Ik heb zo'n voorgevoel dat Twente gaat winnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:29 schreef theguyver het volgende:
geleiciteerd sara![]()
Ow en vanaaf AJAX - TWENTE
Ik hoop het, sorry Tjacka, maare ik ga vanavond voor mijn clubje juichenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat Twente gaat winnen.
Nep supporter. Tis twente ajax.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik hoop het, sorry Tjacka, maare ik ga vanavond voor mijn clubje juichen
Ga je mond spoelen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hopelijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel grappig verhaaltje voor jou. Vorige week verjaardag met heel de familie. Ook mijn nichtje van 4 was erbij.quote:
Zit bij 50% van de thuis wedstrijden in een skybox en nee ben geen fulltime suporter die 3 dagen alles bij elkaar scheld als zijn clubje verloren heeft!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nep supporter. Tis twente ajax.
Maar snap dat je ajax eerst noemt hoor :p
Ok nou Prettige wedstrijd dan maarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zit bij 50% van de thuis wedstrijden in een skybox en nee ben geen fulltime suporter die 3 dagen alles bij elkaar scheld als zijn clubje verloren heeft!
Ik hoop dat Tjacka een fijne avond heeft. Verder zeg ik niks meer over de voetbalwedstrijdquote:
heel vroeger toen zat ik op een school dan moest je je mond spoelen met zeep als je zoiets zei als: godverdomme jezus Christus mn pen lekt.quote:
Ja, dat ben ik eens met je ouders. Dat kan je toch niet zeggenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
heel vroeger toen zat ik op een school dan moest je je mond spoelen met zeep als je zoiets zei als: godverdomme jezus Christus mn pen lekt.
Mn ouders vonden dat ook wat ver gaan...
Nee dat kan ook niet was meer een extreem voorbeeld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik eens met je ouders. Dat kan je toch niet zeggen
Zal wel moetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Of wil je een uitgebreide trouwerij met alle familie erbij?
Bazennichtjequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wel grappig verhaaltje voor jou. Vorige week verjaardag met heel de familie. Ook mijn nichtje van 4 was erbij.
Iedereen lekker bezig met kleppen enzo schreeuwt mn nichtje ineens vanuit de achterkamer...heel hard:
ROTTERDAM
haha wtf zat iedereen ineens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |