SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Moggûh
Dit lijkt me wel watzitten een paar favoriete silvers bij dus het zal vast lekker spelen, maar ik heb twijfels bij kone. Iemand al eens met hem gespeeld?
![]()
MorgenTim vond hem wel goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:52 schreef rolls-reus het volgende:
Moggûh
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel watzitten een paar favoriete silvers bij dus het zal vast lekker spelen, maar ik heb twijfels bij kone. Iemand al eens met hem gespeeld?
Feliquote:![]()
![]()
Wat krijg ik vandaag veel kick-off glitch goals tegen zeg.
Hoe doe je ook alweer het wegzetten van een verdediger als deze in je rug zit met de speler waar je mee dribbelt? Kan het toch niet meer vinden.
![]()
Oh he. Jij hebt 4231 heilig verklaard toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laatst gezien ergens in een donkere steeg in Belgrado.![]()
![]()
Volgens mij was dat 4312quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Oh he. Jij hebt 4231 heilig verklaard toch?maar 4231 speelt ook goed
![]()
Of de 4312. In ieder geval waar hij die volle pressie mee speelt. Ik ben benieuwd naar de custom tactics.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 4312maar 4231 speelt ook goed
![]()
Beest van een speler en door zijn low/low staat hij altijd voorin. Het liefst heb ik al mijn spitsen met low/lowquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef Alovenac het volgende:
Balotelli, 10 goals in zijn eerste 6 wedstrijden.
![]()
![]()
Courtois, wat een held! Goeijen tipquote:
Cech nog geprobeerd?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Neequote:Op zondag 12 oktober 2014 12:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Courtois, wat een held! Goeijen tip
Cech nog geprobeerd?
Team verkocht ga vandaag wat nieuws bouwen![]()
![]()
Domme bug in h2h seasons. Wanneer je reserve spelers op de bank plaatst, voert hij de wijzigingen niet door ingame.![]()
Heb gisterenavond op een feestje om het uur even mijn spelers op de transfermarkt gerelist![]()
Had 20 de Bruyne's gekocht omdat hij misschien een IF zou krijgen, omdat het nog niet zeker is heb ze er voor 3600/3700 erop gezet. Bijna allemaal verkocht, zelfs winst![]()
![]()
Gezellig feestje dan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:25 schreef zerokil het volgende:
Heb gisterenavond op een feestje om het uur even mijn spelers op de transfermarkt gerelist![]()
Had 20 de Bruyne's gekocht omdat hij misschien een IF zou krijgen, omdat het nog niet zeker is heb ze er voor 3600/3700 erop gezet. Bijna allemaal verkocht, zelfs winst![]()
![]()
Soms wel, soms niet lijkt hetquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:21 schreef Rijst het volgende:
Domme bug in h2h seasons. Wanneer je reserve spelers op de bank plaatst, voert hij de wijzigingen niet door ingame.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
kan je eigenlijk ook een party tussen One en 360 hebben?quote:want ik kan jou wel zien als je online bent
![]()
Volgens mij nietquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je eigenlijk ook een party tussen One en 360 hebben?want ik kan jou wel zien als je online bent
Je kan volgens mij ook niet WAT ik speel? Al is dat niets anders dan fifa
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je eigenlijk ook een party tussen One en 360 hebben?want ik kan jou wel zien als je online bent
![]()
nee alleen dat je op One online bentquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Je kan volgens mij ook niet WAT ik speel? Al is dat niets anders dan fifa![]()
![]()
Meer hoef je ook niet te weten, last-gen gamer.quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee alleen dat je op One online bent![]()
Je mist me hequote:Op zondag 12 oktober 2014 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee alleen dat je op One online bent
Clubs is wel leuk, maar meer om sporadisch te doen als je FUT kaarten op de transferlijst staan en je toch moet wachtenquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom club je niet mee? Of ben je echt heel slecht in fifa?
Haha je neemt het traden wel erg serieusquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Clubs is wel leuk, maar meer om sporadisch te doen als je FUT kaarten op de transferlijst staan en je toch moet wachten![]()
Kijk zijn onderschriftquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha je neemt het traden wel erg serieus![]()
![]()
Neem je trouwens je speler van 14 mee of moet je weer opnieuw beginnen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha je neemt het traden wel erg serieusFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
neem je meequote:Op zondag 12 oktober 2014 13:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Neem je trouwens je speler van 14 mee of moet je weer opnieuw beginnen?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Haha dat zie ik nu pas. Ieder zijn ding...quote:Dat neem je natuurlijk niet mee, dan zou iedereen altijd max level zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Neem je trouwens je speler van 14 mee of moet je weer opnieuw beginnen?Wel zijn naam en hoe hij eruit ziet maar niet de stats.quote:![]()
Hoeveelste seizoen zijn ze bezig nu? Ik ben deze week met seizoen 1 begonnen, leukon serie.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Oh, ik meende ergens te lezen dat je (het uiterlijk) van je speler mee zou nemenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat neem je natuurlijk niet mee, dan zou iedereen altijd max level zijn.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Oh, ik meende ergens te lezen dat je (het uiterlijk) van je speler mee zou nemenquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wel zijn naam en hoe hij eruit ziet maar niet de stats.![]()
Vierde seizoen is net van start gegaanquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveelste seizoen zijn ze bezig nu? Ik ben deze week met seizoen 1 begonnen, leukon serie.![]()
Habbo hotelquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:33 schreef rolls-reus het volgende:
Op welke site's kan ik mn coins verkope? Iets anders dan mmoga..![]()
Kone is een baasquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:52 schreef rolls-reus het volgende:
Moggûh
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bonucci mag wel wat meer zakken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach zal nog wel een HH komen dus hij zakt sowieso nogquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit spel
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Er kwam gister een team voorbij hier met Taarabt of Boussoufa op false 9. Heeft iemand dit team nog?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
heyquote:Gefeliciteerd!quote:
Au. Mijn pootjes. Incasseren en uitdelen-wedstrijdje gespeeld net, man man man.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
WeFutquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
NICEquote:![]()
altijd handig als je inspiratieloos bent
#FreeTrapz![]()
Ja al een half jaar ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
Die functie zit er toch al langer op ?Ik kwam er ook pas laatst achter
![]()
Mensen die Drive Club gaan kopen?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Denk dat ik het bij de PS+ editie houquote:Of hij moet wel erg goed zijn.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Misschien wel.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Een reviewer vergeleek het met PGR, wat een geniale serie is. Jammer dat er bijna alleen maar europese auto's inzitten en dat de multiplayer wat irritatie opwekt. Ziet er wel vet uit!quote:![]()
Prima spelerquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand met Caulker gespeeld?
Wil graag Fer in mijn team maar dan moet ik Rojo inruilen voor Caulker.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Onuohaquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand met Caulker gespeeld?
Wil graag Fer in mijn team maar dan moet ik Rojo inruilen voor Caulker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou IF's voor veel te veel verkopen niet op xbox hoor.
Je zou kunnen zeggen dat...
sommige mensen echt goed opletten.
![]()
![]()
Hoe werkt dat met die PS+ versie nou? Wanneer kun je die downloaden?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk dat ik het bij de PS+ editie houOf hij moet wel erg goed zijn.
![]()
Eigenlijk afgelopen woensdag, maar uitgesteldquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met die PS+ versie nou? Wanneer kun je die downloaden?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Schaamteloze promo, maar misschien zijn er hier users die belang hebben bij de FIFA 15 database voor Android: http://www.fifaplayerdatabase.com/ Afgelopen tijd in elkaar gedraaid, voornamelijk omdat ik zelf zoiets mistte. Je kan alle teams, spelers bekijken en talentjes vinden op basis van alle in-game stats (bijv. een snelle Belgische rechtsback van minstens 1,90 m... stel.. he, als je dat zou willen
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Wefut > allesquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:18 schreef HalvinCarris het volgende:
Schaamteloze promo, maar misschien zijn er hier users die belang hebben bij de FIFA 15 database voor Android: http://www.fifaplayerdatabase.com/ Afgelopen tijd in elkaar gedraaid, voornamelijk omdat ik zelf zoiets mistte. Je kan alle teams, spelers bekijken en talentjes vinden op basis van alle in-game stats (bijv. een snelle Belgische rechtsback van minstens 1,90 m... stel.. he, als je dat zou willen
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!Feyenoord Rotterdam![]()
Twee kindjes hadden ruzie, zegt de ene: sukkel!
Zegt die andere: Oh dus ik ben Slim, Uniek, Lief En Knap?!
SulekFucking dyslect
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mooi gemaakt hoor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:18 schreef HalvinCarris het volgende:
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Tip; promote het op EA forum, zullen echt wel mensen interesse hebben!![]()
Thanks.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')![]()
Mooie site (en app kan handig zijn, maar denk vooral voor carrière en dat wordt hier bijna niet gespeeld)![]()
Ja ben ik met je eens, voor FUT is het misschien minder relevant..quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:32 schreef Freire het volgende:
Mooie site (en app kan handig zijn, maar denk vooral voor carrière en dat wordt hier bijna niet gespeeld)Bedankt in ieder geval.
Jazeker. Wanneer die beschikbaar komt is alleen nog niet duidelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nice! Mooi aan de android ontwerprichtlijnen gehouden ook.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:18 schreef HalvinCarris het volgende:
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Fijn als ik mensen er een plezier mee doe! Toevoegingen zijn welkom. Reemi is van Wefut?Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Toevoeging aan je app; de fut database + squadbuilderquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:44 schreef HalvinCarris het volgende:
Fijn als ik mensen er een plezier mee doe! Toevoegingen zijn welkom. Reemi is van Wefut?
En ja![]()
Haha, heb ik nog over nagedacht, maar er zijn al sites die FUT zoveel beter doen en al langer. Ik richt me dan inderdaad op dit moment meer op de career spelers, of de mensen die even snel willen kijken welke 4 sterren teams in FIFA zetten etc. Dat soort dingen!quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Toevoeging aan je app; de fut database + squadbuilderOp maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wil naar level 28 zit op 27 iemand een idee hoe snel dat kan?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
het massale bonucci inkopen is ook begonnen geloof ik
#FreeTrapz![]()
Zo veel mogelijk spelen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:47 schreef Wilskracht het volgende:
Wil naar level 28 zit op 27 iemand een idee hoe snel dat kan?![]()
Speel best veel en sta al een tijd op 27.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Jupquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:44 schreef HalvinCarris het volgende:
Fijn als ik mensen er een plezier mee doe! Toevoegingen zijn welkom. Reemi is van Wefut?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wel nice voor career iddquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Haha, heb ik nog over nagedacht, maar er zijn al sites die FUT zoveel beter doen en al langer. Ik richt me dan inderdaad op dit moment meer op de career spelers, of de mensen die even snel willen kijken welke 4 sterren teams in FIFA zetten etc. Dat soort dingen!![]()
Je kunt geloof ik maar 2000 van die punten per dag verdienen. Je kunt ergens zien hoeveel je nog moet. De uitdaging van de week spelen levert ook redelijk veel punten op.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:48 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Speel best veel en sta al een tijd op 27.
Waarom wil je eigenlijk zo graag naar 28 dan?![]()
Update je hem eigenlijk ook met de wekelijkse selectie updates enzo?quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Haha, heb ik nog over nagedacht, maar er zijn al sites die FUT zoveel beter doen en al langer. Ik richt me dan inderdaad op dit moment meer op de career spelers, of de mensen die even snel willen kijken welke 4 sterren teams in FIFA zetten etc. Dat soort dingen!Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
voor zover ik weet zijn er echter geen goeie FUT apps, dus misschien is dit wel een gat in de markt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:46 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Haha, heb ik nog over nagedacht, maar er zijn al sites die FUT zoveel beter doen en al langer. Ik richt me dan inderdaad op dit moment meer op de career spelers, of de mensen die even snel willen kijken welke 4 sterren teams in FIFA zetten etc. Dat soort dingen!
collab met Reemi![]()
![]()
Kan ik de future coin reward gebruiken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:51 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Je kunt geloof ik maar 2000 van die punten per dag verdienen. Je kunt ergens zien hoeveel je nog moet. De uitdaging van de week spelen levert ook redelijk veel punten op.
Waarom wil je eigenlijk zo graag naar 28 dan?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Hoeveel IF's hebben jullie al ingeslagen? Ik pas een stuk of 8 maar allemaal verschillende..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Een fut-app is wel iets wat er nog mist inderdaad. Na al die fut websites. Met een squadbuilder, database en de spelersprijzen![]()
![]()
je kunt die ook gegift krijgen hequote:Op zondag 12 oktober 2014 15:54 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kan ik de future coin reward gebruiken.![]()
driequote:Op zondag 12 oktober 2014 15:54 schreef dion_v_k het volgende:
Hoeveel IF's hebben jullie al ingeslagen? Ik pas een stuk of 8 maar allemaal verschillende..![]()
![]()
Nee, kan niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je kunt die ook gegift krijgen he![]()
Deze week of in totaal? Heb er totaal 30 en deze week 1 lacazette en 3 bonucci's. Moeten nog 6 bonucci's bijkomenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:54 schreef dion_v_k het volgende:
Hoeveel IF's hebben jullie al ingeslagen? Ik pas een stuk of 8 maar allemaal verschillende..![]()
![]()
heb er in totaal 31 en hoop dat er deze week nog 8 bij komen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:54 schreef dion_v_k het volgende:
Hoeveel IF's hebben jullie al ingeslagen? Ik pas een stuk of 8 maar allemaal verschillende..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
en nog 14 de bruyne'smaar die zullen wel met loss weg moeten van de week
*vind hem ook niet zo heel goed dit jaar
#FreeTrapz![]()
Ja, maar probeer dan maar eens te geven. Dan komt er een foutmelding.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh, als ik op die coin reward druk staat de optie gift er wel tussen anders![]()
![]()
ook niet echt de grafieken waar je op hoopt he
#FreeTrapz![]()
op Eurosport 2 heb je nu Indian Super League wedstrijd Live tussen Kolkata en Mumbai. Ik zie alleen Ljungberg niet spelen bij Mumbai , das wel jammer![]()
Indian super league, altijd al eens willen zienquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:12 schreef Maver24 het volgende:
op Eurosport 2 heb je nu Indian Super League wedstrijd Live tussen Kolkata en Mumbai. Ik zie alleen Ljungberg niet spelen bij Mumbai , das wel jammer![]()
Was ik dus gisteren me mee bezig, had er stuk of 20.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
en nog 14 de bruyne'smaar die zullen wel met loss weg moeten van de week
*vind hem ook niet zo heel goed dit jaar
Bijna allemaal verkocht met winst..![]()
bij mij druppelen ze ook wel weg voor 200/300c winst. maar toch had ik eerder gehoopt op 2/3K per stukquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:13 schreef zerokil het volgende:
[..]
Was ik dus gisteren me mee bezig, had er stuk of 20.
Bijna allemaal verkocht met winst..
#FreeTrapz![]()
Bij de Totw5 sugesstions thread staat de Bruyne in de 1ste draft.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij mij druppelen ze ook wel weg voor 200/300c winst. maar toch had ik eerder gehoopt op 2/3K per stuk
Even afwachten denk ik hoe hij het de 2de weds doet.![]()
heb op hele vage wijze nog 5 stuks in mijn club staanquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:20 schreef zerokil het volgende:
[..]
Bij de Totw5 sugesstions thread staat de Bruyne in de 1ste draft.
Even afwachten denk ik hoe hij het de 2de weds doet.die bewaar ik gewoon
#FreeTrapz![]()
Ik heb Lloris maar die vind ik niet heel erg goed. Is Courtois nou de beste BPL keeper of zijn er nog andere die ook goed zijn?![]()
Courtois is een baas.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb Lloris maar die vind ik niet heel erg goed. Is Courtois nou de beste BPL keeper of zijn er nog andere die ook goed zijn?![]()
Ik toevallig vandaag ook.quote:
Ben alle seizoenen nog kampioen geworden of gepromoveerd.
Zoek alleen een nieuw team, 4-3-3 speelt echt kut.![]()
Cech, if de gea, hart en howard zijn dit jaar vast ook weer goedquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Courtois is de beste imo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Jezusquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Deze week of in totaal? Heb er totaal 30 en deze week 1 lacazette en 3 bonucci's. Moeten nog 6 bonucci's bijkomen
En laat je de dubbele gewoon op je TP staan?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Oh ik ben bijna heel divisie 6 juist met 4-3-3 doorgekomen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik toevallig vandaag ook.
Ben alle seizoenen nog kampioen geworden of gepromoveerd.
Zoek alleen een nieuw team, 4-3-3 speelt echt kut.![]()
Dat zal vast maar ik heb het niet zo op dure keepers, beetje zonde van je coins. keepertje van 4k moet ook gewoon goed genoeg zijnquote:![]()
Pak howard.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zal vast maar ik heb het niet zo op dure keepers, beetje zonde van je coins. keepertje van 4k moet ook gewoon goed genoeg zijn![]()
Dat kan, maar ik gaf gewoon antwoord op je vraag of Coutrois de beste BPL keeper isquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zal vast maar ik heb het niet zo op dure keepers, beetje zonde van je coins. keepertje van 4k moet ook gewoon goed genoeg zijn![]()
![]()
Okequote:Op zondag 12 oktober 2014 16:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat zal vast maar ik heb het niet zo op dure keepers, beetje zonde van je coins. keepertje van 4k moet ook gewoon goed genoeg zijn
Wil je godverdomme onze mening of niet?![]()
Haha heerlijk ditquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke
Wil je godverdomme onze mening of niet?![]()
Die Ricardo Rodriguez is echt waardeloos
Jupquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jezus
En laat je de dubbele gewoon op je TP staan?wel kut dat je er daar maar 80 kwijt kan
![]()
![]()
Als je er 5 BIN koopt en je laat ze in niet toegewezen staan en dan drukt send all to club kan je er 5 in je club opslaan.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jupwel kut dat je er daar maar 80 kwijt kan
![]()
en nog 30 open bids op de WLquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jupwel kut dat je er daar maar 80 kwijt kan
dus bij meer dan 110 dubbele zul je naar de TA moeten
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je er 5 BIN koopt en je laat ze in niet toegewezen staan en dan drukt send all to club kan je er 5 in je club opslaan.dat is ook nog zo
#FreeTrapz![]()
Lolquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je er 5 BIN koopt en je laat ze in niet toegewezen staan en dan drukt send all to club kan je er 5 in je club opslaan.![]()
![]()
Traag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alleen bij 5 of ook bijvoorbeeld als ik er twee koop? T wil niet lukken bij mijquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je er 5 BIN koopt en je laat ze in niet toegewezen staan en dan drukt send all to club kan je er 5 in je club opslaan.
Combobreker![]()
![]()
Lukt volgens mij ook gewoon bij 2... je moet er dan wel geen een in je club hebben he.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Alleen bij 5 of ook bijvoorbeeld als ik er twee koop? T wil niet lukken bij mij
Combobreker
Bijvoorbeeld;
Geen Maher in je club, je koopt 3 Maher's BIN en drukt dan op send all to club en je hebt er 3 in je club. Paar dagen terug deed ie het nog iig.![]()
Downie eerste klas.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs dit weet je te verneuken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
and proud of itquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfs dit weet je te verneuken.
#FreeTrapz![]()
Ohh.. Bij mij gaat er dan 1 naar mn club en bij de rest staat er dat hij dubbel isquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lukt volgens mij ook gewoon bij 2... je moet er dan wel geen een in je club hebben he.
Bijvoorbeeld;
Geen Maher in je club, je koopt 3 Maher's BIN en drukt dan op send all to club en je hebt er 3 in je club. Paar dagen terug deed ie het nog iig.![]()
![]()
Vaag.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ohh.. Bij mij gaat er dan 1 naar mn club en bij de rest staat er dat hij dubbel is
Zal het zo is checken met een goedkope speler.![]()
in de fapapp of op de console, webapp zou moeten lukken.quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ohh.. Bij mij gaat er dan 1 naar mn club en bij de rest staat er dat hij dubbel isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jepquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Update je hem eigenlijk ook met de wekelijkse selectie updates enzo?
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:45 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft er nog een leuk 4-3-1-2 teampje? budget ongeveer 40k
deze bevalt tot nu toe prima. ramos inmiddels vervangen voor mkh om even te kijken of het wat is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nice! Wil je anders contact met me opnemen via de website? Contacten zijn altijd goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hoe bevalt Immobile?quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze bevalt tot nu toe prima. ramos inmiddels vervangen voor mkh om even te kijken of het wat is.
Mij lijkt hem juist de zwakke schakel.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Contacten zijn altijd goed.
Console..quote:Op zondag 12 oktober 2014 16:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
in de fapapp of op de console, webapp zou moeten lukken.![]()
Is gewoon van Kakhiel, neppe zooi.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/ElsBerryenKids
Kom er niet in. PSN is geen probleem maar EA werkt niet mee.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
in fifa 13 ofzo heb ik nog wel eens een slow squad gemaakt, met Nesta, Cassano en Amauri ofzoquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nu moet ik het wel uitproberen... Zet ik wel Biabiany op RM ofzospeelde nog best verdienstelijk ook
![]()
![]()
geef die man een basisplaats plsquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:57 schreef wieisboos het volgende:
https://vine.co/v/OA2vqDt3IrD
Als Siggy dit probeert scheurt hij alles af![]()
![]()
Ja ik had mijn PS wel aan laten staan tijdens het studeren dus is ongeveer 2 uur geleden ofzo dat ik hem al aan had gezetquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom er niet in. PSN is geen probleem maar EA werkt niet mee.![]()
![]()
Krabbertquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:07 schreef zerokil het volgende:
Ik heb trouwens nog geen één gouden contract aan een speler gegeven.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
immobile 7 wedstrijden 15 goals. dat zijn bizarre stats voor iemand zo slecht als ikquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe bevalt Immobile?
Mij lijkt hem juist de zwakke schakel.
#FreeTrapz![]()
Na een reboot connecte 'ie maar ik word er na 2 minuten afgegooid.. Vreemd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik had mijn PS wel aan laten staan tijdens het studeren dus is ongeveer 2 uur geleden ofzo dat ik hem al aan had gezet
Meanwhile
wat is dat met die NV vermenigvuldigerforfaith nooit een match. soms is ie 0.4 dan weer 0.8
raar ding.
#FreeTrapz![]()
Moet ik net tegen Bergkamp in de goldcup finale, scoort hij gewoon 5x![]()
4-5 verloren, tering hij stond echt de hele tijd perfectFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja inderdaad, hij begon bij mij ook op 0,25 om een of andere reden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:11 schreef FCsuarez het volgende:
wat is dat met die NV vermenigvuldigerforfaith nooit een match. soms is ie 0.4 dan weer 0.8
raar ding.
NV vermenigvuldiger wordt toch berekend door de wedstrijden die je uitspeelt?![]()
Met Ronaldo - Ibrahimovic - Robben speelt het ook echt lekker!quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Met Neymar - Benzema - Bale als voorhoede in de 4-3-2-1 is het echt heerlijk spelen![]()
![]()
Ik heb 93k betaald voor een keeper
Een keeper die waarschijnlijk de bal niet ziet als ik een terugspeelbal geef en tegen spitsen aanloopt om penalties weg te geven![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
huh ik heb ineens 150k over. Wie weet er een leuk teampje?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Luis Garcia speelt ook bij Kolkata. Hij speelt op het middenveld nu. staan 2-0 voor tegen Mumbai
Bij Mumbai spelen Cmovs en Friedrich![]()
Je trade profit is best wel hoog.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:16 schreef WezepAFCA het volgende:
Met Neymar - Benzema - Bale als voorhoede in de 4-3-2-1 is het echt heerlijk spelen![]()
kerelquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:22 schreef Maver24 het volgende:
Luis Garcia speelt ook bij Kolkata. Hij speelt op het middenveld nu. staan 2-0 voor tegen Mumbai
Bij Mumbai spelen Cmovs en Friedrich en Metzelder
HEISENBERGquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:25 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Djolibodji met Guardian voor 12k BIN op de markt gespot.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:25 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Djolibodji met Guardian voor 12k BIN op de markt gespot.Thanks.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bargain!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is het inslaan van IF Klaassen niet echt winstgevend![]()
Kan die coins beter gebruiken![]()
Ook Gignac lijkt me de moeite niet waard te bewaren.
Weg ermee dus
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Continu connection met de servers kwijt..Net ook direct na de aftrap. Wat. Is. Deze.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:42 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand die een leuk silver teampje heeft met vitinho?
staan er zat![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mensen constant deals afpakkenquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat...
sommige mensen echt goed opletten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Te gek voor woorden inderdaad. Stelletje criminelenquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mensen constant deals afpakken
Ik kan niet eens meer een Ikeme voor 200 kopenquote:Op zondag 12 oktober 2014 17:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Te gek voor woorden inderdaad. Stelletje criminelen![]()
![]()
Hoeveel heb je inmiddels?quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan niet eens meer een Ikeme voor 200 kopenZal ook vaak andersom zo zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mensen constant deals afpakken
Voetballoos weekendquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
236 posts vanaf vannacht 3u.Bizar weinig.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vanmiddag het miljoen gepasseerd. En dat is excl. alles wat ik in de club heb en mijn andere 2 accounts. Dus het gaat wel goed verder.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoeveel heb je inmiddels?
[..]
Zal ook vaak andersom zo zijn.![]()
Nice.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vanmiddag het miljoen gepasseerd. En dat is excl. alles wat ik in de club heb en mijn andere 2 accounts. Dus het gaat wel goed verder.Ik heb gewoon gevoetbald.quote:
Pizza bestellen of kapsalon?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
watquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Hamburger pizza zuurkool met twee hotdogs in de rand.![]()
Raspatat oorlog + Frikandel speciaalquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:11 schreef Lindgren. het volgende:
Koken met Lindje op zondag part 3.
Haal dit bij de beste snackbar in de buurt. Dat was het eigenlijk.
[ afbeelding ]
Raspatat oorlog
[ afbeelding ]
Frikandel speciaal (Mensen die vragen of er curry of ketchup bij moetCultuurbarbaren
)
[ afbeelding ]
Bamiblok.![]()
Bamiblok![]()
Broodje speenvarken met chili & uitjes daar voor in de plaats en je hebt mijn snackbar maaltijd![]()
![]()
Die Kick'n Chickenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Omdat beide tegelijk teveel van het goed is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Boh nu heb ik weer honger terwijl ik een kwartiertje geleden gegeten heb.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:23 schreef wieisboos het volgende:
Nou ik zit lekker aan de soep uit zak want die was in de aanbieding
Team met Reus verkocht omdat 4321 gewoon kut speelde.
Heb nu 270K om een echt tof team te maken, weet alleen niet wat. Kom steeds op dezelfde kut spelers uit.
4312quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:30 schreef Ozz-03 het volgende:
Team met Reus verkocht omdat 4321 gewoon kut speelde.
Heb nu 270K om een echt tof team te maken, weet alleen niet wat. Kom steeds op dezelfde kut spelers uit.
Tevez en Cavaaaaaaaaaaaaaaaani in de spitsFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ninja edit.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dan gaat alles alsnog door het midden. Ik ben wel iemand die altijd het veld breed wilt houden. Komt waarschijnlijk omdat ik ook altijd als linksbuiten heb gevoetbald.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vind het nog redelijk meevallen (speel zelf al 3 jaar lang 352 en 442), maar het is een beetje wennen in het beginquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan gaat alles alsnog door het midden. Ik ben wel iemand die altijd het veld breed wilt houden. Komt waarschijnlijk omdat ik ook altijd als linksbuiten heb gevoetbald.
Sowieso Dejiquote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en zo'n opstelling forceert je ook wel om een ander soort team te makenquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan gaat alles alsnog door het midden. Ik ben wel iemand die altijd het veld breed wilt houden. Komt waarschijnlijk omdat ik ook altijd als linksbuiten heb gevoetbald.
alleen op psquote:Op zondag 12 oktober 2014 18:58 schreef diedjuh het volgende:
Die IF's er voor veel te duur opzetten methode werkt dus echt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Teampje gemaakt om gonzalezspeelt echt heerlijk
gonzalez zelf is ook echt heel goed, elk schot is een goal bij die gozer
![]()
nou die Aogo van mij gaat niet weg hoor voor de bedragen die je hier ziet. Zitten teveel slimme mensen op de xbox denk ikquote:![]()
![]()
Mensen op de Xbox letten echt wel op.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou die Aogo van mij gaat niet weg hoor voor de bedragen die je hier ziet. Zitten teveel slimme mensen op de xbox denk ik![]()
DS heeft gewoon iedereen op scherp gezet met zijn SMLENO.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou die Aogo van mij gaat niet weg hoor voor de bedragen die je hier ziet. Zitten teveel slimme mensen op de xbox denk ikOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren trouwens naar de opendag van de erasmus geweestgodver, ze willen iedereen gewoon afschrikken om niet bij hun te studeren zo doen ze het overkomen
studies daar lijken me best wel zwaar
![]()
![]()
Daar lijkt het soms wel op ja.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
DS heeft gewoon iedereen op scherp gezet met zijn SMLENO.![]()
ze willen zo min mogelijk van die figuren die zich alleen maar inschrijven om een paar weken aan te kijken, je moet het echt willen jaquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:07 schreef rolls-reus het volgende:
Gisteren trouwens naar de opendag van de erasmus geweestgodver, ze willen iedereen gewoon afschrikken om niet bij hun te studeren zo doen ze het overkomen
studies daar lijken me best wel zwaar
moeilijkheid valt wel mee. Naar welke studie keek je?
![]()
Bedrijfseconomie en fiscale economie, maar ik ben een afgeschrikt omdat ze zeggen dat wiskunde zo belangrijk isquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze willen zo min mogelijk van die figuren die zich alleen maar inschrijven om een paar weken aan te kijken, je moet het echt willen jamoeilijkheid valt wel mee. Naar welke studie keek je?
en heb geen zin om alleen maar met wiskunde bezig te zijn tijdens mn studie
Jij deed bedrijfseco toch? Is het een beetje te doen?![]()
Ik ben een beetje in de war nu. Is het nu een troll, want PI of geen troll want geen punt.quote:
Geen troll want wel een punt.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje in de war nu. Is het nu een troll, want PI of geen troll want geen punt.![]()
Elke fifa krijgen ze het weer voor elkaar om het zo te maken dat een team waarmee je eerst alles wint, na een tijdje zo stroef gaat lopen dat je weer opnieuw moet bouwen![]()
mwa alleen bij wiskunde 1 en Micro krijg je moeilijke wiskunde, maar dat is zeker goed te doen als je moeite doet in het eerste blok. Vriend van me heeft het ook gewoon gehaald met Wiskunde A. Wel aan te raden om dan die thuiscursus te doen die ze aanbieden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie en fiscale economie, maar ik ben een afgeschrikt omdat ze zeggen dat wiskunde zo belangrijk isen heb geen zin om alleen maar met wiskunde bezig te zijn tijdens mn studie
Jij deed bedrijfseco toch? Is het een beetje te doen?
Verder krijg je bij de rest van de vakken alleen maar simpelere berekeningen, dus over die wiskunde hoef je je echt niet zoveel zorgen te maken.
ik vind het verder een leuke studie![]()
![]()
Leuk toch? Lekker blijven bouwenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:17 schreef Jongentje. het volgende:
Elke fifa krijgen ze het weer voor elkaar om het zo te maken dat een team waarmee je eerst alles wint, na een tijdje zo stroef gaat lopen dat je weer opnieuw moet bouwen![]()
![]()
Jizz worthy toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:17 schreef Jongentje. het volgende:
Als je daarmee seasons gaat doen word je zo hard in je kont gejizzed dat je binnen no-time een rage sell doet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
[ afbeelding ]
Het kan eigenlijk alleen maar meevallen...![]()
VRIJE DOORTOCHT!! VOORSPOEDIGE REISquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, één middenvelder die wat moeite zal nemen om te verdedigen, en die heeft 43 pace.quote:Op zondag 12 oktober 2014 19:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Adverteren met een nieuwe keeper AI en dan de slechste keepers in de historie van FIFA hebben
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had trouwens ook wat van die IF CB zwarte piet gekocht uit Ligue 1 en had er ook 2 verkocht nu voor 18.000![]()
![]()
Engeland heeft een pauper elftal zeg
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
door mensen zoals jij willen ze dus de zwarte piet afschaffenquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:33 schreef Kiid het volgende:
Ik had trouwens ook wat van die IF CB zwarte piet gekocht uit Ligue 1 en had er ook 2 verkocht nu voor 18.000![]()
![]()
![]()
Fijn om te horen iigquote:Op zondag 12 oktober 2014 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwa alleen bij wiskunde 1 en Micro krijg je moeilijke wiskunde, maar dat is zeker goed te doen als je moeite doet in het eerste blok. Vriend van me heeft het ook gewoon gehaald met Wiskunde A. Wel aan te raden om dan die thuiscursus te doen die ze aanbieden.
Verder krijg je bij de rest van de vakken alleen maar simpelere berekeningen, dus over die wiskunde hoef je je echt niet zoveel zorgen te maken.
ik vind het verder een leuke studieheb wiskunde A, ben er niet slecht in maar het is niet mn favoriete vak ofzo
bijles zal dan sowieso wel nodig zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: