Ik zou gewoon de ME erin sturen en hem het huis uitknuppelen met zn rothoofd
nou euhmm Ed zullen we wedden dat jij eruit gaat!!!!
Leuk, Ed eruit Bart erin, al is het maar tijdelijk.
Weggestemd = wegstemd, regels zijn regels, overtreding = overtreding... moet ik nog doorgaan
quote:Ik krijg het idee ook een beetje.
Op 26 oktober 2000 22:56 schreef LionHeart het volgende:
Iemand zegt hier netBeau was eigenlijk niet erg verbaasd.. zou dit geregisseerd zijn?
Benieuwd wat BB nu gaat verzinnen. Ze gooien natuurlijk niet voor niets die commercial break erin...
quote:Het verbaast me dat er hier nog zo veel mensen zijn die denken dat het geen acteur is..
Op 26 oktober 2000 22:56 schreef LionHeart het volgende:
Iemand zegt hier netBeau was eigenlijk niet erg verbaasd.. zou dit geregisseerd zijn?
Weggestemd = weggestemd.
Hij lult over dat ze lullig doen door hem allemaal te nomineren omdat hij de 'nieuwe is' maar KOM OP ZEG.
Het fokkin' volk heeft dit gedaan, niet de bewoners, hij heeft geen recht op een plek in dat huis. Laat hem lekker in z'n strandbakje met waterplanten gaan spelen ofzo.
8) 8)
Of Bo zegt:"Ok, Ed je mag presentator worden van Big Brother en ik ga het huis in!"
[Dit bericht is gewijzigd door Robin_zegt op 26-10-2000 23:05]
quote:Is dat wel zo? Volgens mij manipuleert VOO big time met die stemrondes. Ed roelt, dus Ed moet blijven. Ook al is hij dan misschien een acteur, hij zorgt wel voor wat spanning in het huis...
Op 26 oktober 2000 23:00 schreef Vohaul het volgende:
Het fokkin' volk heeft dit gedaan, niet de bewoners, hij heeft geen recht op een plek in dat huis. Laat hem lekker in z'n strandbakje met waterplanten gaan spelen ofzo.
hij gaat er niet UIT......ME........erin.......alias bart....die hem eruit haalt, Ed was dus acteur
quote:Inderdaad, Beau en die vriend van Ed reageren wel erg rationeel.
Op 26 oktober 2000 23:04 schreef harley het volgende:
Definitly GESPEELD
zeker nu ze meteen met het idee van wegkapen komen
dat woord verzin je niet terplekke is gewoon script !
Beau: Ik hoop op het zelfreinigend vermogen van de groep.
Denk je nou eens even in hoe Ed zich nu moet voelen: LIVE op TV, de druk, de bewoners die je er allemaal stuk voor stuk wel uit kunnen trappen!!!
Zelfs als Ed een acteur is, is dit nog heldhaftig!
Jammer, dat SPRUITJES-Nederland de enige echt spraakmakende figuur er massaal uitgestemd heeft.
dit verzin je niet.
quote:Zie mijn eerdere reactie.
Op 26 oktober 2000 23:08 schreef Gert het volgende:
Jammer, dat SPRUITJES-Nederland de enige echt spraakmakende figuur er massaal uitgestemd heeft.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het met Danny eens was: Ed sukte big time naar mijn mening. Maar dit maakt een hoop goed.
Trouwens ook erg vermakelijk was de uitspraak van Boo: Ik heb dus een wereld-record.
NOT! Maar we hebben nu wel alles meegemaakt bij BB: BB-Belgie heeft een bewoner die er zo graag uit wil dat hij over de schutting klimt, BB-NL heeft een bewoner die niet weg wilt en een ex-bewoner die graag terug wilt.
Wij weten het ook niet zegt Beau.
Nu hoor ik Big Bart ook zeggen dat het een gaven actie is. Ooo wat mooi dit.
ook al zou je acteur zijn (wat me heel logisch lijkt ondertussen),
Ik ben trots op je.
Geweldige tv, wederom groepspsychologie ten top.
ED is geweldig!
Ze zouden gek zijn als ze hem eruit halen met behulp van de bewaking ofzo.
Als ik Hummie was sprong ik een gat in de lucht !!!
De rest zit angstig en geprikkeld voor zich uit te staren: dit hoort niet!!!!!! dit is tegen de REGELS!!!! Stelletje labbekakken. En daar moeten we het dan mee doen tot eind december.
quote:Precies!
Op 26 oktober 2000 23:19 schreef Isabeau het volgende:
Het valt me zwaar tegen dat de hele groep zich tegen hem keert. Ik had in een deuk gelegen en gezegd: gezellig, blijf nog effe!! =)ED is geweldig!
blijven ze gewoon hetzelfde voorbedachte programma uitvoeren
KOOS FAMILIE BOEIT NU NIET
(KOOS ROELT WEL natuurlijk )
ps
reclame ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door heuveltje op 26-10-2000 23:24]
quote:Geloof nooit dat Bart dat doet. Bart vond 't een strakke actie (en ik denk dat uit de groep van vorig jaar Bart de enige was die zo'n actie aan zou durven.
Op 26 oktober 2000 23:17 schreef FeestBeest het volgende:
Ze laten gewoon Bart en zijn legertje Edje uit het huis kicken
Ferdi zit nu in de DBK, maar het geluid staat op de woonkamer
Laf.. Denk dat de VOO redactie nu op slinkse wijze probeert de overigen tegen Ed op te zetten...
quote:Welnee, Robin was ook aan het zeuren over wat zijn zoontje er niet van zou vinden enzo. Robin is net zo'n lose als al de anderen.
Op 26 oktober 2000 23:22 schreef Gert het volgende:
Robin toont zich ook als iemand met karakter. Hij zegt als enige dat ie het allemaal prima vindt: 'voor mij verandert er niets!'De rest zit angstig en geprikkeld voor zich uit te staren: dit hoort niet!!!!!! dit is tegen de REGELS!!!! Stelletje labbekakken. En daar moeten we het dan mee doen tot eind december.
need I say more!
Effe off topic over dit topic
Haalt dit topic een wereldrecord????
Meeste reacties binnen een bepaalde tijd???
Tjonge
Nee Bart kan dit wel waarderen.
quote:Vorig jaar hebben we ook wel eens een topic gehad dat pijlsnel ging. Ik weet effe niet meer waarover.
Op 26 oktober 2000 23:26 schreef Montagui het volgende:
Ed...need I say more!
Effe off topic over dit topic
Haalt dit topic een wereldrecord????
Meeste reacties binnen een bepaalde tijd???
Tjonge
De zekerheden zijn weg. genomineerd, weggestemd en niet weggaan. Dit kan niet.
Prachtige tv, geregisseerd ??? so what, de reactie van de overige bewoners in ieder geval niet.....
En volgens mij is dit echt geen actie van voo
want hummie laat zich nooit zo voor gek zetten hehe
quote:om geen argwaan van te voren te wekken?
Op 26 oktober 2000 23:31 schreef heuveltje het volgende:
wazig, hij had hem dus wel gepakt..
dus dit heeft ie pas net verzonnen ofzo ?
en waarom was ie al gepakt ?
het is een spelletje
maar dit is toch ook gewoon een spelletje van ED !
Wat lopen de bewoners toch te zeuren. Ze hebben er toch geen last van. BB zit met het probleem zij niet.
Het is een spel.....
Niet volgens de regels ....
Help, we kunnen net zo goed ophouden. Zo werkt het spel niet
Jezus, wat een zeikerds allemaal
jaja, net zo wijs als een dode tibetaanse monnik zeker
Nogmaals zo werkt het spel niet (Hieke je populariteit is bij mij nu snel aan het dalen)
Kom nou toch gauw ...
Ik snap het niet, we vinden het niet prima
BLALABLA Hebben ze een hekel aan hem?
Ze snappen toch ook wel dat hij geen
kans meer heeft op prijs. Of worden ze nu geconfronteerd met hun eigen gebrek aan ruggegraat
Hij heeft VOORDAT hij het huis in gaat akkoord moeten gaan met de regels. Heeft hij gedaan, nu doet hij het niet.
Hieke heeft trouwens gelijk als ze zegt dat als IEDEREEN weigert eruit te gaan, ze er op de 31ste met z'n allen zitten.
En als Ed ermee wegkomt, waarom de anderen niet?
juist en wat heeft dat met deze situatie te maken ??? nada toch
beetje sympathie proberen te trekken
Zijn vrouw en vriend laten zich voor het karretje van VOO spannen. Ze passen niet echt bij Ed dus.
By the way, een strategie live bedenken en dan uitvoeren. (En dan zo makkelijk) prachtig scenario.
Daar komt m'n vrouw wedden...
quote:LOL
Op 26 oktober 2000 23:41 schreef FeestBeest het volgende:
Zou helemaal vet zijn als zometeen Bart binnenkomt en dat hij dan ook niet meer weg wil ... Is ons Beautje helemaal de weg kwijt
quote:Okay, het is geen acteur, de man is totaal mesjokke!!
Op 26 oktober 2000 23:33 schreef Kozzmic het volgende:
Of het is een acteur of hij is totaal mesjokke!!
Alhoewel, het huilen is wel weer verdacht snel over...
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 26-10-2000 23:43]
Geen emoties bij vrouwlief...
(Goede tijden slechte tijden heeft er een acteur bij !!!)
quote:Onee niet dus. Ze roeleren net zo goed als Ed.
Op 26 oktober 2000 23:41 schreef DiEr het volgende:Zijn vrouw en vriend laten zich voor het karretje van VOO spannen. Ze passen niet echt bij Ed dus.
Alsjeblieft zeg ...
Lange gezichten ....
Kwaad,
(by the weg blijkbaar laten ze Ed nog even zitten)
Dacht al langer dat het een nepper was maar nu kan niemand dit meer ontkennen
Ed is de eerste die eindelijk eens doet waar hier al 2 seizoenen over gesproken wordt: de regeltjes van BB niet meer pikken! En dan wordt ie een acteur genoemd! Belachelijk!
Ed is een held. Hij moet ere-lid worden van FOK!!!
Vooral nu zijn de gesprekken
(als ze al gevoerd gaan worden)
echt interessant.
Er zijn vanavond een aantal wereldjes ingestort. Iemand durft de regels te trotseren ... Ongehoord !!!
Prachtig
[Dit bericht is gewijzigd door marqiemarq op 26-10-2000 23:52]
quote:Ik wel, dat was toen Mona het huis binnendenderde!
Op 26 oktober 2000 23:28 schreef DiEr het volgende:
Vorig jaar hebben we ook wel eens een topic gehad dat pijlsnel ging. Ik weet effe niet meer waarover.
hieke zegt dat als Ed 1 nachtje mag blijven zij morgen vertrekt.
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 26-10-2000 23:55]
Tof :-))
maar ja dat zien we morgen wel
}:0
quote:Hij FOK!-t zeker goed
Op 26 oktober 2000 23:51 schreef Goter het volgende:
Zijn er mensen die:
- Screenshots maken van de streams?
- De streams opnemen (mp3)?
- Gesprekken uittypen?
Want er komen op dit moment zo veel mensen naar die website toe, dat die streams het niet lang zullen volhouden.
Success Ed!
quote:Hallo!!!!! Jij moet dus een ban krijgen want jij zegt dus nu Fuck al die regels dus jij gaat je ook niet aan de policy houden. BB is een spel en als je verliest volgens de regels van het spel en je weigert dan je verlies te nemen dan ben je een zielige vertoning.
Op 26 oktober 2000 23:51 schreef Goter het volgende:
Waarom twijfelen er zoveel mensen aan de echtheid van ED?! Wat nou acteur??! ED is echt!Ed is de eerste die eindelijk eens doet waar hier al 2 seizoenen over gesproken wordt: de regeltjes van BB niet meer pikken! En dan wordt ie een acteur genoemd! Belachelijk!
Als dit soort mensen op fok een ere-nogiets zouden krijgen dan hou ik het toch na 13 maanden Fok! voor gezien.
De groep zal zich als ze het gaan voelen tegen hem keren
-De dames vrezen iets engs. "Ik ben hier nog niet klaar... nee Beau dat vertel ik niet nu mijn vrouw daar zit".
Dames: wake up! Sinds wanneer houdt BB zich aan de regels? En jullie zouden het wel moeten doen
quote:Niemand krijgt hier een ere-wat dan ook, maar ik vind dat Ed best een punt heeft. En sinds je de vergelijking toch trekt met FOK!:
Op 26 oktober 2000 23:56 schreef Uiruru het volgende:
Hallo!!!!! Jij moet dus een ban krijgen want jij zegt dus nu Fuck al die regels dus jij gaat je ook niet aan de policy houden. BB is een spel en als je verliest volgens de regels van het spel en je weigert dan je verlies te nemen dan ben je een zielige vertoning.
Als dit soort mensen op fok een ere-nogiets zouden krijgen dan hou ik het toch na 13 maanden Fok! voor gezien.
En waarom heeft Ed daar GEEN recht op ?
Nogmaals, ik vind 't een geweldige actie van 'm
Ik ben er (vrijwel) zeker van dat Edje een acteur is, maar het resultaat is beter dan ik had durfen hopen. Het geeft een prachtig inzicht in de karakters van de overige bewoners.
Chapeau voor Robin btw.
BB is inderdaad omdat ze zoiets in scene zetten. maar dat jullie nu allemaal voor Ed zijn. en die reacties van de groep zo vreemd vinden. Ik vind dat heel normaal. ik zelf had die ed al lang dat huis uitgesmeten gewoon over de schutting met die vent!!!!!
quote:Volledig mee eens!!!!!!
Op 27 oktober 2000 00:00 schreef APK het volgende:
Chapeau voor Robin btw.
Ed gaat naar de DBK en we hebben twee oninteresante streams! Goed zo regie, ga vooral zo door...
Morgen allemaal niet kijken. zodat de opzet van VOO op zijn minst mislukt.
Het is een REALLIFE soap.
ben veel soap tegen gekomen maar reallife nog niet gezien
en kijk nou eens even voor de 'grap' hoe vol FF staat over Eddepet.......
we gaan er met zijn allen vol in, maar het is wel amusement, ik bedoel, niemand geloofde ook dat leo dicaprio op de titanic zat maar daar keken ook een miljard mensen naar toch??
Nou dan......
--
quote:Ja Uiruru, dat mag je best vinden maar dat is zeker geen reden om voor te stellen een ander te bannen!
Op 27 oktober 2000 00:02 schreef Uiruru het volgende:
Gatver fokkers dit valt me echt van jullie tegen.BB is inderdaad
omdat ze zoiets in scene zetten. maar dat jullie nu allemaal voor Ed zijn. en die reacties van de groep zo vreemd vinden. Ik vind dat heel normaal. ik zelf had die ed al lang dat huis uitgesmeten gewoon over de schutting met die vent!!!!!
Dit is toch het mooiste wat had kunnen gebeuren! Veel beter dan dat gevoos in de Bus! Wees blij dat er eindelijk op tv iets gebeurt wat je raakt! Want je moet toegeven dat het emoties bij je losmaakt! Toch?
Ik heb echt helemaal dubbel gelegen tijdens de uitzending!!
BOOOOOOOOOO die daar met zijn bek vol tanden niks zinnigs op wist te zeggen.
en dus geen antwoord wist te geven!!!
HAHAHA te goed die ED.
Een heel nieuw perspectief aan BB...
Ga zo door Ed.......
HAHAHA
quote:Ik vond anders dat Beau uitstekend antwoord wist te geven en er al lang op ingespeeld was
Op 27 oktober 2000 00:13 schreef Gilles Mag Alles het volgende:
Ik heb echt helemaal dubbel gelegen tijdens de uitzending!!
BOOOOOOOOOO die daar met zijn bek vol tanden niks zinnigs op wist te zeggen.
en dus geen antwoord wist te geven!!!
quote:Er komen zeker emoties bij me los. Maar niet zozeer door de tv. meer door de reacties van Fokkers.
Op 27 oktober 2000 00:12 schreef Goter het volgende:Dit is toch het mooiste wat had kunnen gebeuren! Veel beter dan dat gevoos in de Bus! Wees blij dat er eindelijk op tv iets gebeurt wat je raakt! Want je moet toegeven dat het emoties bij je losmaakt! Toch?
quote:De echte reden is dat hij nu in een klap een bekende nederlander is!
Op 27 oktober 2000 00:26 schreef stille_wateren het volgende:
Ok, hij gaat niet.
Maar wat is nou zijn echte reden?
Zijn gevoel zegt dat hij niet moet gaan? Mijn gevoel zegt dat hij nu alleen maar loopt te eikelsteinen, verder niks. echte reden is er niet..
Wat wil die vent nou?
Een kans om te kunnen winnen?
Ze willen hem niet.
Stel dat de regels zouden zeggen dat een nieuwe pas na 2 weken genomineerd mag worden, dan zou dit ook meteen bij de eerste nominatieronde gebeuren.
Een nieuwe is een nieuwe, en de kans dat hij wint is nihil.
Duidelijk is wel dat Nederland hem niet leuk vindt, anders had Annet wel moeten vertrekken.
quote:Echt wel dat hij afging!!!
Op 27 oktober 2000 00:25 schreef Pussygnome het volgende:
Grote bewondering voor deze actie. Had het niet van hem verwacht omdat ik dacht dat hij dan af zou gaan. Maar hij ging niet af! Is knap hoor om dit te doen en toch niet af te gaan.. Af en toe zat ik wel met kromme tenen in mijn schoenen (mijn vader zat in het verzet)maar die man heeft er blijkbaar alles voor over om zijn gevoel te volgen en daar kan ik toch alleen respect voor hebben. Zelfs dat hij moest huilen toen hij zijn vrouw hoorde was voor hem bijzaak. Grote klasse!!
quote:Neuh. Niet zo lang geleden zijn er in onzin in een kleine 4 uur tijd iets van 1000 posts geplaatst.
Op 27 oktober 2000 00:03 schreef Bertje het volgende:
Danny, nu je hier toch nog bent: is dit inderdaad een record topic?
Qua BB2 is dit topic qua snelheid wel een record. In BB1 hadden we topics die nog wel harder liepen. Vertrek van Sabine, de oprotpremie voor Mona en Bianca, de eerste nieuwe bewoner etc..
Hij wordt vannacht ook niet door de security verwijderd, zo heeft Hummie de dames laten weten toen ze in de DBK werden geroepen.
Probeer je eens voor te stellen hoe het is om zoiets te doen in een live-uitzending. Waar zijn de helden Nou ik weet er eentje te zitten. Los van het nut van de actie: je moet maar durven.
quote:Nee natuurlijk niet. Hoeveel publiciteit denk je dat dit oplevert morgen ?? En een gigantische hoeveelheid hits op de BB-site, nee dit gouden promotie pakket (in de schoot geworpen door Ed) laten ze niet schieten.
Op 27 oktober 2000 00:44 schreef Gert het volgende:
Hij wordt vannacht ook niet door de security verwijderd, zo heeft Hummie de dames laten weten toen ze in de DBK werden geroepen.
quote:Ja, want hij hield zich niet aan De Regels en hij moest huilen. En dat is niet cool. Toch?
Op 27 oktober 2000 00:41 schreef Moniekie het volgende:
Echt wel dat hij afging!!!
Weet je wie afgingen? Die miezers van een Annette, Hieke (vooral die viel vreselijk door de mand) en Desiree. In plaats van in te zien dat ze in een unieke en spannende situatie terecht waren gekomen, maakten ze zich zorgen om het spelletje! Hieke: 'Dit is niet eerlijk, ik zit hier ook al zes weken, ik laat Ed niet de regels veranderen.' Echt iets om je op zo'n avond druk om te maken Hieke! Wees maar lekker woedend op Ed!! Klasse.
Maar ff serieus: ik denk echt niet dat Ed blijft zitten om een nobel doel na te streven. Het gaat hem volgens mij alleen maar om de aandacht, om het feit dat hij zogenaamd nog zoveel kan betekenen voor BB, aldus zichzelf.
Ed roelt gigantisch! wat een vermaak! o o o... bestwel lef ook hoor voor de tv zooo koppig izjn ,.. maar zeg nou eerlijk het isene irritante eikel, en niemand maggum en hij maakt geen schijn van kans.. maar da's nou juist zo leuk!...
Ik vind dta ze gewoon maar met ene legertje zwaargewichten 'm uit z'n huisje moeten sleuren.. hij moeter uit ,regels zijn regels.. maar ik vinnut zeeeeer strak dattie dat gewoon weigerd
quote:Ff ter verduidelijking.. 1000 post in 4 uur in onzin werden gepost door 'n mannetje/vrouwtje of 8 a 10 hoogstens... Hier zitten nu ineens 50 of wel meer verschillende mensne uhn menignen te geven.. denk niet dat je dat met elkaar kunt vergelijken...
Op 27 oktober 2000 00:43 schreef Danny het volgende:
Neuh. Niet zo lang geleden zijn er in onzin in een kleine 4 uur tijd iets van 1000 posts geplaatst.Qua BB2 is dit topic qua snelheid wel een record. In BB1 hadden we topics die nog wel harder liepen. Vertrek van Sabine, de oprotpremie voor Mona en Bianca, de eerste nieuwe bewoner etc..
maar hard gaatut wel.. zeker voor rond dit tijdstip...
quote:Hear! Hear!
Op 27 oktober 2000 00:50 schreef Gert het volgende:
Ja, want hij hield zich niet aan De Regels en hij moest huilen. En dat is niet cool. Toch?Weet je wie afgingen? Die miezers van een Annette, Hieke (vooral die viel vreselijk door de mand) en Desiree. In plaats van in te zien dat ze in een unieke en spannende situatie terecht waren gekomen, maakten ze zich zorgen om het spelletje! Hieke: 'Dit is niet eerlijk, ik zit hier ook al zes weken, ik laat Ed niet de regels veranderen.' Echt iets om je op zo'n avond druk om te maken Hieke! Wees maar lekker woedend op Ed!! Klasse.
Neuh..ED viel door de mand! Hij is een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan, simpel!
Okay, hij mag de spelregels aan de kaak stellen...maar niet meer dan dat! stel je voor dat door zijn gedrag een andere bewoner het huis zou verlaten...belachelijk!
Op dit moment enige mate van respect maar als het zover zou komen dat een ander het huis zou gaan verlaten....dan is ie ontzettend zielig bezig...
Hoe naief ben jij????
Daar is geen stilzwijgende afspraak voor nodig hoor!
Stel je jezelf eens voor in een dergelijke situatie...er wordt een band geschapen tussen de 'originelen'!
[Dit bericht is gewijzigd door Montagui op 27-10-2000 01:39]
-------------
Maar volgens mij was het wegstemmen van nieuwe bewoners toch een stilzwijgende afspraak.
-------------
De bewoners hebben al eens eerder uitgelegd dat het zo is dat zij wel allemaal een nieuwe bewoner wegstemmen, maar dat daarmee de uiteindelijke keuze bepaald wordt door de buitenwacht, die mogen bepalen of de nieuweling al dan niet mag blijven.
Even alle gekheid op een stokje. Dit is gewoon niet normaal. Ik ben het eens met de bewoners: het is een spel en je moet je aan de regels houden, anders is het spel niet leuk meer. Stel je voor dat je bij Monopoly niet langs af mag gaan en direct naar de gevangenis...en het dan stiekum toch niet doet. Dan is voor mij de lol er direct vanaf. Ik hoef dan geen spelletje meer te spelen.
Daarnaast vraag ik mij af wat voor invloed dit op de psychische toestand van de medebewoners moet hebben. Ik kan me voorstellen dat de dagelijkse sessies met de shrink effe wat langer gaan duren. Zeker als ze morgenochtend ook nog eens Bart in legerkleren in de tuin gaan vinden. Volgens mij denken ze dan dat Ed alsnog ontzet gaat worden.
Ten slotte denk ik dat als ik Georgie en Koos was dat ik dat stuk onbenul op zou pakken en het huis uit zou flikkeren. Hij heeft echt al het bloed onder mijn nagels vandaan gehaald. Hij doet niets anders dan aandacht trekken. Daarnaast heeft ie volgens mij een redelijke kronkel. Ed houdt van manipuleren, eerst de bewoners en nu Big Brother.
Mijn mening op een veel te laat tijdstip...
groeten allemaal..
Enkele quotes na 'het incident' :
- 'ik vond het belangrijk dat het live was'
- 'ik hoop dat ik dit nog 10 keer kan vertellen. In de tweede kamer bijvoorbeeld...'
Huilen scoort ook !
Schopten velen van ons daar niet tegen aan de afgelopen dagen ??
BB-Martin bijvoorbeeld...
Ik heb een hekel aan egotrippers !
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 27-10-2000 02:46]
Weken, nee - maandenlang en sinds BB1 kankeren we hier en op andere Forums naar hartelust als VOO weer eens manipuleert met de spelregels, maar nu vanavond de overige bewoners als lamme schapen beteuterd zitten te kijken - bij sommigen is Ed's muntje nog steeds niet gevallen, maar ze hebben er al wel een rood hoofd van -
nu identificeren we ons ter plekke met hun 'prijsroof'-gevoel, want owee ! het spelletje komt in gevaar
Ed krijgt van mij de speciale SEKI-medaille, uit verdienste van voortzetting van diens eerdere werk in de Bus1 !
En wat zal hierover in het contract staan. Een boeteclausule? Maarja van een kale kip kan je niet plukken.
quote:Hij zal nu toch meer in uitzendingen gevraagd worden dan zonder deze stunt. Voor VOO ook een voordeel. Tevens zullen er vanavond weer extra kijkerstjes vor de buis zitten vanwege dit incident. Wedden dat er vanmorgen tijdens de koffie regelmatig de naam va Ed voorbij vliegt!
Op 27 oktober 2000 08:34 schreef Alwin het volgende:
...
...
...
En wat zal hierover in het contract staan. Een boeteclausule? Maarja van een kale kip kan je niet plukken.
Dat is natuurlijk niet waar het Veronica om gaat. Die heeft weer heel andere motieven.
Welv zwak hoor, je gaat in op een heel klein stukje tekst, waarvan het onderwerp helemaal niet over Robin gaat. Robin bergijpt het ook niet. Robin had alleen begrip voor Ed z'n aktie. Robin had Ed het al verteld ja, maar als je nu de reakties bekijkt van de andere bewonders zie je nog steeds niemand het ermee eens zijn, behalve Robin dus die het op zich wel OK vindt dat Ed wil blijven.
Wilco
Wilco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |