Voor mij geldt hetzelfde ivm bovenstaande. Daarnaast nog steeds geen toegang tot Steam.quote:
Nah, we hebben een google docs documentje gemaakt. De meesten kunnen op zondag-, dinsdag- en woensdagavond.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:35 schreef Euribob het volgende:
DD-DAY!!![]()
![]()
http://forum.paradoxplaza(...)d87ac5c19f505553a7ab
Volgende week zondag begint het nieuwe potje alweer.quote:
Ik hoop dat Steam dan gereageerd heeft.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgende week zondag begint het nieuwe potje alweer.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, we hebben een google docs documentje gemaakt. De meesten kunnen op zondag-, dinsdag- en woensdagavond.
Aldus Wiz.quote:Somewhere between 900-1000 provinces were added. About 150 new countries and 80 new national idea groups
Wij trappen team Zuid gewoon naar de tering vanavond. Hebben volgende week toch een nieuwe start.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef Euribob het volgende:
En het gaat dus niet door vanavond? Misschien dat Aldi en ik dan maar lekker een speed-worldconquest kunnen gaan doen?
Tja we kunnen er niet veel tegen doenquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wij trappen team Zuid gewoon naar de tering vanavond. Hebben volgende week toch een nieuwe start.
Het werkt weer?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren korte SP gehad van EUIV.
Gestart op 11 november 1444 en game over op 3 februari 1447.![]()
Wie speelde je?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren korte SP gehad van EUIV.
Gestart op 11 november 1444 en game over op 3 februari 1447.![]()
Albaniequote:
Naja, dacht eigenlijk meer aan hoe ver wij met z'n tweeën zouden komen in vier uur als we allebei Great Powers nemen, maar dit kan ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wij trappen team Zuid gewoon naar de tering vanavond. Hebben volgende week toch een nieuwe start.
Hopen dat je PC het trekt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dat is best veel!
Heb echt zin om in azie te spelen
Je vergeet Novgorod.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:11 schreef Krediax het volgende:
[..]
Albanie
Salzburg
Liege
Ragusa
Holstein
Turkse minor met cores van ottomans
Georgie
Franse vassal
Navarra
Modena
Mantua