quote:Amanda Bynes is verloofd
Amanda Bynes gaat trouwen. Althans dat is wat de actrice tegen InTouch heeft gezegd.
''Ik heb heel erg behoefte aan een vriendschap en ik haat mannen. Ik wil met ze naar bed, maar ik kan nu zeggen dat ik verloofd ben. Laat me met rust'', aldus Bynes in het interview. ''Ik wil getrouwd zijn en ik wil weg van mensen zijn.''
De 28-jarige Amanda zegt al een tijdje een relatie te hebben met de 19-jarige Caleb, die in een viswinkel in Californië werkt. Maar ze hoopt naar New York te verhuizen wanneer ze getrouwd is, omdat ze ''heel erg van wandelen en fietsen houdt en in Californië moet je autorijden''. De reden dat ze een hekel heeft aan autorijden? ''Ik vind het niet leuk hoe ik eruit zie in een auto. Het licht is heel slecht.''
Kids
Bynes zegt ook graag kinderen te willen zodra ze in het huwelijksbootje is gestapt. ''Ik wil jongens. Zo veel als ik er kan baren. Ik wil geen mooi meisje. Dan zou ik jaloers worden. Bah.''
Amanda heeft nog geen trouwdatum geprikt, maar ze wil trouwen in het London Hotel in Los Angeles, zegt ze tegen het blad.
Bynes is de laatste tijd weer negatief in het nieuws. Het leek even goed te gaan met Amanda nadat ze vorig jaar december na zes maanden ontslagen werd uit een kliniek waar ze naar verluidt werd behandeld voor een bipolaire stoornis. Ze trok in bij haar ouders en volgde een mode-opleiding. Maar inmiddels is ze van school getrapt en zou ze weer drugs gebruiken.
quote:'Amanda Bynes heeft verloving verzonnen'
Amanda Bynes is helemaal niet verloofd. Volgens vrienden heeft de actrice verzonnen dat ze gaat trouwen met haar vriendje Caleb. "Ze heeft waanideeën. Dit bewijst weer dat het psychisch slecht met haar gaat", zegt een vriend tegen de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online.
De 28-jarige Bynes zei maandag in het roddelblad In Touch dat ze verloofd is. "Ik wil graag een vriendschap en ik haat mannen. Ik wil met ze naar bed, maar ik kan nu zeggen dat ik verloofd ben. Laat me met rust", zei de getroebleerde actrice in het tijdschrift.
De actrice worstelt al jaren met psychische problemen. De laatste maanden leek Bynes haar leven weer op de rit te hebben, maar werd eind vorige maand opgepakt omdat ze onder invloed achter het stuur zat.
De ouders van de actrice hadden tot voor kort zeggenschap over hun dochter vanwege haar gesteldheid, maar die liep onlangs af. Sindsdien zou Bynes weer op zichzelf wonen en haar medicijnen niet meer innemen.
quote:'Amanda Bynes krabt fan in nachtclub'
Amanda Bynes ligt onder vuur wegens het mogelijke krabben van een fan. Dat deed ze terwijl ze aan het feesten was in een nachtclub in New York.
Dat maakt entertainmentwebsite TMZ woensdag bekend.
Op maandagavond was Bynes aan het feesten in de nachtclub Gilded Lily, in de wijk Chelsea, waar ze werd gezien door verschillende fans. Dezelfde fans probeerden een foto te maken, waarna Bynes een woedeaanval kreeg en de fans uitschold.
Een vrouw die echter te dichtbij de televisieactrice kwam, kreeg te maken met de nagels van Bynes. De actrice zette haar nagels in de nek en armen van de fan.
Tegenover TMZ meldt de fan dat ze nog steeds een fan van Amanda Bynes blijft, en geen aanklacht zal indienen.
Ze was ooit succesvol met o.a The Amanda Show en What a Girl Wants, tegenwoordig is ze de weg een 'beetje' kwijt en noemt ze iedereen lelijk en is alles wat over haar wordt verteld één grote leugen zegt Amanda.quote:'Amanda Bynes aangehouden voor diefstal'
Amanda Bynes heeft zichzelf weer van haar beste kant laten zien. De actrice is woensdag aangehouden voor diefstal, weet TMZ.
Bynes zou haar slag hebben geslagen in een winkel in New York. Amanda had een hoed ter waarde van 200 dollar op haar hoofd gezet en wilde zonder te betalen weglopen. Helaas voor haar hadden beveiligers de actie van de actrice snel in de gaten. Ze werd aangehouden en de politie werd gebeld. Toen zij arriveerden was Bynes al vertrokken.
Volgens de website had ze de beveiligers verteld dat ze in de winkel achterna werd gezeten door fans en daarom de hoed op had gezet. Het was niet haar bedoeling om de hoed te stelen. Amanda kwam woensdag al eerder in opspraak. Ze zou een avond daarvoor namelijk een vrouwelijke fan hebben aangevallen tijdens een avondje stappen.
Mooi!quote:
Ik geloof het bij voorbaat al niet eigenlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ze beschuldigt nu haar vader van incest in meerdere tweets.
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:05:34I need to tell the truth about my dad reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:08:19He called me ugly as a child and then asked me if I wanted to have sex with him and i did not know how to respond and I said no and then reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:17:31I was forced to live with my dad which was a total nightmare reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:24:55My dad fondled himself in front of me so many times that i started recording him on my phone in hopes of catching him reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:28:17saying or doing something inappropriate around me so I could get him arrested & put in jail for the rest of his perverted life reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:41:24My mom knows that my father's literally and physically incestual towards his own daughter and the fact that she never called the police on reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:42:54Him embarrasses me to no end reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:44:49So, today I am meeting with a lawyer to get a restraining order against my dad reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:46:12I cannot hear the sound of His incestually charged voice ever again and I'm just being honest reageer retweet
Pff wat erg zeg. Of het nou waar is of niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:14 schreef Amarantha het volgende:
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:05:34I need to tell the truth about my dad reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:08:19He called me ugly as a child and then asked me if I wanted to have sex with him and i did not know how to respond and I said no and then reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:17:31I was forced to live with my dad which was a total nightmare reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:24:55My dad fondled himself in front of me so many times that i started recording him on my phone in hopes of catching him reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:28:17saying or doing something inappropriate around me so I could get him arrested & put in jail for the rest of his perverted life reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:41:24My mom knows that my father's literally and physically incestual towards his own daughter and the fact that she never called the police on reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:42:54Him embarrasses me to no end reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:44:49So, today I am meeting with a lawyer to get a restraining order against my dad reageer retweet
twitter:amandabynes twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 17:46:12I cannot hear the sound of His incestually charged voice ever again and I'm just being honest reageer retweet
wat is ze dunquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef Copycat het volgende:
What the freaky fuck?
http://www.tmz.com/videos/0_6qy7onm5/
Soms wel blij met Ghostery en adblockers waardoor je niets kunt zien.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef Copycat het volgende:
What the freaky fuck?
Nuttier than a fruitcake.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:26 schreef Copycat het volgende:
What the freaky fuck?
Eeeh, "My dad fondled himself in front of me so many times that i started recording him on my phone in hopes of catching him"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Ze schrijft toch niet in welke periode ze probeerde hem op te nemen? Misschien iets van een aantal jaren geleden. Niet dat ik het verder geloof, maar goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeh, "My dad fondled himself in front of me so many times that i started recording him on my phone in hopes of catching him"
Dit lijkt me al niet te kunnen, want toen Amanda een kind was waren mobiele telefoons echt uitzonderlijk, laat staan dat een kind ze had en ze konden al helemaal niet filmen! Of lees ik haar tweet verkeerd?
Nee, maar als dit 1 doorlopend verhaal is dan krijg ik de indruk dat het uit haar jeugd is. Maar goed, geloof er verder ook niks vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ze schrijft toch niet in welke periode ze probeerde hem op te nemen? Misschien iets van een aantal jaren geleden. Niet dat ik het verder geloof, maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |