Dóen!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oeps dat is wel lullig
Je hebt wel een punt wat betreft de kerstman.
Ik voel wel inspiratie opborrelen om een mooi topic te maken waarin we haarfijn uitleggen waarom Israel of beter misschien de zionisten, het Sinterklaasfeest omzeep proberen te helpen.
Eventueel met wat foto's en connecting dots.
Tja ik ben toch al slecht bezig laatste dagen. regelmatig posten in de SC en ik heb zelfs 2x buiten de SC gepost.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dóen!
Gelukkig dat het gelukt is B
Magazijnmedewerkerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor wat ga je solliciteren Tjacka?
Lijkt me hartstikke leuk werk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Magazijnmedewerker
Tips zijn welkom.
Dat denk ik wel ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me hartstikke leuk werk.
Zo'n lijst bij elkaar zoeken. Mag je dan ook op zo'n ding rijden?
Als je op zo'n pompkar rond moet rijden:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Magazijnmedewerker
Tips zijn welkom.
Voor de action.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Als je op zo'n pompkar rond moet rijden:
Pas op voor grote heftrucks![]()
die hebben voorrang.
Neem de tijd om zo'n pompkar te leren kennen, anders rij je pardoes de poedersuiker (bv) in!![]()
Of is het geen magazijn/DC voor een supermarkt?
Zeg dat je:quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Magazijnmedewerker
Tips zijn welkom.
Ah tofquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor de action.
Maar kan wel een beetje op zo'n ding rijden hoor.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeg dat je:
9 tot 5 mentaliteit hebt
Je werk meestal niet ziet
Moeite hebt met concentreren
Je moest solliciteren van je moeder
Dat het bedrijf je vrij saai over komt
Je snel heel veel geld wil verdienen
Moeite hebt met vroeg opstaan
Regelmatig een dagje ziek bent
Oncollegiaal bent
Tegen zwarte piet bent
Moet lukken zo.
Oh wacht dit was het rijtje voor als je je uitkering wil behouden.
Waar ik tot voor kort werkte hadden we geen lijsten maar een koptelefoon. Zon vrouwtje zei dan waar je heen moest rijden. Ter controle moest je dan een controle getal noemen zodat je zeker op de juiste locatie was. Vervolgens zei zij dan hoeveel je moest pakken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me hartstikke leuk werk.
Zo'n lijst bij elkaar zoeken. Mag je dan ook op zo'n ding rijden?
Sorry tjack. Wees gewoon jezelf. Vaak willen ze gewoon zien hoe je over komt en hoef je jezelf echt niet de hemel in te prijzen. En zeg gewoon de dingen tegenover gesteld van wat ik zei.quote:
Had ze een lekkere stem?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waar ik tot voor kort werkte hadden we geen lijsten maar een koptelefoon. Zon vrouwtje zei dan waar je heen moest rijden. Ter controle moest je dan een controle getal noemen zodat je zeker op de juiste locatie was. Vervolgens zei zij dan hoeveel je moest pakken.
Mooi en snel systeem. Veel minder pick fouten en je kon voor max 9 klanten in 1x per ronde picken.
En dit Tjack.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Sorry tjack. Wees gewoon jezelf. Vaak willen ze gewoon zien hoe je over komt en hoef je jezelf echt niet de hemel in te prijzen. En zeg gewoon de dingen tegenover gesteld van wat ik zei.
Hahahaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dit Tjack.
Net zoals je hier doet:
hoi
ja
de leef
goed
ajax
dag
Geweest.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En? Ben je al geweest of moet je nog?
Ging goed voor mijn gevoel.quote:
Hebben ze gezegd wanneer je uitsluitsel krijgt?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ging goed voor mijn gevoel.
Zaten twee mannetjes en een mannetje zei tot ziens.
Misschien betekent het niks maar toch leuk om aan vast te houden.
Vrijdag om 1 uur.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hebben ze gezegd wanneer je uitsluitsel krijgt?
Ja wel hard werken.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is lekker snel. Lijkt het je leuk?
Dat hoop ik ook. Hard werken kun je al. Bij de kaasfabriek en in de bollen, dat heb je toch wel verteld he?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja wel hard werken.
Maar dat vind ik niet zo erg.
Hopen dat die tot ziens echt tot ziens is.
Ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Hard werken kun je al. Bij de kaasfabriek en in de bollen, dat heb je toch wel verteld he?
Nou, dat is een grote pré. Denk dat dat heel erg meehelpt.quote:
Ik hoop het zooo.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat is een grote pré. Denk dat dat heel erg meehelpt.
En nu gaat de hele SC duimen voor je. Tot vrijdagmiddag 1 uur
Hoezo ziek?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben je ziek B?
Zo ben kapot vrij dagje, even goed besteed
Ja het is ook best eng hoor om je buiten de beschermde omgeving van de SC te begeven...quote:
Houd mijn handje maar vast!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja het is ook best eng hoor om je buiten de beschermde omgeving van de SC te begeven...
Ben jij dat benno?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Houd mijn handje maar vast!
En straks haal ik de zijwieltjes en zwemvest ook even van je af...
nickname, zaterdag housewarming! , zo eerst uit eten en vanavond met mijn schat stef stuntpiloot drinking game doen, en kijken wat daar van komtquote:
Tja wat zou daar van komen. Dat weet toch iedereen :pquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
nickname, zaterdag housewarming! , zo eerst uit eten en vanavond met mijn schat stef stuntpiloot drinking game doen, en kijken wat daar van komt
quote:
Een kater?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja wat zou daar van komen. Dat weet toch iedereen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond peeps
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 18:04 schreef theguyver het volgende:
[..]zal voor je duimen.
Zo eerst even lekker uit eten!
[..]
Een kater?Jij ook! Zet hem op, witte muizenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond peeps![]()
Tuurlijk houden wij van Tjackaquote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die groene he?
Wij van jou. He B?
Goeiemorgen
top, kom vanacht behoorlijk aangeschoten thuis, vraag me niet waarom ik alsnog naar mijn eigen huis ging... week nie meer...quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Guyvie. Hoe is het met de nieuwe huisgenoten en de ontluikende romances?
Halloooquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Divmeister en Tjacka hoi![]()
Nog precies een dag Tjack, dan weet je of je de baan hebt.
Spannend hequote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Divmeister en Tjacka hoi![]()
Nog precies een dag Tjack, dan weet je of je de baan hebt.
Heel spannend.quote:
:pquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel spannend.
Zou de cake van Blaadjes al klaar zijn? Vraag me af wat de ingrediënten zijn behalve boter, suiker , meel en eieren
Ja ze zijn behoorlijk kruidigquote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, van die kleine kruidcakejes? Lekker hoor
YESSSS helemaal toppie 5 flessen drank weg getikt en vanochtend op staan alsof het gewonen doordeweekse dag was..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:06 schreef Raakpoes het volgende:
hey
Sorry
Drukte!
Alles goed met iedereen?
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
YESSSS helemaal toppie 5 flessen drank weg getikt en vanochtend op staan alsof het gewonen doordeweekse dag was..
mevr was niet bij kennis te krijgen
3 flessen rode wodka en roze dinge en fles el-picu cocosquote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:27 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Klinkt lekker!En niks mis mee, soms moet dat kunnen toch
.
Nicequote:Op donderdag 16 oktober 2014 15:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
3 flessen rode wodka en roze dinge en fles el-picu cocos
quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje aan de late kant, maar niet minder gemeend: hoi
Goeiemorgen en ja, dat doen we!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:38 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Allemaal duimen voor Tjacka vandaag
Op zo'n manier zijn ze onze Tjacka helemaal niet waard.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
..met peren.
En dan 'tot ziens' zeggen
Precies. Their loss.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Op zo'n manier zijn ze onze Tjacka helemaal niet waard.
Hoi Poesquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:52 schreef Raakpoes het volgende:
Goedemiddag! Weet niet wat er met Tjack is maar balen gozer!
Wat een mooi stoer horlogequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:17 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwste aanwinst
Wel jammer voor Tjacka
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb het gelijk in mn rug zo zwaar is dat ding.
hahaquote:
Hey lavjequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Poes
Tjacka had een sollicitatie en is niet aangenomen
Kijk je VI?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:47 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hey lavje
aww.. dat is wel kut!
@Tjack, box voor jou gozert
Hehe ja, genieten hequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk je VI?
Het is weer een topshow
Dat stukje over Freek de Jonge was ook zo raak. Wat een accuzuur komt er uit die man zegquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:56 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Hehe ja, genieten he. Lowie bash, Guus bash, Persie bash.. Alleen maar gebash! Heerlijk
Dat stukje heb ik dan net gemist haha.. Mag die vent totaal niet, walgelijke vent. Maar dat vond ik altijd alquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat stukje over Freek de Jonge was ook zo raak. Wat een accuzuur komt er uit die man zegTerwijl ik weleens stukjes van hem zie van vroeger waar ik vreselijk om moet lachen. Kan me gewoon niet voorstellen hoe iemand zo zuur kan worden.
En ik heb eigenlijk ook best te doen met Guus Hiddink. Hij had er beter niet aan kunnen beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |