SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
Ik zag deze post toevallig nog. Ik kondig het aan in mijn nieuwe video.quote:
Hij is bezig met uploaden. gr grHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En Welbz ook blessa. Nummer 24 deze week van Arsenal.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Toch een kut clubquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
En Welbz ook blessa. Nummer 24 deze week van Arsenal.![]()
Beetje haten op mijn team... Pirlo, Cassano en Totti raken de bal nooit kwijt dus ik hoef ook niet te verdedigen. Daarnaast dienen de snelle wingers alleen als afleiding en benut Klose elke kans.![]()
hipsterquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Beetje haten op mijn team... Pirlo, Cassano en Totti raken de bal nooit kwijt dus ik hoef ook niet te verdedigen. Daarnaast dienen de snelle wingers alleen als afleiding en benut Klose elke kans.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Welke formatie achten jullie het meest geschikt voor 'classic possession football'?
De bal lekker rondtikken zeg maar![]()
532 lekker achterin rondtikkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:03 schreef rumiii het volgende:
Welke formatie achten jullie het meest geschikt voor 'classic possession football'?
Hoe krijg ik in godsnaam mijn LM en RM zo ver om eens een aanvallende loopactie te maken in 4-1-2-1-2 of 4-4-2? Zonder heel de tijd op L1 te hoeven drukken?![]()
4-5-1?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:03 schreef rumiii het volgende:
IF Kagawa moet wel de slechtste CAM zijn die ik ooit heb gebruikt![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
High aanvallende workrates?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:06 schreef DeWesp het volgende:
Hoe krijg ik in godsnaam mijn LM en RM zo ver om eens een aanvallende loopactie te maken in 4-1-2-1-2 of 4-4-2? Zonder heel de tijd op L1 te hoeven drukken?![]()
Nergens last van in 442, maar ik ben wel een L1 spammer (onbewust) dus tjaquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:06 schreef DeWesp het volgende:
![]()
uhm neequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.com/en/player/6043 symmetrische stats![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |