volgende:
Huis kopen is redelijk stressvol inderdaad..
Ja het is allemaal zo onzeker enzo he,
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145570856
Jeej antwoord morgen hebben we het contract.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145571269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Jeej antwoord morgen hebben we het contract.
kijk! goede berichten, toll!!!
pi_145571611
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:23 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

kijk! goede berichten, toll!!!
Jaaaa :D

Nooit gedacht dat ik blij zou kunnen worden van een rijtjes woning :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145571801
Ik ben ook blij in een rijtjeswoning, alles is dus mogelijk :P
pi_145572262
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 16:36 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik ben ook blij in een rijtjeswoning, alles is dus mogelijk :P
Ja mooi he. Vroeger wou ik een boerderij met zwembad in de kelder en een manege eraan met een lap grond. Goed dat wil ik nog steeds maar ben wat minder naïef geworden lol
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145572990
Haha, gewoon 2 miljoen delen door de koopprijs van je nieuwe huis en dan vermenigvuldigen met jouw maandlasten... Dan is het naïeve er gelijk helemaal vanaf :')
pi_145573058
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef Uncle het volgende:
Haha, gewoon 2 miljoen delen door de koopprijs van je nieuwe huis en dan vermenigvuldigen met jouw maandlasten... Dan is het naïeve er gelijk helemaal vanaf :')
Faillissement alvast maar aangevraagd ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145581645
Aarrghhh.. Het blijkt dus allemaal nog niet zo positief te zijn.. Haat aan studieschuld.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145582123
Was hier niet ooit eens een topic dat speciaal voor vragen over een nieuwe camera aankoop ging?
Loop al een hele tijd met het idee om een nieuwe SLR te kopen (heb hier toentertijd ook wat advies gevraagd).

Heb nu een Canon 1100D en daar heb ik in de afgelopen twee jaar met veel plezier foto's mee gemaakt, maar het is nu wel tijd voor een upgrade. Voornamelijk voor een iets hogere ISO (ik vind de noise van de 1100D op ISO1600 al vrij storend eigenlijk).
Op dit moment is de Canon 700D een beetje het max. van m`n budget. Een tweedehands 7D had een optie geweest als ik dan niet ook m`n lenzen had moeten upgraden.
Zit nu dus eigenlijk te twijfelen tussen 600D en 700D en vroeg me af of die ca. ¤100 extra het waard is.. Jullie hier een mening over? Of een andere suggestie op mijn 'situatie'?
pi_145582219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aarrghhh.. Het blijkt dus allemaal nog niet zo positief te zijn.. Haat aan studieschuld.
Die hoef je officieel (nog) niet te melden toch? :)

Dat gaat nog leuk worden omdat ze straks BKR registratie op studieschuld willen zetten EN naar een leenstelsel gaan EN inkomensafhankelijke huren... hoogopgeleide mensen hebben straks totaal geen kans op de woningmarkt behalve heel duur huren :{w
  woensdag 15 oktober 2014 @ 21:00:57 #94
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_145582354
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef Levitas het volgende:
Was hier niet ooit eens een topic dat speciaal voor vragen over een nieuwe camera aankoop ging?
Loop al een hele tijd met het idee om een nieuwe SLR te kopen (heb hier toentertijd ook wat advies gevraagd).
Heb nu een Canon 1100D en daar heb ik in de afgelopen twee jaar met veel plezier foto's mee gemaakt, maar het is nu wel tijd voor een upgrade. Voornamelijk voor een iets hogere ISO (ik vind de noise van de 1100D op ISO1600 al vrij storend eigenlijk).
Op dit moment is de Canon 700D een beetje het max. van m`n budget. Een tweedehands 7D had een optie geweest als ik dan niet ook m`n lenzen had moeten upgraden.
Zit nu dus eigenlijk te twijfelen tussen 600D en 700D en vroeg me af of die ca. ¤100 extra het waard is.. Jullie hier een mening over? Of een andere suggestie op mijn 'situatie'?
Topic was vol en laatste poster heeft geen nieuwe geopend :% !
Hmz...
pi_145582472
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:57 schreef Uncle het volgende:

[..]

Die hoef je officieel (nog) niet te melden toch? :)

Dat gaat nog leuk worden omdat ze straks BKR registratie op studieschuld willen zetten EN naar een leenstelsel gaan EN inkomensafhankelijke huren... hoogopgeleide mensen hebben straks totaal geen kans op de woningmarkt behalve heel duur huren :{w
Sinds dit jaar schijnbaar wel. Maar we gaan eens bij een andere adviseur babbelen die we al eerder hadden gesproken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145583832
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Aarrghhh.. Het blijkt dus allemaal nog niet zo positief te zijn.. Haat aan studieschuld.
2 jaar terug hadden mijn vriendin en ik ook het idee om te kijken naar een ander huis.
2 onder 1 kap oid.

Toen ook een hypotheek gesprek aangevraagd bij de Rabobank.
Daaruit bleek ook dat de Rabobank de studieschuld (van mijn vriendin) ook meeneemt.
Hierdoor was het te lenen bedrag ook niet zo hoog, of de maandlasten werden mega!
Doordoor besloten hier te blijven wonen en het e.e.a. op te knappen.

Nu vertelden ze me dat het TOEN niet verplicht was om de studieschuld mee te nemen in de berekening. Maar dat ze dat van de Rabobank altijd wel deden, gewoon omdat die schuld er is en afbetaald moet worden.

Hoop dat jullie eruit komen met de hypotheek verstrekker en alles straks doorgaat!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 21:34:52 #97
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_145583915
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 20:54 schreef Levitas het volgende:
Was hier niet ooit eens een topic dat speciaal voor vragen over een nieuwe camera aankoop ging?
Loop al een hele tijd met het idee om een nieuwe SLR te kopen (heb hier toentertijd ook wat advies gevraagd).

Een tweedehands 7D had een optie geweest als ik dan niet ook m`n lenzen had moeten upgraden.
:?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_145584483
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:32 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

2 jaar terug hadden mijn vriendin en ik ook het idee om te kijken naar een ander huis.
2 onder 1 kap oid.

Toen ook een hypotheek gesprek aangevraagd bij de Rabobank.
Daaruit bleek ook dat de Rabobank de studieschuld (van mijn vriendin) ook meeneemt.
Hierdoor was het te lenen bedrag ook niet zo hoog, of de maandlasten werden mega!
Doordoor besloten hier te blijven wonen en het e.e.a. op te knappen.

Nu vertelden ze me dat het TOEN niet verplicht was om de studieschuld mee te nemen in de berekening. Maar dat ze dat van de Rabobank altijd wel deden, gewoon omdat die schuld er is en afbetaald moet worden.

Hoop dat jullie eruit komen met de hypotheek verstrekker en alles straks doorgaat!
Ja hij is de eerste die het wil melden. Dus we gaan naar een ander toe die het niet meld. Dan zou het geen probleem moeten zijn.

Het ging er ook allemaal zo knullig aan toe. Dus sowieso niet met deze verder.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145584720
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:34 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:?
Alleen m'n 70-200mm is geschikt voor fullframe camera's. Rest is allemaal EF-S.

Edit
oh wacht, ik lees nu dat de 7D wél compatibel is met EF-S lenzen.. Rly??
  woensdag 15 oktober 2014 @ 21:55:00 #100
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_145584892
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 21:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Alleen m'n 70-200mm is geschikt voor fullframe camera's. Rest is allemaal EF-S.
Edit
oh wacht, ik lees nu dat de 7D wél compatibel is met EF-S lenzen.. Rly??
Crop > EF-S
Hmz...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')