Ja wel hard werken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is lekker snel. Lijkt het je leuk?
Dat hoop ik ook. Hard werken kun je al. Bij de kaasfabriek en in de bollen, dat heb je toch wel verteld he?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel hard werken.
Maar dat vind ik niet zo erg.
Hopen dat die tot ziens echt tot ziens is.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Hard werken kun je al. Bij de kaasfabriek en in de bollen, dat heb je toch wel verteld he?
Nou, dat is een grote pré. Denk dat dat heel erg meehelpt.quote:
Ik hoop het zooo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat is een grote pré. Denk dat dat heel erg meehelpt.
En nu gaat de hele SC duimen voor je. Tot vrijdagmiddag 1 uur
Hoezo ziek?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben je ziek B?
Zo ben kapot vrij dagje, even goed besteed
Ja het is ook best eng hoor om je buiten de beschermde omgeving van de SC te begeven...quote:
Houd mijn handje maar vast!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja het is ook best eng hoor om je buiten de beschermde omgeving van de SC te begeven...
Ben jij dat benno?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Houd mijn handje maar vast!
En straks haal ik de zijwieltjes en zwemvest ook even van je af...
nickname, zaterdag housewarming! , zo eerst uit eten en vanavond met mijn schat stef stuntpiloot drinking game doen, en kijken wat daar van komtquote:
Tja wat zou daar van komen. Dat weet toch iedereen :pquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
nickname, zaterdag housewarming! , zo eerst uit eten en vanavond met mijn schat stef stuntpiloot drinking game doen, en kijken wat daar van komt
quote:
Een kater?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja wat zou daar van komen. Dat weet toch iedereen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond peeps
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:04 schreef theguyver het volgende:
[..]zal voor je duimen.
Zo eerst even lekker uit eten!
[..]
Een kater?Jij ook! Zet hem op, witte muizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond peeps![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |