Gesuntheitquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 16:14 schreef Divje het volgende:
Goedesmiddags deze middag*hatsjoeeeeeii*
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:44 schreef theguyver het volgende:
Conker : Bones, I want you to draw me like one of your French Rat girls. Wearing this...
Bones : All right.
Conker : Wearing *only* this.
[ afbeelding ]
Succesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:51 schreef Blaadjes het volgende:
ff duimen jongens ga zo een custom rom op mn galaxy tab flashen....
Dank dank. Tot nog toe geen succes en dat backuppen duurde alle jezus lang zeg pfffquote:
Wat een gedoe Bquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank dank. Tot nog toe geen succes en dat backuppen duurde alle jezus lang zeg pfff
Even ander rommetje proberen
Nee ik ben nog wel even hobbien. Kan het origineel terugzetten hoor maar wil gewoon wat proberen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een gedoe B
Hoop dat het inmiddels gelukt is.
Wens jullie nog een fijne avond maar deze dame duikt haar bed in, truste schatjes
Haha geinigquote:Op woensdag 15 oktober 2014 01:56 schreef theguyver het volgende:
lol mijn nieuwe huisgenote heeft in een videoclip mee gedaan, de rood harige dame
Jup damn, die meid heeft goeie movesquote:
Ja lekker!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup damn, die meid heeft goeie moves
Geloof dat mijn andere 2 huisgenoten gelijk als een blok voor haar vielen, word nog wat!
Moge B![]()
koffie?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja lekker!
Wil jij een gevulde koek erbij dan regel ik die.
Geniet er maar van nu het nog kan want dit gezeur over zwarte piet gaat niet stoppen bij zwarte piet.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef theguyver het volgende:
[..]top dank je..
ben echt de kluts kwijt dacht dat het al november was en dat sinterklaas vandaag aan kwam in Enschede
.... had er eentje blij gemaakt vanochtend.. oeps nu moet ze een maand wachten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:08 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geniet er maar van nu het nog kan want dit gezeur over zwarte piet gaat niet stoppen bij zwarte piet.
Straks is ie niet meer zwart maar moet ie alsnog weg want hij blijft een slaaf enz enz
Wat denken ze wel niet...straks moet de sint zelf door de schoorsteen. Dat ken toch niet?
oeps dat is wel lulligquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
.... had er eentje blij gemaakt vanochtend.. oeps nu moet ze een maand wachten.
En als de kerstman het kan, kan die ouwe dat ook
Succes Tjacka!!!quote:
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oeps dat is wel lullig
Je hebt wel een punt wat betreft de kerstman.
Ik voel wel inspiratie opborrelen om een mooi topic te maken waarin we haarfijn uitleggen waarom Israel of beter misschien de zionisten, het Sinterklaasfeest omzeep proberen te helpen.
Eventueel met wat foto's en connecting dots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |