Gefeliciteerd, tante Saar. Lolquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:14 schreef sararaats het volgende:
Ik ben weer tante.
Schoonzus is bevallen van een flinke zoon Olle.
Ik ben blij dat het toch nog spontaan gegaan is anders gingen ze het maandag inleiden.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:11 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
He tjackgoos, beetje naast je kunnen neerleggen die sollicitatie?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:14 schreef sararaats het volgende:
Ik ben weer tante.
Ik ben blij dat het toch nog spontaan gegaan is anders gingen ze het maandag inleiden.
'Mijn vriend en ik hebben net een hond genomen. Dat voelt een beetje als een kind krijgen.'quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:23 schreef Divje het volgende:
Merel Westrik wil MILF worden
Komt u maar
Omg, heb het niet gelezen maar damnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Mijn vriend en ik hebben net een hond genomen. Dat voelt een beetje als een kind krijgen.'Rot toch op joh, wat een onzin.
Ik las Olliequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:14 schreef sararaats het volgende:
Ik ben weer tante.
Had het wel gelezen....de muts.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg, heb het niet gelezen maar damn
Je zal er een Labrador uit moeten persenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Mijn vriend en ik hebben net een hond genomen. Dat voelt een beetje als een kind krijgen.'Rot toch op joh, wat een onzin.
En alle vogeltjes dan? Zijn toch ook een beetje je kindjes?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Had het wel gelezen....de muts.
Ze is wel van mijn generatie....wat zeg ik we zijn zelfs op dezelfde dag jarig en precies even oud
Ik denk ook aan kinderen maar bij gebrek aan een willig vrouwspersoon loop ik ook over een hond na te denken.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zal er een Labrador uit moeten persen
Zie het ja. Gaat goed hequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker aan het trollen ja.
Alleen is je laatste post wel een beetje.. Dubieus laten we zeggenquote:
Zo troll ik altijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen is je laatste post wel een beetje.. Dubieus laten we zeggen
Ahja ok ok.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo troll ik altijd.
Met een beetje zelfspot.
Wat zijn mijn minpunten dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee? Je hebt zo je minpunt maar verder ben je een toffe gozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |