Hippe bakfietsmoeders die voornamelijk in OUD posten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:42 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Dit is wel behoorlijk klachtwaardig ja. Wie koopt nou zoiets.
zelfs die nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hippe bakfietsmoeders die voornamelijk in OUD posten.
Ik heb iets van 22cmquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:55 schreef mapima het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben maar 1 meter zevenenzestig.
Jullie kunnen me in dit topic gerust vragen stellen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef Mattt het volgende:
Leuk stukje![]()
Altijd al willen weten hoe het is om in zo'n pauper winkel te werken.
Heb jij die gezichtsmaskertjes weleens uitgeprobeerd van onyx ofzo (action merk)? En zo ja, wat vond je ervan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:19 schreef mapima het volgende:
[..]
Jullie kunnen me in dit topic gerust vragen stellen!
Ik heb die uitgeprobeerd toen ik 15 of 16 was.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:28 schreef NoInspiration het volgende:
[..]
Heb jij die gezichtsmaskertjes weleens uitgeprobeerd van onyx ofzo (action merk)? En zo ja, wat vond je ervan?
Ik wil het een keer uitproberen, maar ben bang dat ik opeens uitslag ofzo krijg :p
Dat heeft niks met de Action te maken, dit gebeurd in zowat iedere winkel wel eens. Gewoon een dorpsgek.quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:23 schreef mapima het volgende:
Vandaag herinnerde ik me deze twee indicenten, die ik graag met jullie zou willen delen.
Indicent 1:
Een dunne, duidelijk alcoholverslaafde mevrouw komt aan de kassa. Ze doet helemaal druk en vind dat ik op moet schieten omdat zij ADHD heeft en dan weg wil lopen zonder ADHD. Vervolgens trekt ze een plastic Actiontasje over haar hoofd heen omdat ze zelfmoord wilt plegen in de Action.
Indicent 2:
Een paar maanden later komt diezelfde mevrouw weer langs. Ze koopt een kattenmandje en gaat bij de informatiebalie zeuren omdat ze niet weet hoe bepaalde zwarte pinnetjes van dat mandje eraf moeten worden gehaald voor gebruik, en of die pinnetjes nog nodig zijn. Ze is weer helemaal druk aan het doen, meldt dat ze zo dat mandje vanaf haar flat van 5 hoog naar beneden gooit, en vervolgens meldt ze dat ze dat kattenmandje wilt gebruiken om haar kat in te stoppen en dan op het balkon te zetten omdat het met 35 graden doodsbenauwd is en op deze manier kan haar kat afkoelen op het balkon.
Inderdaad ik denk dat ik vijf keer van mijn leven in een action ben geweest. Als een winkel niet tof is blijf je er weg ik haalde er enkel mijn plaidsquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zoveel moeite in de OP over de Action steken
Action heeft een hoger uurloon dan andere winkels in de detailhandel. Maar het probleem is wel dat ze veel te weinig mensen inzetten. Is het werk niet af dan schuiven ze het probleem af op hun personeel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:42 schreef Toga het volgende:
Het probleem bij dit soort winkels heeft verschillende oorzaken;
Het spul moet voor erg weinig de deur uit dus personeel wordt slecht betaald. Meestal wordt er laag opgeleid personeel voor aangenomen en hiermee wordt er al een bepaald sfeertje gecreeërd. Minder personeel betekent lange rijen bij de kassa, een rommelige winkel en dus mopperende klanten.
Klanten met een laag inkomen kunnen nergens anders terecht dan bij dit soort winkels. Daar is niets mis mee, dit zorgt voor een natuurlijke scheiding van rijk en arm. Als de rijken niet geconfronteerd willen worden met de dorpsgekkies kunnen ze gewoon terecht bij de duurdere winkels en daar in hun eigen taal spreken.
Stel je voor dat er alleen (dure) kwaliteitswinkels waren, dan liepen de armen nog maanden langer in de kleding van hun overleden ouders en stonken de winkelstraten naar armoede. Nu is er in ieder geval nog wat op straat te zien wat LIJKT op een luxe leven voor iedereen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |