abonnement Unibet Coolblue
pi_145843532
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:18 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Vind dat altijd wat triest om te zien. Van die mensen die het achterste pak melk met moeite pakken omdat het verser zou zijn. Terwijl het vaak binnen een paar dagen genuttigd wordt. Levert alleen maar verspilling op.
Echt he.

En zeker zo iets als koffiebonen :') Die zijn binnen een paar dagen oud als je de zak open maakt, dat maakt echt geen kut verschil of die zak zelf nou goed is tot mei 2015 of juli 2015 _O-
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:23:54 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145843582
Met melk doe ik het wel, maar zonder te veel moeite te doen. Ik gebruik melk alleen om mijn dagelijkse kopje cappuccino mee te maken en dus doe ik ruim een week met een pak.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145843611
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:18 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Vind dat altijd wat triest om te zien. Van die mensen die het achterste pak melk met moeite pakken omdat het verser zou zijn. Terwijl het vaak binnen een paar dagen genuttigd wordt. Levert alleen maar verspilling op.
Ik let altijd op de houdbaarheidsdatum maar ik koop vaak producten ver voor ik ze nodig heb. Als ik iets op korte termijn nodig heb, pak ik gerust iets met een kortere datum en laat de producten met een datum die ver weg is voor anderen staan.

Ik heb er nooit bij stilgestaan dat mensen het enigszins triest kunnen vinden dat ik kan plannen ;)

Ik geloof er trouwens niet in dat het beter is om vandaag melk te drinken die nog een week houdbaar is dan melk die tot morgen houdbaar is.
Spoilers!
pi_145848621
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:18 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Vind dat altijd wat triest om te zien. Van die mensen die het achterste pak melk met moeite pakken omdat het verser zou zijn. Terwijl het vaak binnen een paar dagen genuttigd wordt. Levert alleen maar verspilling op.
Vanaf 0:45

pi_145849014
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 09:18 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Vind dat altijd wat triest om te zien. Van die mensen die het achterste pak melk met moeite pakken omdat het verser zou zijn. Terwijl het vaak binnen een paar dagen genuttigd wordt. Levert alleen maar verspilling op.
Dat weet jij toch helemaal niet?
Let er bij sommige producten ook op zeker als ik weet dat ze een poosje liggen, anders kan ik ze thuis weggooien zonde van het geld en evengoed verspilling.
blablablabla
pi_145849515
Ik heb al weleens melk kunnen weggooien die ranzig was geworden terwijl hij nog niet over datum was (wel aangebroken), dus ik pak ook even net dat ene pak erachter dat twee dagen langer houdbaar is.
Tap tap tap
pi_145850981
Je hebt toch ook van die lang houdbare melk?
pi_145851038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je hebt toch ook van die lang houdbare melk?
Dat is toch niet te vergelijken met verse melk :D
Voor de koffie of cappuccino zal het misschien niet uitmaken.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145851094
Als je melk alleen in de koffie gooit dan kun je toch beter koffiemelk kopen?
pi_145851144
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 17:08 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Ah oke, bedankt! Niks voor mij denk ik. Vind je het niet erg zoet?
Ik hou wel van zoete drankjes. Ik was eerder bang dat ik de stroopwafelsmaak te overheersend zou vinden. Ik kan ook nooit meer dan 1 stroopwafel op anders word ik misselijk.
Maar de smaak was juist tot mijn verrassing best subtiel.

@DonnaRush: baileys is romiger.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145851203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je melk alleen in de koffie gooit dan kun je toch beter koffiemelk kopen?
Koffiemelk is toch niet te vergelijken met gewone melk, vers of lang houdbaar :P
Sommige mensen vinden gewone gekookte melk lekkerder in hun koffie. Of opgeklopt om een cappuccino te maken.

Verder ook niet veel verstand van. Ik drink geen koffie. Alleen cappuccino van het Dolce Gusto-apparaat ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_145851997
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef Deezertje het volgende:
Graaien jullie ook altijd lekker in de dozen naar een betere datum? Vooral bij vleeswaren en producten als vla en koffie kan het soms een week tot maanden schelen. Koffiebonen scheelde zo 2 maanden door ff een andere doos te openen. Niet dat het dan per se verser is, maar dat idee krijg je wel als er een langere datum opstaat... ;) Bij de Lidl valt het nog mee met producten aan de datum, maar vooral bij de Aldi waar het toch veel minder druk is, zie ik hier gewoon bij vleeswaren en melk producten staan met datum van vandaag of over de datum, terwijl iedereen dus een nieuwere variant pakt (en gelijk ook).
Bij de vleeswaren wel, daar al paar keer gehad dat ik bij wijze van n heel pakje op 1 boterham kon doen, omdat t anders niet op ging.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 16:19:25 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145854999
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je melk alleen in de koffie gooit dan kun je toch beter koffiemelk kopen?
In de cappuccino? Is ook. Lang houdbare melk vind ik ook niet te pruimen voor cappuccino. Schuimt ook nooit zo lekker als verse volle melk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_145855016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als je melk alleen in de koffie gooit dan kun je toch beter koffiemelk kopen?
:r
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 16:20:35 #240
382129 crew  Donna
pi_145855024
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 14:09 schreef mascara-klodder het volgende:

@DonnaRush: baileys is romiger.
Het klinkt toch wel erg lekker. Eens kijken of ik het zaterdag zie staan!
  donderdag 23 oktober 2014 @ 17:47:52 #241
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_145857701
@maacara-klodder ^O^

Wie vind die transparante koker met chocolade bolletjes met hazelnoot ook zo extreem lekker? :@.

Ik eet zelden chocola omdat ik altijd wat acne van krijg ;(. Maarrrrrr het is zo lekker!
pi_145858408
wij als personeel hebben verschrikkelijk grote hekel als mensen producten achter of onder uit de dozen halen. het kost ons zoveel tijd om dat weer allemaal netjes te krijgen. ik spreek er ook vaak op mensen aan dat het niks uit maakt. ik had zelfs laatst een vrouw die uit de onderste doos vuilniszakken zat te halen.
pi_145858508
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:12 schreef blackcennin het volgende:
wij als personeel hebben verschrikkelijk grote hekel als mensen producten achter of onder uit de dozen halen. het kost ons zoveel tijd om dat weer allemaal netjes te krijgen. ik spreek er ook vaak op mensen aan dat het niks uit maakt. ik had zelfs laatst een vrouw die uit de onderste doos vuilniszakken zat te halen.
Euhm, het maakt wel degelijk uit hoor :D

Die mevrouw van die vuilniszakken is gewoon gek, maar met versproducten maakt het wel degelijk uit.
Mokkel met stuntstok
  donderdag 23 oktober 2014 @ 18:18:31 #244
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145858601
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:12 schreef blackcennin het volgende:
wij als personeel hebben verschrikkelijk grote hekel als mensen producten achter of onder uit de dozen halen. het kost ons zoveel tijd om dat weer allemaal netjes te krijgen. ik spreek er ook vaak op mensen aan dat het niks uit maakt. ik had zelfs laatst een vrouw die uit de onderste doos vuilniszakken zat te halen.
Wij als klanten hebben graag producten die vers zijn, het maakt wel degelijk uit
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_145858609
lol, bij vuilniszakken is het wel grote onzin.

bij bijvoorbeeld vleeswaren let ik er wel op. daar heb ik niets aan als het 2 dagen later over datum is, dan kan ik bijna alles weggooien. als je dat dan zo vervelend vindt kan je beter aan-de-datum-producten afprijzen zodat die eerst opgemaakt worden.
pi_145858685
Dat klopt maar dan zou je eigenlijk alleen bij gekoelde producten moeten kijken naar de datum, maar veel klanten kijken bij veel meer producten naar de datum.
pi_145858773
Ik kijk ook bij pitabroodjes enzo naar de datum. Dat maakt ook echt wel verschil. Maar bij een blikje mais let ik weer niet op.
Spoilers!
pi_145858795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef blackcennin het volgende:
Dat klopt maar dan zou je eigenlijk alleen bij gekoelde producten moeten kijken naar de datum, maar veel klanten kijken bij veel meer producten naar de datum.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef blackcennin het volgende:
Dat klopt maar dan zou je eigenlijk alleen bij gekoelde producten moeten kijken naar de datum, maar veel klanten kijken bij veel meer producten naar de datum.
En terecht, ik heb al zo vaak zooi meegenomen die aan de datum zat of al over datum was. Zonde van je geld.
Mokkel met stuntstok
pi_145858800
ligt eraan hoelang ze het willen bewaren.
ook lang houdbare producten raken eens over datum (en dan heb ik het niet over vuilniszakken)
pi_145858808
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef blackcennin het volgende:
Dat klopt maar dan zou je eigenlijk alleen bij gekoelde producten moeten kijken naar de datum, maar veel klanten kijken bij veel meer producten naar de datum.
Ik kijk bij bijna alles waar een datum op staat inderdaad naar de datum. Ook bij koekjes en chips, want dat eet ik niet vaak dus wil ik wel dat het lang meegaat en niet over 2 maanden alweer over de datum is...

Heb net wel een eierkoek gegeten die bijna week over de datum is en nu heb ik buikpijn :( zal hopelijk geen verband houden maar er staat niet voor niks een datum op...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')