SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Moggûh
Dit lijkt me wel watzitten een paar favoriete silvers bij dus het zal vast lekker spelen, maar ik heb twijfels bij kone. Iemand al eens met hem gespeeld?
![]()
MorgenTim vond hem wel goed.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:52 schreef rolls-reus het volgende:
Moggûh
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel watzitten een paar favoriete silvers bij dus het zal vast lekker spelen, maar ik heb twijfels bij kone. Iemand al eens met hem gespeeld?
Feliquote:![]()
![]()
Wat krijg ik vandaag veel kick-off glitch goals tegen zeg.
Hoe doe je ook alweer het wegzetten van een verdediger als deze in je rug zit met de speler waar je mee dribbelt? Kan het toch niet meer vinden.
![]()
Oh he. Jij hebt 4231 heilig verklaard toch?quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laatst gezien ergens in een donkere steeg in Belgrado.![]()
![]()
Volgens mij was dat 4312quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:43 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Oh he. Jij hebt 4231 heilig verklaard toch?maar 4231 speelt ook goed
![]()
Of de 4312. In ieder geval waar hij die volle pressie mee speelt. Ik ben benieuwd naar de custom tactics.quote:Op zondag 12 oktober 2014 11:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat 4312maar 4231 speelt ook goed
![]()
Beest van een speler en door zijn low/low staat hij altijd voorin. Het liefst heb ik al mijn spitsen met low/lowquote:Op zondag 12 oktober 2014 12:03 schreef Alovenac het volgende:
Balotelli, 10 goals in zijn eerste 6 wedstrijden.
![]()
![]()
Courtois, wat een held! Goeijen tipquote:
Cech nog geprobeerd?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Neequote:Op zondag 12 oktober 2014 12:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Courtois, wat een held! Goeijen tip
Cech nog geprobeerd?
Team verkocht ga vandaag wat nieuws bouwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |