Gefeliciteerd, tante Saar. Lolquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:14 schreef sararaats het volgende:
Ik ben weer tante.
Schoonzus is bevallen van een flinke zoon Olle.
Ik ben blij dat het toch nog spontaan gegaan is anders gingen ze het maandag inleiden.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:11 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
He tjackgoos, beetje naast je kunnen neerleggen die sollicitatie?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:14 schreef sararaats het volgende:
Ik ben weer tante.
Ik ben blij dat het toch nog spontaan gegaan is anders gingen ze het maandag inleiden.
'Mijn vriend en ik hebben net een hond genomen. Dat voelt een beetje als een kind krijgen.'quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:23 schreef Divje het volgende:
Merel Westrik wil MILF worden
Komt u maar
Omg, heb het niet gelezen maar damnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Mijn vriend en ik hebben net een hond genomen. Dat voelt een beetje als een kind krijgen.'Rot toch op joh, wat een onzin.
Ik las Olliequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 09:14 schreef sararaats het volgende:
Ik ben weer tante.
Had het wel gelezen....de muts.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Omg, heb het niet gelezen maar damn
Je zal er een Labrador uit moeten persenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Mijn vriend en ik hebben net een hond genomen. Dat voelt een beetje als een kind krijgen.'Rot toch op joh, wat een onzin.
En alle vogeltjes dan? Zijn toch ook een beetje je kindjes?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Had het wel gelezen....de muts.
Ze is wel van mijn generatie....wat zeg ik we zijn zelfs op dezelfde dag jarig en precies even oud
Ik denk ook aan kinderen maar bij gebrek aan een willig vrouwspersoon loop ik ook over een hond na te denken.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zal er een Labrador uit moeten persen
Zie het ja. Gaat goed hequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben weer lekker aan het trollen ja.
Alleen is je laatste post wel een beetje.. Dubieus laten we zeggenquote:
Zo troll ik altijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen is je laatste post wel een beetje.. Dubieus laten we zeggen
Ahja ok ok.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo troll ik altijd.
Met een beetje zelfspot.
Wat zijn mijn minpunten dan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee? Je hebt zo je minpunt maar verder ben je een toffe gozer
Ik heb zo'n voorgevoel dat Twente gaat winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:29 schreef theguyver het volgende:
geleiciteerd sara![]()
Ow en vanaaf AJAX - TWENTE
Ik hoop het, sorry Tjacka, maare ik ga vanavond voor mijn clubje juichenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat Twente gaat winnen.
Nep supporter. Tis twente ajax.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik hoop het, sorry Tjacka, maare ik ga vanavond voor mijn clubje juichen
Ga je mond spoelen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hopelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel grappig verhaaltje voor jou. Vorige week verjaardag met heel de familie. Ook mijn nichtje van 4 was erbij.quote:
Zit bij 50% van de thuis wedstrijden in een skybox en nee ben geen fulltime suporter die 3 dagen alles bij elkaar scheld als zijn clubje verloren heeft!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nep supporter. Tis twente ajax.
Maar snap dat je ajax eerst noemt hoor :p
Ok nou Prettige wedstrijd dan maarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zit bij 50% van de thuis wedstrijden in een skybox en nee ben geen fulltime suporter die 3 dagen alles bij elkaar scheld als zijn clubje verloren heeft!
Ik hoop dat Tjacka een fijne avond heeft. Verder zeg ik niks meer over de voetbalwedstrijdquote:
heel vroeger toen zat ik op een school dan moest je je mond spoelen met zeep als je zoiets zei als: godverdomme jezus Christus mn pen lekt.quote:
Ja, dat ben ik eens met je ouders. Dat kan je toch niet zeggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heel vroeger toen zat ik op een school dan moest je je mond spoelen met zeep als je zoiets zei als: godverdomme jezus Christus mn pen lekt.
Mn ouders vonden dat ook wat ver gaan...
Nee dat kan ook niet was meer een extreem voorbeeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik eens met je ouders. Dat kan je toch niet zeggen
Zal wel moetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Of wil je een uitgebreide trouwerij met alle familie erbij?
Bazennichtjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel grappig verhaaltje voor jou. Vorige week verjaardag met heel de familie. Ook mijn nichtje van 4 was erbij.
Iedereen lekker bezig met kleppen enzo schreeuwt mn nichtje ineens vanuit de achterkamer...heel hard:
ROTTERDAM
haha wtf zat iedereen ineens
quote:
Nee dankje mijn ratjes houden niet van gebraden parkietquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:14 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een parkietje?
Chinese dwergkwartels.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zijn dat?
Om te eten of voor de sier?
Dan moet ik toch maar eens met een hok beginnen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik heb al een jonkie voor je gereserveerd hoor.
Jonkie uit de winkel erbij en je hebt een mooi koppeltje hoor!quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar eens met een hok beginnen.
Wat een leuke service is dat!quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jonkie uit de winkel erbij en je hebt een mooi koppeltje hoor!
Een echt liefdes paartje
Verstuur ik hem wel via: www.petsovernight.com
Little bundles off love delivered in a box
Avondquote:Op zondag 19 oktober 2014 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een leuke service is dat!
En goedenavond
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op maandag 20 oktober 2014 10:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah.
Maar weer een heel nieuwe week, dus komt goed .
Nee dat klopt. En ja, de vrijdag is nog ver.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog niet erg enthousiast maar de vrijdag is nog ver
Heb ik je nog meer de put in geholpen? Was niet de bedoelingquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat klopt. En ja, de vrijdag is nog ver.
Nee hoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik je nog meer de put in geholpen? Was niet de bedoeling
Snel, neem een big pharma pil en je kikkert helemaal opquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoorkan jij niets aan doen. Denk dat ik beetje grieperig ben.
Zal ik doenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Snel, neem een big pharma pil en je kikkert helemaal op
Bijna nietquote:
Dus eigenlijk gewoon een beetje kater dat het erop zit en je weer moet wennen thuis?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna niet
Hele vlucht geslapen en ik kwam hier sochtends daarstraks aan.
jaquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gewoon een beetje kater dat het erop zit en je weer moet wennen thuis?
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk heb ik geen ebola opgelopen in texas
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
heb wel gratis vliegtuigvoer gemist door slapen
die amerikaantjes zijn er wel druk mee hoor met 2 ebolapatientenquote:
Nigeria heeft het onder de knie gelukkig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die amerikaantjes zijn er wel druk mee hoor met 2 ebolapatienten
en marokko heeft geen afrika cup erdoorquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nigeria heeft het onder de knie gelukkig.
Ja heel jammer maar wel begrijpelijk toch?quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en marokko heeft geen afrika cup erdoor
jammer
dat zou weer lachen worden bij VI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |