SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verder
Dit was echt een fiks exemplaar. Had ook niet verwacht dat er zoveel vlees aan zat.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is deze? Een kwartel slachten???
Ze zeggen dat het wel lekker is.
Maar die van mij blijft niet veel van over volgens mij als je ze slacht...
Ja je hebt best flinke exemplaren. Ik hou het maar bij de dwergkwartels.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit was echt een fiks exemplaar. Had ook niet verwacht dat er zoveel vlees aan zat.
Arme Puckie die is even niet blij met jequote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja je hebt best flinke exemplaren. Ik hou het maar bij de dwergkwartels.
Trouwens ik ben 9 parkieten al kwijt.
Het stomme is ik heb per ongeluk ook het vrouwtje verkocht. :|
Goed ik wist dat er nog een paar jongen in dat broedkastje zaten. Kijk ik in die veel te kleine kastjes voor kleinere vogels. ..heeftdie muts daar ook jonkies in zitten. Pff nu heb ik er dus weer 10 plus alleen de vader....pucky dus die tamme.
Hij heeft het voeren helemaal overgenomen. Moet het nu dus in zn eentje doen. Druk dat ie het heeft. Je ziet hem gewoon bekaf zijn. Tis zonde. Maar wel mooi dat ie het doet.
Van mij moet ie even niks hebben. Logisch ook want ik heb zn vrouw gevangen en weg gedaan.
Ja er zit nog een vrouwtje bij maar ja dat is zn oudste dochter...niet zn vrouwtjequote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme Puckie die is even niet blij met jeKomt wel weer goed. Gewoon een nieuw vrouwtje erbij zetten B.
Ja wat dacht je dan? Je bent nu een beroemdheid en dan verdien je een naamtopicquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:15 schreef sararaats het volgende:
Hehe bedankt voor het naamtopic.
Ik spring nog wel eens binnen maar mijn huishouden en Utopia gaan voor.
Colinda gaat me opvolgen en ik heb haar nummer gekregen.
Natuurlijk hoop ik dat ze nog lang in Utopia mag zijn.
Sara is in Utopia geweest voor een reading door haar grote idool Colinda. En Colinda is met haar op de foto gegaan en het was allemaal fantastisch, dus ja, dit is heel bijzonder en dat verdient een naamtopicquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:04 schreef Blaadjes het volgende:
Heb ik iets gemist?
Waarom is sara wen beroemdheid?
ow zo. super.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sara is in Utopia geweest voor een reading door haar grote idool Colinda. En Colinda is met haar op de foto gegaan en het was allemaal fantastisch, dus ja, dit is heel bijzonder en dat verdient een naamtopic
slaap lekker L.quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Vind het zo leuk voor haar.
En nu pitten. Morgen weer vroeg dag. Truste B
quote:Op maandag 13 oktober 2014 00:01 schreef theguyver het volgende:
leuk zeg sara, is daar ook iets van een youtjoepje van?
quote:
yepsquote:Op maandag 13 oktober 2014 00:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heeft het een beetje geholpen?
Nou heb ik daar geen kaas van gegeten, ook al zit ik veel op TRU
grappigquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sara is in Utopia geweest voor een reading door haar grote idool Colinda. En Colinda is met haar op de foto gegaan en het was allemaal fantastisch, dus ja, dit is heel bijzonder en dat verdient een naamtopic
op de tocht gestaan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:24 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen
Grote pan kippensoep gemaakt net. Heb volgens mij een goede verkoudheid te pakken
Het heerst nogal, ken er zoveel die beetje grieperig zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:24 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen
Grote pan kippensoep gemaakt net. Heb volgens mij een goede verkoudheid te pakken
Oh jee. Toch niet van mij gekregen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:24 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |