SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
zou hernanes en guarin2 omdraaienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
EA tax, en heb al bij paar spelers mee gemaakt dat ze 1k gedaald zijn na 4 dagen.
Misschien dit?
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gundogan vanavond terug op het veld
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Blijft weer allemaal shit op de app hangenKut ding
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ben ik de enige die na 3x iets listen weer lang moet wachten op laden waarna hij zegt dat er iets mis is gegaan en je moet refreshen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad, je moet het spel gewoon even afsluiten, er is meteen een updatebestand wat je eerst uit moet voeren, zal wel bij meldingen staan. Daarna moet je gewoon kunnen spelen.
Had trouwens alleen maar troep in mijn pakjes en heb voor Tony Parker gekozen als pre order kaartje. Daarna MyCareer begonnen bij Orlando Magic. Nu net een vast contract gekregen en toen was het 1 uur afgelopen avond.![]()
Nee EA is crappy momenteelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ben ik de enige die na 3x iets listen weer lang moet wachten op laden waarna hij zegt dat er iets mis is gegaan en je moet refreshen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh de 'Tegenstander disconnect bij 0-0 in laatste seizoensmatch en dan gaat je seizoensprogress naar de kloten bug' is er ook weer
Elke dag![]()
Staan allemaal items stuck op mijn tp
Elke dag![]()
mijn WL is volquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Staan allemaal items stuck op mijn tp
[ afbeelding ]dat is veel erger
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet als die items al een halfuur stuck staanquote:
Elke dag![]()
Moeten jullie maar niks kopen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Sla ze allemaal de moeder dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Geen turk zijn
Niet alles stelen
Kutpaupers hier.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
www.vipcoinsfifa.comquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef Jongentje. het volgende:
Zijn er hier mensen die 100k verkopen op ps4?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De schooier is er ook weer hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef zerokil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor wie zich geroepen voelt.![]()
![]()
quote:
tering.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
FIFA 14 deed het goed. kost 100K daar ? miss dat iemand hier het nog wel goedkoper doet hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Oh thanks, heb je zelf ervaring met die site?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Leveren binnen 10 minuten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Oh thanks, heb je zelf ervaring met die site?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je mag geen coins meer kopen en verkopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef Jongentje. het volgende:
Zijn er hier mensen die 100k verkopen op ps4?![]()
Nog geen tientjequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FIFA 14 deed het goed. kost 100K daar ? miss dat iemand hier het nog wel goedkoper doet hoor.![]()
Dit denkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je mag geen coins meer kopen en verkopen.![]()
![]()
Via MP kan je 100k kopen voor 10eu, maar volgens mij zijn ze serieus aan het monitoren of er nog coinshandel is..![]()
Zometeen ga ik mijn CD (hopelijk) laten maken bij de Game Mania, maar zal ik daarna nog naar de Mac? Ik weet het echt niet meer![]()
![]()
What the..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tering die prijzen zakken wel elke dag
Ze waren paar dagen terug nog het dubbele man.![]()
LinsanityDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
qua levering/prijsverhouding beste coin selling sitequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:42 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Oh thanks, heb je zelf ervaring met die site?![]()
waarom zou je hier ooit niet `1 van de goude spelers kiezen?quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je fan bent ofzo..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
waarom zou je hier ooit niet `1 van de goude spelers kiezen?
Zit nu bij Timberwolves. Thaddeus Young en Thad Castle. Of ja dat 10 dagen contract
Thads![]()
![]()
kk zooi, die arsenal tula shirt uit russian league had ik uit een bronze pack gekregen, kwam ik even later erachter dat die gewoon 7k is nadat ik hem al had verkocht![]()
![]()
![]()
nobuddie caresquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
Mag ik ook in de gamerstaglist in de OP?
PS4 naam: RSHOW. Ik heb geen (virtuele)vriendenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
neequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
PS4 naam: RSHOW. Ik heb geen (virtuele)vrienden![]()
Schweini, Lahm, Rode of Gotze als lcm in 4312?
Fernando op cdm en Toure op rcm
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Van mij mag het. Kost je wel 1 ziel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:52 schreef tegekvoorwoorden het volgende:
PS4 naam: RSHOW. Ik heb geen (virtuele)vrienden![]()
![]()
TelegraafRobben is natuurlijk kapot slecht en Afellay is ook gewoon de beste optie op die plek.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zag het ook jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:04 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
TelegraafRobben is natuurlijk kapot slecht en Afellay is ook gewoon de beste optie op die plek.
Verdomme Wijnaldum nog uit de basis gehaald en dan dit
Elke dag![]()
afellay de beste optie vindenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:04 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Helaas al verkocht voor coinsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van mij mag het. Kost je wel 1 ziel.![]()
Apart ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:04 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wie dan sjon?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Middenveld met Sneijder en Afellay lijkt me niet echt ideaalquote:maar tegen Kazachstan ben ik voorstander
![]()
Ik ben blij dat ik mijn kloon zo heb afgericht dat hij hetzelfde denkt en post als ikquote:
Elke dag![]()
Krijg je 2 keer en dan een vast contract.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je fan bent ofzo..
Zit nu bij Timberwolves. Thaddeus Young en Thad Castle. Of ja dat 10 dagen contract
Thads
Welke speler had je gekozen van hierboven?![]()
Hoe werkt het dan? Kopen ze gewoon een speler die je te koop zet voor 100k ofzo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
qua levering/prijsverhouding beste coin selling site![]()
blind of klaassen natuurlijk![]()
nee van mij had gini wel mogen blijven staan. vind afellay nou niet de beste optie als CM of hij moet al CAM gaan spelen, wat tegen kazachstan dan wel weer zou kunnen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja dat is wel het ideequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:15 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan? Kopen ze gewoon een speler die je te koop zet voor 100k ofzo?![]()
Tegen Kazachstan is Ibi gewoon de beste keuze dus?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:15 schreef FCsuarez het volgende:
blind of klaassen natuurlijk
nee van mij had gini wel mogen blijven staan. vind afellay nou niet de beste optie als CM of hij moet al CAM gaan spelen, wat tegen kazachstan dan wel weer zou kunnen.![]()
zoals ik zeg had van mij wijnaldem wel mogen blijven staan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tegen Kazachstan is Ibi gewoon de beste keuze dus?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand hier met IF Insigne gespeeld?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tony Parker maar hij gaat niet verderquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Krijg je 2 keer en dan een vast contract.
Welke speler had je gekozen van hierboven?Site is zo kapot als wat
![]()
Ik heb een hele lange code gehad. Waar moet ik die invoeren? Is ook best dom want bij het bericht van psn staat dat ik naar nba2k14 moet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tony Parker maar hij gaat niet verderSite is zo kapot als wat
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik wou net ook redeemen, blijkbaar moet het eerst per internet en dan pas lockercode. Maar alles loopt vastquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tony Parker maar hij gaat niet verderSite is zo kapot als wat
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je moet op www.2k.com/nba2k15preorder die code invullen, dan kan je kiezen welke speler en vervolgens krijg je een nieuwe codequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb een hele lange code gehad. Waar moet ik die invoeren? Is ook best dom want bij het bericht van psn staat dat ik naar nba2k14 moet?![]()
Ah oke. Wat een gedoequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je moet op www.2k.com/nba2k15preorder die code invullen, dan kan je kiezen welke speler en vervolgens krijg je een nieuwe codeeens ff proberen
Okequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja. Klein en zwak, vind El Shaw beter![]()
El Shaarawy vind ik al kut dus dat wordt 'm nietFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als ik submit doe nadat je de code invoert,gebeurt er gewoon niksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je moet op www.2k.com/nba2k15preorder die code invullen, dan kan je kiezen welke speler en vervolgens krijg je een nieuwe code
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
50 euroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Jongentje. het volgende:
Dus niemand hier op het forum die zelf 100k verkoopt voor ps4?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat bied je Gquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Jongentje. het volgende:
Dus niemand hier op het forum die zelf 100k verkoopt voor ps4?![]()
49 euroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Jongentje. het volgende:
Godver word ik hier weer geundercut. Je zou wat meer liefde van je mede fok futters verwachten
Elke dag![]()
2 tientjes voor 39k gr grquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Jongentje. het volgende:
Dus niemand hier op het forum die zelf 100k verkoopt voor ps4?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
DMquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef Jongentje. het volgende:
![]()
Ook gij, Brutus?quote:
Elke dag![]()
overcutten is ook wel eens leukquote:had ik nog nooit gedaan
#FreeTrapz![]()
9.5 kunnen betalen bij een site. maar 10 betalen bij een fokker.quote:
klinkt als scam
#FreeTrapz![]()
Nah, vind het wat makkelijker met betalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
9.5 kunnen betalen bij een site. maar 10 betalen bij een fokker.
klinkt als scam![]()
Elke dag![]()
En dan nog verlies makenquote:![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja maar dit maakt het toch weer wat goed, sowieso 11k terugverdientquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jammer dat je alsnog verlies hebt, toch?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heb je hem woensdag meteen voor 30k gekocht ofzo dan?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
32kquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je hem woensdag meteen voor 30k gekocht ofzo dan?![]()
Was toen de goedkoopste hoor
Waarom zou je dat doenquote:Dat weet je nou toch wel
?
Elke dag![]()
Valt veel geld te maken op dat soort momenten, maar het is ook risky business. Vorig jaar wel een paar keer prima profit mee gemaakt, maar dan moet je echt snel verkopen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenDat weet je nou toch wel
?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Op dat moment was 36k of zo de goedkoopste dus ik liste hem meteen weer voor 34,5k om snel een paar coins te verdienen, pakte dus verkeerd uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenDat weet je nou toch wel
?
Ah oke, meteen om 7 uur dusIk dacht ergens later op de avond
Elke dag![]()
Vaag..ineens geen geluid meer bij mijn PS4. Niet ingame, niet in menu's..nergens. Nu gereboot en het werkt weer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ben ik de enige waarbij chrome helemaal verneukt is?Alles is ineens veel groter, maar alleen in chrome dus resolutie staat nog normaal
![]()
![]()
Heb ik ook af en toequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Vaag..ineens geen geluid meer bij mijn PS4. Niet ingame, niet in menu's..nergens. Nu gereboot en het werkt weerDan werkt switchen naar digitale TV en weer terug naar de PS4.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Had ik laatst ook, flink lang mee lopen kutten. Full HD scherm neem ik aan? Zal zo FF kijken hoe ik het gefixt had.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
ben ik de enige waarbij chrome helemaal verneukt is?Alles is ineens veel groter, maar alleen in chrome dus resolutie staat nog normaal
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daarom gewoon internet explorerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
ja volgens mij wel. Heel raar ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, flink lang mee lopen kutten. Full HD scherm neem ik aan? Zal zo FF kijken hoe ik het gefixt had.![]()
![]()
It's a FIFA thing..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Vaag..ineens geen geluid meer bij mijn PS4. Niet ingame, niet in menu's..nergens. Nu gereboot en het werkt weer![]()
ctrl+0 indrukkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Eerste potje in 2 dagen genieten. Meest verdedigende kanjermongool ooit en natuurlijk scoort hij uit de enige 2 momenten dat hij over de middenlijn komt met zijn pacehoertjes
Verliezen van iemand met 55 passing accuracy..dat was vorig jaar echt onmogelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat helpt een klein beetje, maar tekst op websites ziet er nog steeds anders uitquote:ook bladwijzerbalk en tabbladen zijn ingezoomd en blurry. Ben ook niet de enige met dit probleem geloof ik
![]()
Rechtermuisknop op de snelkoppeling naar chrome. "Doel" aanpassen naar:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat helpt een klein beetje, maar tekst op websites ziet er nog steeds anders uitook bladwijzerbalk en tabbladen zijn ingezoomd en blurry. Ben ook niet de enige met dit probleem geloof ik
(let op dat het path naar je Chrome klopt)
1 "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" /high-dpi-support=1 /force-device-scale-factor=1
Chrome volledig afsluiten (dus rechtsonderin je windows taakbalk, rechtermuisknop op het chromelogo en op "afsluiten" klikken)Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
go toquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat helpt een klein beetje, maar tekst op websites ziet er nog steeds anders uitook bladwijzerbalk en tabbladen zijn ingezoomd en blurry. Ben ook niet de enige met dit probleem geloof ik
pc > c drive > program file > google >chrome > Application
then
right click on chrome > properties > compatibility > and disable scaling![]()
dat werkt niet, maar als ik deze parameter erachter plak helpt het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
go to
pc > c drive > program file > google >chrome > Application
then
right click on chrome > properties > compatibility > and disable scaling
/high-dpi-support=1 /force-device-scale-factor=1
alleen dan moet ik weer inzoomen naar 125% zoom op fok![]()
![]()
YOLOquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat werkt niet, maar als ik deze parameter erachter plak helpt het wel
alleen dan moet ik weer inzoomen naar 125% zoom op fok![]()
Dat ligt meer aan FOK! jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat werkt niet, maar als ik deze parameter erachter plak helpt het wel
alleen dan moet ik weer inzoomen naar 125% zoom op fok
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nu heb ik hetzelfde als Tim dat hij na een wedstrijd vastloopt. En ineens hoorde ik geen commentaar meer en ik zag niet meer wie er aan de bal waren. Maar wel 7-3 gewonnen al zal dat nu wel niet tellen.![]()
Al die moeitequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
naja hij doet het weer iig, zag niet dat jij op de vorige pagina precies hetzelfde had gepostCD gefixt?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heb ik hetzelfde als Tim dat hij na een wedstrijd vastloopt. En ineens hoorde ik geen commentaar meer en ik zag niet meer wie er aan de bal waren. Maar wel 7-3 gewonnen al zal dat nu wel niet tellen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kwam daar straks niet opquote:
Elke dag![]()
Zhano paas eens een werkende link danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lekker debuut voor Vargas en Taarabt. Vargas met zijn allereerste actie meteen een lekkere actie en een longshot onderkant lat erin tegen Neuer
https://www.facebook.com/video.php?v=865596380132275
En Taarabt scoorde uit een frie kik. Niet dat het moeilijk is dit jaar, maar toch lekker. Tegen een gast met het duurst mogelijke Bundesliga team trouwens, met alleen Lewa niet. Daarvoor had hij Ramos, die hij meteen wisselde voor Doumbia
Robben en Reus als LF en RF.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ribery is toch duurder dan Reus ? Dus die ook nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
Lekker debuut voor Vargas en Taarabt. Vargas met zijn allereerste actie meteen een lekkere actie en een longshot onderkant lat erin tegen Neuer
En Taarabt scoorde uit een frie kik. Niet dat het moeilijk is dit jaar, maar toch lekker. Tegen een gast met het duurst mogelijke Bundesliga team trouwens, met alleen Lewa niet. Daarvoor had hij Ramos, die hij meteen wisselde voor Doumbia
Robben en Reus als LF en RF.![]()
![]()
Ribery is duurder dan Reusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
Robben en Reus als LF en RF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik krijg het idee dat wanneer je een rode kaart krijg, je ook een downgrade op je hele team krijgt (buiten het spelen met 10 man dan) Nu tegen een gast, was 1-0 voor mij toen hij in de 30ste minuut rood kreeg met zijn spits Ramos, en sindsdien is het echt een groot lek en scoor ik de ene naar de andere goal terwijl hij niet gewisseld heeft.
Dat idee heb ik ook altijd als ik rood krijg maar dan denk ik dat het aan mij zal liggen
Elke dag![]()
oh wacht, Ribery is duurder dan Reus geloof ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar kreeg je een boost juist leek het welquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik krijg het idee dat wanneer je een rode kaart krijg, je ook een downgrade op je hele team krijgt (buiten het spelen met 10 man dan) Nu tegen een gast, was 1-0 voor mij toen hij in de 30ste minuut rood kreeg met zijn spits Ramos, en sindsdien is het echt een groot lek en scoor ik de ene naar de andere goal terwijl hij niet gewisseld heeft.
Dat idee heb ik ook altijd als ik rood krijg maar dan denk ik dat het aan mij zal liggen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij is Neuer helemaal niet zo ubergoed dit jaar
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Bale is echt kut om tegen te spelen
Hala Madrid !
Ik won eergisteren nog 2-1 nadat Boussoufa 2x geel kreeg in min 15quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hala Madrid !
Vorig jaar was Adler beter dan TOTY Neuerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:05 schreef The_Yakuza het volgende:
Volgens mij is Neuer helemaal niet zo ubergoed dit jaar
Voor mij dan![]()
![]()
Kut transferlist op PS zelf, nou staat me Klaassen er voor kut op
Elke dag![]()
Staat dit wel gewoon op 100% bij jou?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Control Panel\Appearance and Personalization\Display (copy + post in je Windows Explorer/Verkenner, niet Internet Explorer)
Ik had dat op de faptop op het werk op 125% staan waardoor alles in Firefox na 1 of andere update plots te groot was![]()
![]()
windows 7 in het nederlandsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Staat dit wel gewoon op 100% bij jou?
Control Panel\Appearance and Personalization\Display (copy + post in je Windows Explorer/Verkenner, niet Internet Explorer)
stond bij mij ook op 125% maar na die parameter toevoeging was het opgelost![]()
![]()
Windows op Nederlandsquote:
Ehh Gebruikerspaneel of zoiets? En dan zoeken naar termen die ongeveer overeen komen
edit. Configuratiescherm![]()
ja ik heb het al gevonden, stond op 125% normaal gesproken, toen naar 100% gezet maar niet opnieuw opgestartquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Windows op Nederlands
Ehh Gebruikerspaneel of zoiets? En dan zoeken naar termen die ongeveer overeen komen
edit. Configuratiescherm![]()
![]()
twitter:2KSupport twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 18:41:22We're aware the redemption site for international #NBA2K15 customers is experiencing difficulty and are looking into it. reageer retweet
![]()
![]()
Zo zet ik ze al vanaf begin er op en af en toe verkoopt er ook 1, zie nu pas dat die dingen onder de 1k BIN zijn![]()
![]()
Ik vind mooi:
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Die dikke Taarabt krijgt na een uur al kramp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Asamoah is wel een baasje hoor, ook aanvallend.Al een paar keer een prima goal gescoord, ondanks z'n 3* WF. WF lijkt dit jaar sowieso niet zo belangrijk meer te zijn.
https://www.facebook.com/video.php?v=590811347696285Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Asamoah was vorig jaar al geniaal, heerlijk schieten met links vanaf links diagonaal in de kruising.![]()
Ik weet nu weer waarom ik dit spel niet goed vindTot de 0-2 is er niks aan de hand. Dan kopt hij op de paal waarna mijn keeper de bal er zelf in slaat, vervolgens een LB+Y en de keeper komt uit en de verdediger mist de bal waardoor de tegenstander zo door kan lopen. En daarna een rebound van Villalva (met het hoofd) terwijl mijn verdedigers niks doen. En dan ook nog een pace goal van Villalva.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nu weer waarom ik dit spel niet goed vindTot de 0-2 is er niks aan de hand. Dan kopt hij op de paal waarna mijn keeper de bal er zelf in slaat, vervolgens een LB+Y en de keeper komt uit en de verdediger mist de bal waardoor de tegenstander zo door kan lopen. En daarna een rebound van Villalva (met het hoofd) terwijl mijn verdedigers niks doen. En dan ook nog een pace goal van Villalva.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Begint wel erg op Gearsofnl te lijken zoOok een "ronde kras" zeker?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kom maar. Half 9 op station Leeuwarden. Neem al je vrienden mee, dan kom ik ook alleen.![]()
Ik red dat toch nooit om nu nog om half 9 in Leeuwarden te zijn.![]()
Jullie kunnen van alles ervan vinden, maar het voelde niet goed om te liegen.. dit is de ergste FIFA ooit en nu de CD het weer doet moest ik de waarheid vertellen.![]()
Doeis bieden op mijn Klaassen danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat is je clubnaam?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Doeis bieden op mijn Klaassen dan![]()
Te laatquote:
Elke dag![]()
DS2![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mathijs
Elke dag![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jezus, ik moet tegen IF Ronaldo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
450?! Fantastisch!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef Alovenac het volgende:
Fut Beast Mode [Dutch/NL]
453 kijkers op Dutchplayshd
450 van zichzelf waarschijnlijk![]()
Rollen kreng.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Ik red dat toch nooit om nu nog om half 9 in Leeuwarden te zijn.![]()
Eindelijk een finesse van buiten de 16 gescoordBlijven toffe goals.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ah leuk dagelijkshaadee voor de 12 jarige zhanotjesquote:![]()
Als jij jezelf zo wil noemen moet je dat vooral doen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah leuk dagelijkshaadee voor de 12 jarige zhanotjes![]()
Ragequit bij 5-0 voor mij binnen 30 minutenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ragequit bij 5-0 voor mij binnen 30 minuten![]()
![]()
![]()
Wtf die steekpartij op die school
Elke dag![]()
Daar zit je dan als ouder met je goede bedoelingenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf die steekpartij op die school![]()
![]()
Nouquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar zit je dan als ouder met je goede bedoelingen
Hij had iets gezegd over de moordenaar zijn moeder dus...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beter doen jullie ff normaal tegen Stewie, ik woon het dichtst bij hemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou
Hij had iets gezegd over de moordenaar zijn moeder dus...![]()
![]()
bohhh, tegenstander ragequit in de finale van de nieuwe cup bij 6-0 voor mij na 40 minuten. Zo tering wisselvallig. Nu lukt echt alles weer, uurtje geleden ofzo echt helemaal niets.
Menez hattrick
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Lacazette 19 goals uit 9 wedstrijden (wel maar 3 assists). Benzema 12 uit 12 en 16 assists. Heerlijk duo
En dan nog Menez erachter met 8 goals en 8 assists in 18 potjes, waarvan ook een handjevol als CM. jizzjizzjizzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
frans team gemaakt of AC milan ?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:37 schreef Tim86 het volgende:
bohhh, tegenstander ragequit in de finale van de nieuwe cup bij 6-0 voor mij na 40 minuten. Zo tering wisselvallig. Nu lukt echt alles weer, uurtje geleden ofzo echt helemaal niets.
Menez hattrickPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stokbroden. Clubteams kunnen ook niet door een bug..alleen landen.
[ afbeelding ]waarom geen matuidi ?
#FreeTrapz![]()
Moest lachen toen ik je teamnaam zag (via selecties bekijken)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moest een jizzje doen, Menez & Lacaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Paturainquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moest lachen toen ik je teamnaam zag (via selecties bekijken)Pogba was een must have voor mij en Cabella was ik erg benieuwd naar en bevalt goed als spelmaker. Enige plek die up for debate is dat is Diaby en daar is Matuidi met zijn lengte niet echt ideaal.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ziet er goed uitwaarom geen matuidi ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ook Pogba en Diaby en vind Diaby ook maar slecht. Alleen moet hem gebruiken ivm chemistryquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paturain
[..]
Pogba was een must have voor mij en Cabella was ik erg benieuwd naar en bevalt goed als spelmaker. Enige plek die up for debate is dat is Diaby en daar is Matuidi met zijn lengte niet echt ideaal.![]()
![]()
Heb wel echt nog vaak dat ik open headers verneuk omdat ik te vroeg op die kopknop ram. Dan zweef ik deftig door de lucht en vlieg ik er net zo sjiek onderdoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
Heb wel echt nog vaak dat ik open headers verneuk omdat ik te vroeg op die kopknop ram. Dan zweef ik deftig door de lucht en vlieg ik er net zo sjiek onderdoor
[ afbeelding ]![]()
Ja, denk dat ik Gonalons weer ga gebruiken. Die beviel wel goed in mijn vorige team.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb ook Pogba en Diaby en vind Diaby ook maar slecht. Alleen moet hem gebruiken ivm chemistryAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS Gonalons destijdsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik Gonalons weer ga gebruiken. Die beviel wel goed in mijn vorige team.![]()
![]()
Wat maakt 4-3-1-2 nou zo chill?Wel grappig dat die voorheen juist door iedereen ontweken werd.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vond het helemaal niksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:53 schreef Reemi het volgende:
Wat maakt 4-3-1-2 nou zo chill?Wel grappig dat die voorheen juist door iedereen ontweken werd.
![]()
Vorig jaar was het fijn om het veld breed te houden, was crossen OP en was het chill om met wingers naar binnen te komen. Dit jaar is crossen vrij waardeloos (of niemand weet nog hoe effectief te zijn) en speelt juist alles zich centraal af. Met 4-3-1-2 kan je erg makkelijk druk zetten op je tegenstander en heb je eigenlijk steeds dat driehoekje voorin waar je lekker je ding mee kan doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:53 schreef Reemi het volgende:
Mis wel af en toe nog een optie op links en rechtshalf om in te spelen, maar je spitsen duiken ook vaak dat soort gaten in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh NBA 2k15 heeft een vrouwelijke Geoff
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speelde gister met mijn pauperteam tegen Neymar - IF Messi - Bale en dan het beste middenveld + verdediging uit de BBVA. 4-0 voor mij dusquote:![]()
Meestal kunnen de mensen met de beste teams er geen kut van.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ragequit bij 5-0 voor mij binnen 30 minuten
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk een tegenstander gevonden in de silver cup, blijft hij hangen op 'waiting for opponent'
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ook maar is proberen dan, vermeed eigenlijk tot nu toe altijd die formatie zonder buitenspelers, maar loopt tot nu toe ook nog niet bepaald lekker. Wel slecht eigenlijk dat je formaties moet kiezen waarbij alles in het midden afspeeltquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het fijn om het veld breed te houden, was crossen OP en was het chill om met wingers naar binnen te komen. Dit jaar is crossen vrij waardeloos (of niemand weet nog hoe effectief te zijn) en speelt juist alles zich centraal af. Met 4-3-1-2 kan je erg makkelijk druk zetten op je tegenstander en heb je eigenlijk steeds dat driehoekje voorin waar je lekker je ding mee kan doen.
Mis wel af en toe nog een optie op links en rechtshalf om in te spelen, maar je spitsen duiken ook vaak dat soort gaten in.. 3-5-2 kan dan misschien ook wel goed zijn, ook veel spelers op het middenveld en toch altijd een optie om de links en rechtshalf aan te spelen.
![]()
Maar ging niet door? Jammer man.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:34 schreef Kamikazie het volgende:
Zou een avondje risken, even de hele wereld overnemen![]()
Origi basis
En Hazard is er niet bij..had ik gemist. Blessa.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi moment voor een IF De BruyneAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat wilde je trouwens weten over pack-only? Las iets maar was vergeten te reagerenquote:List je ze 1 voor 1 of allemaal tegelijk?quote:![]()
Je bent niet de enigste.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef Alovenac het volgende:
Ik kan echt geen team bedenken ofzo.
![]()
Jij moet aan 4-3-1-2 DENKENquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef Alovenac het volgende:
Ik kan echt geen team bedenken ofzo.
![]()
Precies, ik wil geen verlies maken op mijn zuur verdiende 107k.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:50 schreef Alovenac het volgende:
[..]
*enige.
Maar ben ook bang dat de markt ineens flink gaat dalen.![]()
Meestal tegelijk. Spreiden is beter, maar relist all is zo lekker makkelijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat wilde je trouwens weten over pack-only? Las iets maar was vergeten te reageren
[..]
List je ze 1 voor 1 of allemaal tegelijk?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb je er nou alleen maar IF's op staan dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal tegelijk. Spreiden is beter, maar relist all is zo lekker makkelijk![]()
![]()
jupquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je er nou alleen maar IF's op staan dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe is de eerste indruk van NBA 2k15?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:54 schreef ThadCastle het volgende:
Appiah bij pakket alleen account. 91 pees lekker rennenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
alle 80 vol met IF'squote:dat is het doel
#FreeTrapz![]()
Ik had Findley in mijn eerste 400c pack van vanavond. Daarna werd het minder.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:54 schreef ThadCastle het volgende:
Appiah bij pakket alleen account. 91 pees lekker rennen
Hoeveel 400c packs open jij eigenlijk?![]()
Suarez 70 minuten gespeeld voor Uruguay vanavond.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cool alleen mijn pro is nog dikke poepquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe is de eerste indruk van NBA 2k15?
Het lijkt ook allemaal wat meer gebalanceerd. Iets minder show, dus niet van die overdreven dunks etc. Veel meer contact dat ook echt contact is.
Heb nog niet online gedaan, wil eerst even wennen. Als die preorder code werkt ga ik wat offline myteam doen. Je hebt daar domination, hoe beter je speelt hoe meer rewards en je kan dan ook spelers winnen. Ook wekelijks challenges waar je shit kan winnen.Zit op 10 nuquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had Findley in mijn eerste 400c pack van vanavond. Daarna werd het minder.
Hoeveel 400c packs open jij eigenlijk?![]()
Dat soort rewards zijn wel leuk ja. Zouden ze in FUT ook meer moeten doen. Nadat ze 1x die Honda cup hebben gedaan zijn ze echt lui geweest. Alleen nog 3x een badge die je bij je toernooiwinst kreeg..jeujquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Cool alleen mijn pro is nog dikke poep
Het lijkt ook allemaal wat meer gebalanceerd. Iets minder show, dus niet van die overdreven dunks etc. Veel meer contact dat ook echt contact is.
Heb nog niet online gedaan, wil eerst even wennen. Als die preorder code werkt ga ik wat offline myteam doen. Je hebt daar domination, hoe beter je speelt hoe meer rewards en je kan dan ook spelers winnen. Ook wekelijks challenges waar je shit kan winnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je krijgt bij NBA ook een reward als je x aantal kaarten hebt. Collector reward en als je een aantal spelers uit een bepaalde collectie hebt krijg je een speler als reward. Vooral leuk om die legends zo te verzamelenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort rewards zijn wel leuk ja. Zouden ze in FUT ook meer moeten doen. Nadat ze 1x die Honda cup hebben gedaan zijn ze echt lui geweest. Alleen nog 3x een badge die je bij je toernooiwinst kreeg..jeuj![]()
![]()
En op de andere accounts?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Cool alleen mijn pro is nog dikke poep
Heb nog niet online gedaan, wil eerst even wennen. Als die preorder code werkt ga ik wat offline myteam doen. Je hebt daar domination, hoe beter je speelt hoe meer rewards en je kan dan ook spelers winnen. Ook wekelijks challenges waar je shit kan winnen.
[..]
Zit op 10 nu
OMFG Nederland![]()
![]()
![]()
omg!!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Allesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat wilde je trouwens weten over pack-only? Las iets maar was vergeten te reageren
[..]![]()
![]()
Dat is van al mijn accounts samen gr grquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En op de andere accounts?
OMFG Nederland![]()
Nee weet niet. Veel wssHoezo... valt weinig aan te snappen ofzo. Gewoon potjes spelen en packs openenquote:![]()
![]()
Verlies maar lekker ook Nederland.
TOTO is weer rijk. Online Nederland -4.5 max. 3.55 volgens mij en beide scoren nee 1.40. Bij TOTO de 5+-0 voor Nederland 8.80 en gewoon nu al kapot
.
![]()
Speelde net singlemmatch met wat bronzes en silvers die niet linkten...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is van al mijn accounts samen gr gr
Nee weet niet. Veel wss
[..]
Hoezo... valt weinig aan te snappen ofzo. Gewoon potjes spelen en packs openen![]()
Ja single matches zijn in het begin wel handig want dan krijg je meestal wel starter gasten tegen. Meestal is het lastiger als je meer chem krijgt, dan kom je tegen goeie teamsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Speelde net singlemmatch met wat bronzes en silvers die niet linkten...
Ik sta ook 3-0-0 bij seasons, matchmaking lijkt daar ook eerlijk.![]()
Er rust een vloek op IF De Bruyne
Raakte zelf al de paal en 2x een "assist" van hem die ook op de paal eindigde
e; en nu nog een potentiële assist, maar bal van de lijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest tegen fulchem silvers en bronzesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja single matches zijn in het begin wel handig want dan krijg je meestal wel starter gasten tegen. Meestal is het lastiger als je meer chem krijgt, dan kom je tegen goeie teams
Ik sta ook 3-0-0 bij seasons, matchmaking lijkt daar ook eerlijk.![]()
Voormalig Noors pacehoerspitsje heeft al een goal en een assist: http://wefut.com/en/player/4810Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Bruyne mag de pingel nemen hihaho
en gol
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Bruyne 2222222222Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Chadli 3-0, gaat hard nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegen Andorra hè..is nog wel wat meer nodig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef Alovenac het volgende:
Begin maar met investeren in De Bruyne dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom heeft Vertonghen 6 chem? Foutje van FutHead? Lopen 2 links naar hem (1 groene en 1 gele) en dat is bij Dembele etc ook en die hebben 9 chem?![]()
![]()
Vertonghen heeft 3 dode links en Dembele kan er maar 2 compenseren molliequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom heeft Vertonghen 6 chem? Foutje van FutHead? Lopen 2 links naar hem (1 groene en 1 gele) en dat is bij Witsel etc ook en die hebben 9 chem?
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ahh thanks. Wist niet dat dat ook meetelde (aantal dode links etc). Hmm eens zien hoe ik dit dan ga fixenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vertonghen heeft 3 dode links en Dembele kan er maar 2 compenseren mollie![]()
Ben hem echt pas 1 keer tegengekomen ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:26 schreef Kiid het volgende:
Ik word wel echt schijtziek van die tyfus Sturridge in iedere godvergeten ebola team
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
dit is al de tweede keer dat je die fout maakt tochquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom heeft Vertonghen 6 chem? Foutje van FutHead? Lopen 2 links naar hem (1 groene en 1 gele) en dat is bij Dembele etc ook en die hebben 9 chem?
[ afbeelding ]
heb je je geld nog teruggekregen van postNL trouwens?![]()
Gillet op goalquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ben hem echt pas 1 keer tegengekomen ofzoSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
PostNL is er nog mee bezig. Hoogstwaarschijnlijk ligt hij gewoon ergens bij de douane maja PostNLquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is al de tweede keer dat je die fout maakt toch
heb je je geld nog teruggekregen van postNL trouwens?![]()
![]()
Ik heb ook totaal niet het gevoel dat NL dit gaat winnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
ik kan 5 de bruyne's in mijn club zettenEA
![]()
#FreeTrapz![]()
Wel handigquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:28 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan 5 de bruyne's in mijn club zettenEA
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vannacht afscheidswedstrijd van Donovan.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
beetje jammer dat de volgende 5 er niet in konden. kon er 15 inkopenquote:beetje jammer
#FreeTrapz![]()
Ik zei voor de grap 0-3. Tot nu toe kan dat nog steedsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook totaal niet het gevoel dat NL dit gaat winnen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: