quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder
" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine
.
Iets met geestestoestand van Tinderesjes
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens, mijn tekst doet het wel goed op Tinder
" Hoogleraar Emeritus Tinderologie "Hoe open mensen opeens durven te zijn als ik vertel dat ik een wetenschappelijk onderzoek aan het uitvoeren ben voor Psychologie Magazine
.
Iets met geestestoestand van Tinderesjes
Pass maar naar ons. Of Fasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:07 schreef Myrr het volgende:
Ik heb subtiel afgewezen, gaat ze gewoon door.
Had gewoon geen bericht moeten sturen, die meid maakt het awkward. Ik kan niet handelen met awkward.
Fas schaart haar wel en maakt het af met een rimjob. Maar mensen, dit is niet de plek voor SCquote:
Want?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Blendr even geprobeerd... vind het maar niks...
Ook al geen succes voor je?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:29 schreef Faxie het volgende:
Neuh gewoon het programma zelf... bevalt me niet.
is al jaren een van de grootste datingsites hoor. maar die vertaling is wel gaar.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Godshand het volgende:
Je hebt ook nog Plenty-off-Fish dating app, wat Google aanbied als "Overvloed aan vis"
Krijgt wel goede reviews
Oh laat maar. Badoo zit vol horkenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ow en het is van Badoo zie ik nu. Zit je gelijk aan een profiel op die site vast. En je mag lappen als je wat wilt doen
Alles maar verwijderd incl profiel.
Het is toch net als Grindr?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:25 schreef Faxie het volgende:
Waar zag je dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ow en het is van Badoo zie ik nu. Zit je gelijk aan een profiel op die site vast. En je mag lappen als je wat wilt doen
Alles maar verwijderd incl profiel.
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een gesprek met een supermooie dameOnoes wat moet ik allemaal zeggen?
Zeg gewoon 'snap ik, lijkt mij ook awkward als er nog een andere gast bij is op onze date.'quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:29 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn match; ik date een persoon tegelijk.
Nu de vraag; is ze het waard is om daarop te wachten (tot je een ons weegt waarschijlijk)
Of ze je auto aanduwt, in ruil dat jij iets aanduwtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:34 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een gesprek met een supermooie dameOnoes wat moet ik allemaal zeggen?
Huh welke vraag?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of ze je auto aanduwt, in ruil dat jij iets aanduwt
En beantwoord mijn vraag even!
Waar zag je dat Blender met Badoo te maken had?quote:
Nouja zie weer allemaal die zooi met superkrachten enzo, en da's lappen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar zag je dat?
Op zich wel grappig, alleen dat kennismaking spel... Gaat Facebook verzoeken sturen om mensen te wijzen op de Blender app
Fuck dat,ik heb d'r succes gewenst en als ze zich bedenkt dat ze me weet te vinden. Maar dat de kans bestaat dat ik dan 'bezet' ben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'snap ik, lijkt mij ook awkward als er nog een andere gast bij is op onze date.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |