SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adopteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
zou hernanes en guarin2 omdraaienquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
EA tax, en heb al bij paar spelers mee gemaakt dat ze 1k gedaald zijn na 4 dagen.
Misschien dit?
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gundogan vanavond terug op het veld
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Blijft weer allemaal shit op de app hangenKut ding
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ben ik de enige die na 3x iets listen weer lang moet wachten op laden waarna hij zegt dat er iets mis is gegaan en je moet refreshen?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thad, je moet het spel gewoon even afsluiten, er is meteen een updatebestand wat je eerst uit moet voeren, zal wel bij meldingen staan. Daarna moet je gewoon kunnen spelen.
Had trouwens alleen maar troep in mijn pakjes en heb voor Tony Parker gekozen als pre order kaartje. Daarna MyCareer begonnen bij Orlando Magic. Nu net een vast contract gekregen en toen was het 1 uur afgelopen avond.![]()
Nee EA is crappy momenteelquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ben ik de enige die na 3x iets listen weer lang moet wachten op laden waarna hij zegt dat er iets mis is gegaan en je moet refreshen?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bohh de 'Tegenstander disconnect bij 0-0 in laatste seizoensmatch en dan gaat je seizoensprogress naar de kloten bug' is er ook weer
Elke dag![]()
Staan allemaal items stuck op mijn tp
Elke dag![]()
mijn WL is volquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Staan allemaal items stuck op mijn tp
[ afbeelding ]dat is veel erger
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet als die items al een halfuur stuck staanquote:
Elke dag![]()
Moeten jullie maar niks kopen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Sla ze allemaal de moeder dan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Geen turk zijn
Niet alles stelen
Kutpaupers hier.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
www.vipcoinsfifa.comquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef Jongentje. het volgende:
Zijn er hier mensen die 100k verkopen op ps4?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De schooier is er ook weer hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:36 schreef zerokil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor wie zich geroepen voelt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |