Op zo'n manier zijn ze onze Tjacka helemaal niet waard.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..met peren.
En dan 'tot ziens' zeggen
Precies. Their loss.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Op zo'n manier zijn ze onze Tjacka helemaal niet waard.
Hoi Poesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef Raakpoes het volgende:
Goedemiddag! Weet niet wat er met Tjack is maar balen gozer!
Wat een mooi stoer horlogequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:17 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Wel jammer voor Tjacka
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb het gelijk in mn rug zo zwaar is dat ding.
hahaquote:
Hey lavjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Poes
Tjacka had een sollicitatie en is niet aangenomen
Kijk je VI?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:47 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hey lavje
aww.. dat is wel kut!
@Tjack, box voor jou gozert
Hehe ja, genieten hequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk je VI?
Het is weer een topshow
Dat stukje over Freek de Jonge was ook zo raak. Wat een accuzuur komt er uit die man zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:56 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hehe ja, genieten he. Lowie bash, Guus bash, Persie bash.. Alleen maar gebash! Heerlijk
Dat stukje heb ik dan net gemist haha.. Mag die vent totaal niet, walgelijke vent. Maar dat vond ik altijd alquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat stukje over Freek de Jonge was ook zo raak. Wat een accuzuur komt er uit die man zegTerwijl ik weleens stukjes van hem zie van vroeger waar ik vreselijk om moet lachen. Kan me gewoon niet voorstellen hoe iemand zo zuur kan worden.
En ik heb eigenlijk ook best te doen met Guus Hiddink. Hij had er beter niet aan kunnen beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |