Tuurlijk houden wij van Tjackaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die groene he?
Wij van jou. He B?
Goeiemorgen
top, kom vanacht behoorlijk aangeschoten thuis, vraag me niet waarom ik alsnog naar mijn eigen huis ging... week nie meer...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Guyvie. Hoe is het met de nieuwe huisgenoten en de ontluikende romances?
Halloooquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Divmeister en Tjacka hoi![]()
Nog precies een dag Tjack, dan weet je of je de baan hebt.
Spannend hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Divmeister en Tjacka hoi![]()
Nog precies een dag Tjack, dan weet je of je de baan hebt.
Heel spannend.quote:
:pquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel spannend.
Zou de cake van Blaadjes al klaar zijn? Vraag me af wat de ingrediënten zijn behalve boter, suiker , meel en eieren
Ja ze zijn behoorlijk kruidigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, van die kleine kruidcakejes? Lekker hoor
YESSSS helemaal toppie 5 flessen drank weg getikt en vanochtend op staan alsof het gewonen doordeweekse dag was..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:06 schreef Raakpoes het volgende:
hey
Sorry
Drukte!
Alles goed met iedereen?
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
YESSSS helemaal toppie 5 flessen drank weg getikt en vanochtend op staan alsof het gewonen doordeweekse dag was..
mevr was niet bij kennis te krijgen
3 flessen rode wodka en roze dinge en fles el-picu cocosquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:27 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Klinkt lekker!En niks mis mee, soms moet dat kunnen toch
.
Nicequote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
3 flessen rode wodka en roze dinge en fles el-picu cocos
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant, maar niet minder gemeend: hoi
Goeiemorgen en ja, dat doen we!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:38 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Allemaal duimen voor Tjacka vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |